W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia

 

Węgierska Górka, 25.06.2024  r.

Zn. spr.: NK.1101.9.2024.AŚ

Na podstawie zarządzenia nr 33/2022 z dnia 28.09.2022 r. Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach w sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w biurze i jednostkach Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach oraz Zarządzenia 4.2021 z dnia 23.04.2021 Nadleśniczego Nadleśnictwa Węgierska Górka w sprawie wprowadzenia Regulaminu rekrutacji zewnętrznej na wolne stanowiska pracy w PGL LP Nadleśnictwo Węgierska Górka.

 

Nadleśnictwo Węgierska Górka ogłasza nabór

na wolne stanowisko pracy – księgowa/y
(nabór zewnętrzny)

 

  1. Nazwa i adres jednostki:

Nadleśnictwo Węgierska Górka z siedzibą w Węgierskiej Górce przy ul. Zielonej 62,
34-350 Węgierska Górka.

Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00  (tel. 33 864 12 14).

  1.  Nazwa stanowiska pracy: KSIĘGOWA/Y

 

  1. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: lipiec 2024

 

  1.  Zakres czynności pracownika:
  1. Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych.
  2. Bieżące uzgadnianie sald kont kontrahentów, windykacja należności.
  3. Sporządzanie i księgowanie dokumentacji w  zakresie swoich obowiązków.
  4. Uzgadnianie obrotów na kontach.
  5. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowych – zakup materiałów.
  6. Księgowanie dokumentów.
  7. Czynny udział w inwentaryzacji.


Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zatrudnieniu.

 

  1. Wymagania obligatoryjne (podstawowe): 
    1. wykształcenie wyższe ekonomiczne i co najmniej 1 rok pracy w dziale księgowym lub wykształcenie wyższe leśne i co najmniej 3 lata pracy w dziale księgowym (egzamin ukończenia w okresie ostatnich 5 lat);
    2. umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
    3. biegła znajomość obsługi komputera (pakiet: Word, Excel, Outlook) oraz urządzeń biurowych;
    4. posiadanie prawa jazdy kat. B oraz gotowość wykorzystywania samochodu prywatnego do celów służbowych;
    5. brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w/w stanowisku,
    6. niekaralność za przestępstwa z chęci zysku lub innych pobudek,
    7. odpowiedzialność, sumienność, dokładność i komunikatywność.

Spełnienie wymogów formalnych należy potwierdzić złożeniem dokumentów/oświadczeniem obligatoryjnych wskazanych w pkt. 5 (zał. 3).

  1. Wymagania dodatkowe:
    1. staż pracy w PGL LP;
    2. znajomość języków obcych;
    3. znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP) Moduł Finanse i Księgowość, Gospodarka Towarowa;
    4. umiejętność pracy w systemie EZD zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
    5. kurs rozpoznawania autentyczności banknotów;
    6. znajomość teoretyczna i praktyczna ustawy o rachunkowości;
    7. znajomość zagadnień dotyczących przepisów podatkowych;
    8. studia podyplomowe z zakresu ekonomii i finansów;
    9. znajomość instrukcji BHP, instrukcji p.poż.;
    10. dodatkowe kursy i szkolenia przydatne na stanowisku objętym naborem.

Spełnienie wymagań dodatkowych należy potwierdzić złożeniem dokumentów/oświadczeniem obligatoryjnych wskazanych w pkt. 6 (zał. 4).

  1. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
    2. kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 1 do ogłoszenia);
    3. kopie lub odpisy dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań formalnych w zakresie:

- kwalifikacji zawodowych (dyplom ukończenia szkoły lub/i studiów wyższych),

- doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy lub zaświadczenia),

- ukończenia studiów podyplomowych, kursów, szkoleń (zaświadczenia),

d) oświadczenie kandydata/ki opatrzone własnoręcznym podpisem o posiadaniu obywatelstwa polskiego, korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich, o niekaralności oraz braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku podleśniczego (załącznik nr 3 do ogłoszenia),

e) oświadczenie kandydata/ki opatrzony własnoręcznym podpisem o wyrażeniu zgody na przetwarzaniu danych osobowych w celu rekrutacji (załącznik nr 2 do ogłoszenia);

f) oświadczenie o spełnieniu/niespełnieniu wymagań dodatkowych (załącznik 4 do ogłoszenia)

Kopie i odpisy dokumenty winny być opatrzone własnoręcznym podpisem i potwierdzone za zgodność z oryginałem.

 

  1. Oferowane warunki zatrudnienia:

- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

- praca od poniedziałku do piątku,

- zatrudnienie na czas określony, a w przypadku spełnienia oczekiwań pracodawcy możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony,

- pracę w stabilnej jednostce organizacyjnej,

- świadczenia socjalne i zdrowotne,

- Nadleśnictwo nie zapewnia mieszkania.

 

  1. Termin, miejsce i forma składania ofert:
  1. Komplet dokumentów należy dostarczyć osobiście do sekretariatu Nadleśnictwa Węgierska Górka lub przesłać pocztą/kurierem do godz. 15.00 licząc 14 dni od daty zamieszczenia ogłoszenia na adres:

Nadleśnictwo Węgierska Górka

ul. Zielonej 62,

34-350 Węgierska Górka

w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

„Nabór zewnętrzny na wolne stanowisko w dziale księgowości w Nadleśnictwie Węgierska Górka”

(na kopercie imię i nazwisko, numer telefonu, adres do korespondencji lub adres e-mail kandydata/ki).

 

  1. Za datę nadesłania oferty uważa się datę wpływu kompletu dokumentów do Nadleśnictwa.
  2. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Nadleśnictwa po w/w terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku przesyłki pocztowej liczy się data stempla pocztowego).
  3. Dokumenty przesłane drogą elektroniczna nie będą rozpatrywane, a załączone dokumenty zostaną usunięte.

 

  1. Dodatkowe informacje:
    1. Do udzielania informacji w sprawie rekrutacji upoważniony jest Specjalista ds. spraw pracowniczych Adrianna Śpiewak tel. 33 864 12 14 wew. *131
      tel. +48 660 707 740.
    2. Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami/kami spełniającymi wymagania formalne i zakwalifikowane do II etapu naboru w terminie do 5 dni od dnia otwarcia ofert.
    3. O miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub elektronicznie.  
    4. Nadleśnictwo Węgierska Górka nie odsyła złożonych dokumentów i nie zwraca poniesionych kosztów związanych z naborem. Złożone dokumenty będzie można odebrać w terminie jednego miesiąca od dnia zakończenia procesu naboru, a po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie trwale zniszczone.
    5. Nadleśnictwo Węgierska Górka może unieważnić rekrutację na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn.

 

Sporządziła: Adrianna Śpiewak

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 Kwestionariusz osobowy dla kandydata na pracownika PGL LP;
  2. Załącznik nr 2 Klauzula informacyjna RODO;
  3. Załącznik nr 3 Oświadczenie – wymogi formalne;
  4. Załącznik nr 4 Oświadczenie – dodatkowe kwalifikacje.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Węgierska Górka,  25.06.2024 r.

Zn. spr.: NK.1101.4.2024.AŚ

Na podstawie zarządzenia nr 33/2022 z dnia 28.09.2022 r. Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach w sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w biurze i jednostkach Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach oraz Zarządzenia 4.2021 z dnia 23.04.2021 r. Nadleśniczego Nadleśnictwa Węgierska Górka w sprawie wprowadzenia Regulaminu rekrutacji zewnętrznej na wolne stanowiska pracy w PGL LP Nadleśnictwo Węgierska Górka.

 

Nadleśnictwo Węgierska Górka ogłasza nabór

na wolne stanowisko pracy – referent/specjalista ds. infrastruktury (nabór zewnętrzny)

 

  1. Nazwa i adres jednostki:

Nadleśnictwo Węgierska Górka z siedzibą w Węgierskiej Górce przy ul. Zielonej 62,
34-350 Węgierska Górka.

Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00  (tel. 33 864 12 14).

  1.  Nazwa stanowiska pracy: REFERENT/SPECJALISTA DS. INFRASTRUKTURY

 

  1. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: lipiec 2024

 

  1.  Zakres czynności pracownika:

 

  1. Prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem, remontami oraz rozbiórkami infrastruktury/obiektów budowlanych.
  2. Prowadzenie spraw związanych z przeglądami okresowymi i kontrolami technicznymi obiektów budowlanych, instalacji kominowych, elektrycznych, gazowych, służących ochronie środowiska i kotłów C.O.
  3. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki inwestycyjnej Nadleśnictwa, w tym realizacji zadań wynikających z projektów rozwojowych prowadzonych przez LP oraz innych projektów z dofinansowaniem ze środków zewnętrznych.
  4. Prowadzenie sprawozdawczości z zakresie swojego działania.
  5. Udział w pracach związanych z zamówieniami publicznymi realizowanymi przez Nadleśnictwo.
  6. Inne obowiązki związane z obsługą administracyjno-kancelaryjną Nadleśnictwa.
  7. Zadania wspierające dział administracji.


Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zatrudnieniu.

 

  1. Wymagania obligatoryjne (podstawowe): 
    1. wyższe leśne i doświadczenie > 2 lat w dziale administracji lub wyższe techniczne (tj. budowlane lub pokrewne np. inżynieria środowiska, architektura) i doświadczenie > 1 roku w dziale administracji (egzamin ukończenia w okresie ostatnich 5 lat);
    2. umiejętność obsługi programu do kosztorysowania;
    3. umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
    4. biegła znajomość obsługi komputera (pakiet: Word, Excel, Outlook) oraz urządzeń biurowych;
    5. praktyczna umiejętność pracy w systemie EZD PUW zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
    6. prawo jazdy kategorii B oraz gotowość używania samochodu prywatnego do celów służbowych;
    7. znajomość przepisów w zakresie: prawa budowlanego, prawa wodnego, prawa zamówień publicznych, a także zewnętrznych uregulowań Lasów Państwowych dot. prowadzenia robót budowlanych;
    8. brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w/w stanowisku;
    9. niekaralność za przestępstwa z chęci zysku lub innych pobudek;
    10. odpowiedzialność, sumienność, dokładność i komunikatywność.

Spełnienie wymogów formalnych należy potwierdzić złożeniem dokumentów/oświadczeniem obligatoryjnych wskazanych w pkt. 5 (zał. 3).

 

  1. Wymagania dodatkowe (mogące decydować o ostatecznym wyborze kandydata):
    1. uprawnienia budowlane ( w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, drogowej lub hydrotechnicznej);
    2. ukończone studia podyplomowe z zakresu budownictwa, inżynierii środowiska lub zamówień publicznych;
    3. doświadczenie na podobnym stanowisku w PGL LP;
    4. znajomość języków obcych;
    5. znajomość instrukcji BHP, instrukcji p.poż.;
    6. dodatkowe kursy i szkolenia przydatne na stanowisku objętym naborem.

Spełnienie wymagań dodatkowych należy potwierdzić złożeniem dokumentów/oświadczeniem obligatoryjnych wskazanych w pkt. 6 (zał. 4).

  1. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
    2. kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 1 do ogłoszenia);
    3. kopie lub odpisy dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań formalnych w zakresie:

- kwalifikacji zawodowych (dyplom ukończenia szkoły lub/i studiów wyższych),

- doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy lub zaświadczenia),

- ukończenia studiów podyplomowych, kursów, szkoleń (zaświadczenia),

d) oświadczenie kandydata/ki opatrzone własnoręcznym podpisem o posiadaniu obywatelstwa polskiego, korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich, o niekaralności oraz braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku podleśniczego (załącznik nr 3 do ogłoszenia),

e) oświadczenie kandydata/ki opatrzony własnoręcznym podpisem o wyrażeniu zgody na przetwarzaniu danych osobowych w celu rekrutacji (załącznik nr 2 do ogłoszenia);

f) oświadczenie o spełnieniu/niespełnieniu wymagań dodatkowych (załącznik 4 do ogłoszenia)

Kopie i odpisy dokumenty winny być opatrzone własnoręcznym podpisem i potwierdzone za zgodność z oryginałem.

  1. Oferowane warunki zatrudnienia:

- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

- praca od poniedziałku do piątku,

- zatrudnienie na czas określony, a w przypadku spełnienia oczekiwań pracodawcy możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony,

- pracę w stabilnej jednostce organizacyjnej,

- świadczenia socjalne i zdrowotne,

- Nadleśnictwo nie zapewnia mieszkania.

  1. Termin, miejsce i forma składania ofert:
  1. Komplet dokumentów należy dostarczyć osobiście do sekretariatu Nadleśnictwa Węgierska Górka lub przesłać pocztą/kurierem do godz. 15.00 licząc 14 dni od daty zamieszczenia ogłoszenia na adres:

Nadleśnictwo Węgierska Górka

ul. Zielonej 62,

34-350 Węgierska Górka

w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

„Nabór zewnętrzny na wolne stanowisko referent/specjalista ds. infrastruktury w Nadleśnictwie Węgierska Górka”

(na kopercie imię i nazwisko, numer telefonu, adres do korespondencji lub adres e-mail kandydata/ki).

  1. Za datę nadesłania oferty uważa się datę wpływu kompletu dokumentów do Nadleśnictwa.
  2. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Nadleśnictwa po w/w terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku przesyłki pocztowej liczy się data stempla pocztowego).
  3. Dokumenty przesłane drogą elektroniczna nie będą rozpatrywane, a załączone dokumenty zostaną usunięte.

 

  1. Dodatkowe informacje:
    1. Do udzielania informacji w sprawie rekrutacji upoważniony jest Specjalista ds. spraw pracowniczych Adrianna Śpiewak tel. 33 864 12 14 wew. *131
      tel. +48 660 707 740.
    2. Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami/kami spełniającymi wymagania formalne i zakwalifikowane do II etapu naboru w terminie do 5 dni od dnia otwarcia ofert.
    3. O miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub elektronicznie.  
    4. Nadleśnictwo Węgierska Górka nie odsyła złożonych dokumentów i nie zwraca poniesionych kosztów związanych z naborem. Złożone dokumenty będzie można odebrać w terminie jednego miesiąca od dnia zakończenia procesu naboru, a po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie trwale zniszczone.
    5. Nadleśnictwo Węgierska Górka może unieważnić rekrutację na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn.

Sporządziła: Adrianna Śpiewak

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 Kwestionariusz osobowy dla kandydata na pracownika PGL LP;
  2. Załącznik nr 2 Klauzula informacyjna RODO;
  3. Załącznik nr 3 Oświadczenie – wymogi formalne;
  4. Załącznik nr 4 Oświadczenie – dodatkowe kwalifikacje.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KOMUNIKAT

UTRUDNIENIA NA DRODZE LEŚNEJ "NA WOJASÓWKĘ"

W związku z planowaną inwestycją pn.:  Przebudowa przepustu usytuowanego w ciągu drogi leśnej o nawierzchni gruntowo tłuczniowej (szutrowej), polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu i budowie w tym samym miejscu nowego obiektu, Nadleśnictwo Węgierska Górka informuje, że w okresie od 15 maja – 25 września 2024 mogą wystąpić utrudnienia w ruchu lub ruch będzie całkowicie wstrzymany na drodze leśnej o numerze 220/098 („droga na Wojtasówkę”) w oddziale 219 c w leśnictwie Kamesznica, za utrudnienia przepraszamy – współrzędne inwestycji :

49°35'17.4″N 19°00'50.5″E

49.588155 N 19.014021 E

X: 191193.15 Y: 501013.0

link do Google Maps:

https://www.google.pl/maps/place/49%C2%B035'17.4%E2%80%B3N+19%C2%B000'50.5%E2%80%B3E

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Poniżej znajdują się informacje o wykonaniu zakupu gruntów przez Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wegierska Górka.

Materiały

ogłoszenie​_o​_naborze​_zewnętrznym​_na​_stanowisko​_w​_dziale​_księgowości
ogłoszenie​_o​_naborze​_zewnętrznym​_na​_stanowisko​_w​_dziale​_księgowości.pdf 3.28MB
zał​_1-4​_nabór​_do​_działu​_księgowości
zał​_1-4​_nabór​_do​_działu​_księgowości.pdf 4.73MB
ogłoszenie​_o​_naborze​_zewnętrznym​_na​_stanowisko​_referent​_specjalista​_ds​_infrastruktury
ogłoszenie​_o​_naborze​_zewnętrznym​_na​_stanowisko​_referent​_specjalista​_ds​_infrastruktury.pdf 3.58MB
zał​_1-4​_nabór​_na​_referenta​_specjalistę​_ds​_infrastruktury
zał​_1-4​_nabór​_na​_referenta​_specjalistę​_ds​_infrastruktury.pdf 4.94MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_prawa​_pierwokupu​_z​_dnia​_16​_05​_2024​_dz​_66​_2​_(Cisiec)
Informacja​_o​_wykonaniu​_prawa​_pierwokupu​_z​_dnia​_16​_05​_2024​_dz​_66​_2​_(Cisiec).pdf 0.28MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_14​_05​_2024​_(dz​_2577,​_2690,​_2691,​_2692,​_2695-Milówka)
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_14​_05​_2024​_(dz​_2577,​_2690,​_2691,​_2692,​_2695-Milówka).pdf 0.31MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_14​_05​_2024​_(dz​_2554-Milówka)
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_14​_05​_2024​_(dz​_2554-Milówka).pdf 0.31MB
ogłoszenie​_-​_nabór​_zewnętrzny​_na​_stanowisko​_podleśniczego
ogłoszenie​_-​_nabór​_zewnętrzny​_na​_stanowisko​_podleśniczego.pdf 3.82MB
nabór​_zewnętrzny​_załączniki​_1-4
nabór​_zewnętrzny​_załączniki​_1-4.pdf 4.53MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_prawa​_pierwokupu​_z​_dnia​_21​_03​_2024​_dz309​_1;380​_1​_Ostre
Informacja​_o​_wykonaniu​_prawa​_pierwokupu​_z​_dnia​_21​_03​_2024​_dz309​_1;380​_1​_Ostre.pdf 0.27MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_27​_02​_2024​_(dz​_469​_2-Ostre)
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_27​_02​_2024​_(dz​_469​_2-Ostre).pdf 0.31MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_05​_03​_2024​_(dz​_3544​_i​_3545-Juszczyna)
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_05​_03​_2024​_(dz​_3544​_i​_3545-Juszczyna).pdf 0.31MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_05​_03​_2024​_(dz​_2578-Milówka)
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_05​_03​_2024​_(dz​_2578-Milówka).pdf 0.30MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_04​_12​_2023​_(dz​_5528-Milówka)
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_04​_12​_2023​_(dz​_5528-Milówka).pdf 0.29MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_04​_12​_2023​_(dz.​_5522;5524;5526-Milówka).pdf
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_04​_12​_2023​_(dz​_5522;5524;5526-Milówka).pdf 0.30MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_04​_12​_2023​_(dz.​_3543​_2-Juszczyna).pdf
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_04​_12​_2023​_(dz​_3543​_2-Juszczyna).pdf 0.30MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_19​_09​_2023​_(dz​_2746​_1​_i​_2746​_2-Milówka)
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_19​_09​_2023​_(dz​_2746​_1​_i​_2746​_2-Milówka).pdf 0.31MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_19​_09​_2023​_(dz​_6​_1​_i​_8-Cisiec)
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_19​_09​_2023​_(dz​_6​_1​_i​_8-Cisiec).pdf 0.31MB
ogłoszenie​_wydzierżawienia​_szkółki
ogłoszenie​_wydzierżawienia​_szkółki.pdf 0.08MB
Ogłoszenie​_o​_naborze​_na staż​_2023
Ogłoszenie​_o​_naborze​_na staż​_2023.pdf 1.88MB
załącznik​_nr​_1​_do​_ogłoszenia​_naboru​_na​_staż​_2023
załącznik​_nr​_1​_do​_ogłoszenia​_naboru​_na​_staż​_2023.pdf 0.37MB
załącznik​_nr​_2​_do​_ogłoszenia​_naboru​_na​_staż​_2023​_
załącznik​_nr​_2​_do​_ogłoszenia​_naboru​_na​_staż​_2023​_.pdf 0.29MB
Ogłoszenie​_o​_naborze​_zewnętrznym​_na​_stanowisko​_podleśniczego
Ogłoszenie​_o​_naborze​_zewnętrznym​_na​_stanowisko​_podleśniczego.pdf 3.82MB
Załączniki​_do​_ogłoszenia​_o​_naborze​_zewnętrznym
Załączniki​_do​_ogłoszenia​_o​_naborze​_zewnętrznym.pdf 2.80MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_prawa​_pierwokupu​_z​_dnia​_11​_07​_2023​_dz​_79​_4-Cisiec-1
Informacja​_o​_wykonaniu​_prawa​_pierwokupu​_z​_dnia​_11​_07​_2023​_dz​_79​_4-Cisiec-1.pdf 1.15MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_16​_05​_2023​_(dz​_11​_i​_23-Cisiec)
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_16​_05​_2023​_(dz​_11​_i​_23-Cisiec).pdf 0.27MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_16​_05​_2023​_(dz​_5​_1-Cisiec)
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_16​_05​_2023​_(dz​_5​_1-Cisiec).pdf 0.27MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_16​_03​_2023​_dz​_14283​_2​_Kamesznica
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_16​_03​_2023​_dz​_14283​_2​_Kamesznica.pdf 0.26MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_16​_03​_2023​_dz​_218​_Cisiec
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_16​_03​_2023​_dz​_218​_Cisiec.pdf 0.26MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_10​_03​_2023​_dz​_84​_Cisiec
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_10​_03​_2023​_dz​_84​_Cisiec.pdf 0.26MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_10​_03​_2023​_dz​_67​_Cisiec
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_10​_03​_2023​_dz​_67​_Cisiec.pdf 0.26MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_30​_12​_2022
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_30​_12​_2022.pdf 0.29MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_20​_12​_2022
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_20​_12​_2022.pdf 0.27MB
Informacja​​_o​​_wykonaniu​​_zakupu​​_z​​_dnia​​_20​_10​​_2022
Informacja​​_o​​_wykonaniu​​_zakupu​​_z​​_dnia​​_20​_10​​_2022.pdf 0.26MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_29​_08​_2022
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_29​_08​_2022.pdf 0.09MB
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_12​_07​_2022
Informacja​_o​_wykonaniu​_zakupu​_z​_dnia​_12​_07​_2022.pdf 0.25MB
Ogłoszenie o naborze na staż
Ogłoszenie​_o​_naborze​_na​_staż-1.pdf 2.53MB
Ogłoszenie​_o​_zamiarze​_poddania​_​_badaniu​_sprawozdania​_finansowego​_za​_2022
Ogłoszenie​_o​_zamiarze​_poddania​_​_badaniu​_sprawozdania​_finansowego.pdf 0.27MB
Ogłoszenie​_o​_mozliwosci​_zakupu​_lasow​_i​_gruntow
Ogłoszenie​_o​_mozliwosci​_zakupu​_lasow​_i​_gruntow.pdf 0.35MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.07.2021 13:56 Paweł Griner
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paweł Griner
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 37.0 25.06.2024 13:46 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 36.0 28.05.2024 13:47 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 35.0 23.05.2024 12:38 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 34.0 24.04.2024 11:27 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 33.0 24.04.2024 09:19 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 32.0 17.04.2024 13:20 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 31.0 26.03.2024 14:50 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 30.0 26.03.2024 11:54 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 29.0 26.03.2024 11:48 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 28.0 07.03.2024 13:50 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 27.0 29.12.2023 13:28 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 26.0 07.12.2023 09:32 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 25.0 25.09.2023 12:19 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 24.0 26.07.2023 09:05 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 23.0 24.07.2023 12:14 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 22.0 11.07.2023 13:26 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 21.0 11.07.2023 13:00 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 20.0 04.07.2023 09:10 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 19.0 23.05.2023 13:19 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 18.0 23.05.2023 13:18 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 17.0 17.05.2023 14:18 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 16.0 17.03.2023 13:58 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 15.0 14.03.2023 13:01 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 14.0 30.12.2022 13:01 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 13.0 22.12.2022 09:34 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 12.0 27.10.2022 10:45 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 11.0 05.09.2022 13:48 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 10.0 13.07.2022 13:31 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 9.0 06.07.2022 14:35 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 8.0 20.06.2022 11:44 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 7.0 20.06.2022 11:15 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 6.0 15.04.2022 11:58 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 5.0 01.03.2022 14:45 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 4.0 11.02.2022 11:59 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 3.0 27.08.2021 13:28 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 2.0 27.07.2021 14:17 Paweł Griner
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia 1.0 15.07.2021 13:56 Paweł Griner

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}