W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Wielkopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Wielkopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej działający jako organ drugiej instancji rozpatruje odwołania od decyzji oraz zażalenia na postanowienia wydane w pierwszej instancji przez Komendantów Powiatowych i Miejskich Państwowej Straży Pożarnej działających na terenie województwa wielkopolskiego.

Podział i rejestracja skarg wpływających do jednostek Państwowej Straży Pożarnej (oficjalna interpretacja Komendy Głównej PSP)

Pisemne skargi i wnioski można składać osobiście w Kancelarii Komendy Wojewódzkiej PSP w Poznaniu lub za pośrednictwem poczty, na adres:
KOMENDA WOJEWÓDZKA
PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
61-767 Poznań, ul. Masztalarska 3
 pocztą elektroniczną na adres e-mail: kancelaria@psp.wlkp.pl
faksem na nr 61 22 20 500

Wielkopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach 15.00-16.00.

Komórką przyjmującą i koordynującą rozpatrywanie skarg i wniosków w godzinach 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku jest Wydział Organizacji i Nadzoru Komendy Wojewódzkiej PSP w Poznaniu.

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Kępnie

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Kępnie przyjmuje w sprwie skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach 15:30-16:30.

Pisemne skargi i wnioski można składać osobiście w Sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Kępnie lub za pośrednictwem poczty, na adres:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kępnie
ul. Broniewskiego 12, 63-600 Kępno

e-mail: kppspkepno@psp.wlkp.pl
ePUAP:  /KPPSPKepno/SkrytkaESP

PRZYPOMINAMY, ŻE:

Zgodnie z § 8 pkt. 1  rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, aby skarga mogła zostać rozpatrzona powinna ona zawierać wskazanie imienia i nazwiska wnoszącego oraz jego adres do korespondencji.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.10.2020 13:17 Paweł Michalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Samodzielne stanowisko ds. kadrowo-organizacyjnych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 2.0 28.12.2020 14:00 Paweł Michalski
Skargi i wnioski 1.0 07.10.2020 13:17 Paweł Michalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}