Zawiadomienie Organu PSP dotyczące instalacji fotowoltaicznej
Obowiązek zawiadamiania organu Państwowej Straży Pożarnej
Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 3 lit. c oraz art. 56 ust. 1a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Inwestor zobowiązany jest zawiadomić właściwego dla miejsca lokalizacji inwestycji komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej, o zakończeniu robót budowlanych polegających na instalowaniu urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej większej niż 6,5 kW.
Złożenie zawiadomienia
Zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych polegających na instalowaniu urządzeń fotowoltaicznych może być złożone:
- osobiście w sekretariacie komendy - ul. Broniewskiego 12, 63-600 Kępno
- elektronicznie – na adres email: kppspkepno@psp.wlkp.pl
- elektronicznie – za pośrednictwem platformy ePUAP: /KPPSPKepno/SkrytkaESP
- listownie na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kępnie
ul. Broniewskiego 12, 63-600 Kępno
Wzór zawiadomienia dostępny poniżej.
Materiały
Zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych polegających na instalowaniu urządzeń fotowoltaicznych - wersja PDFZawiadomienie_organu_dotyczące_instalacji_fotowoltaicznej.pdf 0.06MB Zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych polegających na instalowaniu urządzeń fotowoltaicznych - wersja edytowalna
Zawiadomienie_organu_dotyczące_instalacji_fotowoltaicznej.docx 0.01MB
Podstawa prawna
Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 7 lipca 2020 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo budowlane Dz.U. 2020 poz. 1333