Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia
Węgierska Górka, 25.06.2024 r.
Zn. spr.: NK.1101.9.2024.AŚ
Na podstawie zarządzenia nr 33/2022 z dnia 28.09.2022 r. Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach w sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w biurze i jednostkach Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach oraz Zarządzenia 4.2021 z dnia 23.04.2021 Nadleśniczego Nadleśnictwa Węgierska Górka w sprawie wprowadzenia Regulaminu rekrutacji zewnętrznej na wolne stanowiska pracy w PGL LP Nadleśnictwo Węgierska Górka.
Nadleśnictwo Węgierska Górka ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy – księgowa/y
(nabór zewnętrzny)
- Nazwa i adres jednostki:
Nadleśnictwo Węgierska Górka z siedzibą w Węgierskiej Górce przy ul. Zielonej 62,
34-350 Węgierska Górka.
Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00 (tel. 33 864 12 14).
- Nazwa stanowiska pracy: KSIĘGOWA/Y
- Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: lipiec 2024
- Zakres czynności pracownika:
- Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych.
- Bieżące uzgadnianie sald kont kontrahentów, windykacja należności.
- Sporządzanie i księgowanie dokumentacji w zakresie swoich obowiązków.
- Uzgadnianie obrotów na kontach.
- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowych – zakup materiałów.
- Księgowanie dokumentów.
- Czynny udział w inwentaryzacji.
Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zatrudnieniu.
- Wymagania obligatoryjne (podstawowe):
- wykształcenie wyższe ekonomiczne i co najmniej 1 rok pracy w dziale księgowym lub wykształcenie wyższe leśne i co najmniej 3 lata pracy w dziale księgowym (egzamin ukończenia w okresie ostatnich 5 lat);
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
- biegła znajomość obsługi komputera (pakiet: Word, Excel, Outlook) oraz urządzeń biurowych;
- posiadanie prawa jazdy kat. B oraz gotowość wykorzystywania samochodu prywatnego do celów służbowych;
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w/w stanowisku,
- niekaralność za przestępstwa z chęci zysku lub innych pobudek,
- odpowiedzialność, sumienność, dokładność i komunikatywność.
Spełnienie wymogów formalnych należy potwierdzić złożeniem dokumentów/oświadczeniem obligatoryjnych wskazanych w pkt. 5 (zał. 3).
- Wymagania dodatkowe:
- staż pracy w PGL LP;
- znajomość języków obcych;
- znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP) Moduł Finanse i Księgowość, Gospodarka Towarowa;
- umiejętność pracy w systemie EZD zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
- kurs rozpoznawania autentyczności banknotów;
- znajomość teoretyczna i praktyczna ustawy o rachunkowości;
- znajomość zagadnień dotyczących przepisów podatkowych;
- studia podyplomowe z zakresu ekonomii i finansów;
- znajomość instrukcji BHP, instrukcji p.poż.;
- dodatkowe kursy i szkolenia przydatne na stanowisku objętym naborem.
Spełnienie wymagań dodatkowych należy potwierdzić złożeniem dokumentów/oświadczeniem obligatoryjnych wskazanych w pkt. 6 (zał. 4).
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
- kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 1 do ogłoszenia);
- kopie lub odpisy dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań formalnych w zakresie:
- kwalifikacji zawodowych (dyplom ukończenia szkoły lub/i studiów wyższych),
- doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy lub zaświadczenia),
- ukończenia studiów podyplomowych, kursów, szkoleń (zaświadczenia),
d) oświadczenie kandydata/ki opatrzone własnoręcznym podpisem o posiadaniu obywatelstwa polskiego, korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich, o niekaralności oraz braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku podleśniczego (załącznik nr 3 do ogłoszenia),
e) oświadczenie kandydata/ki opatrzony własnoręcznym podpisem o wyrażeniu zgody na przetwarzaniu danych osobowych w celu rekrutacji (załącznik nr 2 do ogłoszenia);
f) oświadczenie o spełnieniu/niespełnieniu wymagań dodatkowych (załącznik 4 do ogłoszenia)
Kopie i odpisy dokumenty winny być opatrzone własnoręcznym podpisem i potwierdzone za zgodność z oryginałem.
- Oferowane warunki zatrudnienia:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca od poniedziałku do piątku,
- zatrudnienie na czas określony, a w przypadku spełnienia oczekiwań pracodawcy możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony,
- pracę w stabilnej jednostce organizacyjnej,
- świadczenia socjalne i zdrowotne,
- Nadleśnictwo nie zapewnia mieszkania.
- Termin, miejsce i forma składania ofert:
- Komplet dokumentów należy dostarczyć osobiście do sekretariatu Nadleśnictwa Węgierska Górka lub przesłać pocztą/kurierem do godz. 15.00 licząc 14 dni od daty zamieszczenia ogłoszenia na adres:
Nadleśnictwo Węgierska Górka
ul. Zielonej 62,
34-350 Węgierska Górka
w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
„Nabór zewnętrzny na wolne stanowisko w dziale księgowości w Nadleśnictwie Węgierska Górka”
(na kopercie imię i nazwisko, numer telefonu, adres do korespondencji lub adres e-mail kandydata/ki).
- Za datę nadesłania oferty uważa się datę wpływu kompletu dokumentów do Nadleśnictwa.
- Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Nadleśnictwa po w/w terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku przesyłki pocztowej liczy się data stempla pocztowego).
- Dokumenty przesłane drogą elektroniczna nie będą rozpatrywane, a załączone dokumenty zostaną usunięte.
- Dodatkowe informacje:
- Do udzielania informacji w sprawie rekrutacji upoważniony jest Specjalista ds. spraw pracowniczych Adrianna Śpiewak tel. 33 864 12 14 wew. *131
tel. +48 660 707 740. - Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami/kami spełniającymi wymagania formalne i zakwalifikowane do II etapu naboru w terminie do 5 dni od dnia otwarcia ofert.
- O miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub elektronicznie.
- Nadleśnictwo Węgierska Górka nie odsyła złożonych dokumentów i nie zwraca poniesionych kosztów związanych z naborem. Złożone dokumenty będzie można odebrać w terminie jednego miesiąca od dnia zakończenia procesu naboru, a po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie trwale zniszczone.
- Nadleśnictwo Węgierska Górka może unieważnić rekrutację na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn.
- Do udzielania informacji w sprawie rekrutacji upoważniony jest Specjalista ds. spraw pracowniczych Adrianna Śpiewak tel. 33 864 12 14 wew. *131
Sporządziła: Adrianna Śpiewak
Załączniki:
- Załącznik nr 1 Kwestionariusz osobowy dla kandydata na pracownika PGL LP;
- Załącznik nr 2 Klauzula informacyjna RODO;
- Załącznik nr 3 Oświadczenie – wymogi formalne;
- Załącznik nr 4 Oświadczenie – dodatkowe kwalifikacje.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Węgierska Górka, 25.06.2024 r.
Zn. spr.: NK.1101.4.2024.AŚ
Na podstawie zarządzenia nr 33/2022 z dnia 28.09.2022 r. Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach w sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w biurze i jednostkach Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach oraz Zarządzenia 4.2021 z dnia 23.04.2021 r. Nadleśniczego Nadleśnictwa Węgierska Górka w sprawie wprowadzenia Regulaminu rekrutacji zewnętrznej na wolne stanowiska pracy w PGL LP Nadleśnictwo Węgierska Górka.
Nadleśnictwo Węgierska Górka ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy – referent/specjalista ds. infrastruktury (nabór zewnętrzny)
- Nazwa i adres jednostki:
Nadleśnictwo Węgierska Górka z siedzibą w Węgierskiej Górce przy ul. Zielonej 62,
34-350 Węgierska Górka.
Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00 (tel. 33 864 12 14).
- Nazwa stanowiska pracy: REFERENT/SPECJALISTA DS. INFRASTRUKTURY
- Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: lipiec 2024
- Zakres czynności pracownika:
- Prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem, remontami oraz rozbiórkami infrastruktury/obiektów budowlanych.
- Prowadzenie spraw związanych z przeglądami okresowymi i kontrolami technicznymi obiektów budowlanych, instalacji kominowych, elektrycznych, gazowych, służących ochronie środowiska i kotłów C.O.
- Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki inwestycyjnej Nadleśnictwa, w tym realizacji zadań wynikających z projektów rozwojowych prowadzonych przez LP oraz innych projektów z dofinansowaniem ze środków zewnętrznych.
- Prowadzenie sprawozdawczości z zakresie swojego działania.
- Udział w pracach związanych z zamówieniami publicznymi realizowanymi przez Nadleśnictwo.
- Inne obowiązki związane z obsługą administracyjno-kancelaryjną Nadleśnictwa.
- Zadania wspierające dział administracji.
Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zatrudnieniu.
- Wymagania obligatoryjne (podstawowe):
- wyższe leśne i doświadczenie > 2 lat w dziale administracji lub wyższe techniczne (tj. budowlane lub pokrewne np. inżynieria środowiska, architektura) i doświadczenie > 1 roku w dziale administracji (egzamin ukończenia w okresie ostatnich 5 lat);
- umiejętność obsługi programu do kosztorysowania;
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
- biegła znajomość obsługi komputera (pakiet: Word, Excel, Outlook) oraz urządzeń biurowych;
- praktyczna umiejętność pracy w systemie EZD PUW zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
- prawo jazdy kategorii B oraz gotowość używania samochodu prywatnego do celów służbowych;
- znajomość przepisów w zakresie: prawa budowlanego, prawa wodnego, prawa zamówień publicznych, a także zewnętrznych uregulowań Lasów Państwowych dot. prowadzenia robót budowlanych;
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w/w stanowisku;
- niekaralność za przestępstwa z chęci zysku lub innych pobudek;
- odpowiedzialność, sumienność, dokładność i komunikatywność.
Spełnienie wymogów formalnych należy potwierdzić złożeniem dokumentów/oświadczeniem obligatoryjnych wskazanych w pkt. 5 (zał. 3).
- Wymagania dodatkowe (mogące decydować o ostatecznym wyborze kandydata):
- uprawnienia budowlane ( w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, drogowej lub hydrotechnicznej);
- ukończone studia podyplomowe z zakresu budownictwa, inżynierii środowiska lub zamówień publicznych;
- doświadczenie na podobnym stanowisku w PGL LP;
- znajomość języków obcych;
- znajomość instrukcji BHP, instrukcji p.poż.;
- dodatkowe kursy i szkolenia przydatne na stanowisku objętym naborem.
Spełnienie wymagań dodatkowych należy potwierdzić złożeniem dokumentów/oświadczeniem obligatoryjnych wskazanych w pkt. 6 (zał. 4).
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
- kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 1 do ogłoszenia);
- kopie lub odpisy dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań formalnych w zakresie:
- kwalifikacji zawodowych (dyplom ukończenia szkoły lub/i studiów wyższych),
- doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy lub zaświadczenia),
- ukończenia studiów podyplomowych, kursów, szkoleń (zaświadczenia),
d) oświadczenie kandydata/ki opatrzone własnoręcznym podpisem o posiadaniu obywatelstwa polskiego, korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich, o niekaralności oraz braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku podleśniczego (załącznik nr 3 do ogłoszenia),
e) oświadczenie kandydata/ki opatrzony własnoręcznym podpisem o wyrażeniu zgody na przetwarzaniu danych osobowych w celu rekrutacji (załącznik nr 2 do ogłoszenia);
f) oświadczenie o spełnieniu/niespełnieniu wymagań dodatkowych (załącznik 4 do ogłoszenia)
Kopie i odpisy dokumenty winny być opatrzone własnoręcznym podpisem i potwierdzone za zgodność z oryginałem.
- Oferowane warunki zatrudnienia:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca od poniedziałku do piątku,
- zatrudnienie na czas określony, a w przypadku spełnienia oczekiwań pracodawcy możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony,
- pracę w stabilnej jednostce organizacyjnej,
- świadczenia socjalne i zdrowotne,
- Nadleśnictwo nie zapewnia mieszkania.
- Termin, miejsce i forma składania ofert:
- Komplet dokumentów należy dostarczyć osobiście do sekretariatu Nadleśnictwa Węgierska Górka lub przesłać pocztą/kurierem do godz. 15.00 licząc 14 dni od daty zamieszczenia ogłoszenia na adres:
Nadleśnictwo Węgierska Górka
ul. Zielonej 62,
34-350 Węgierska Górka
w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
„Nabór zewnętrzny na wolne stanowisko referent/specjalista ds. infrastruktury w Nadleśnictwie Węgierska Górka”
(na kopercie imię i nazwisko, numer telefonu, adres do korespondencji lub adres e-mail kandydata/ki).
- Za datę nadesłania oferty uważa się datę wpływu kompletu dokumentów do Nadleśnictwa.
- Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Nadleśnictwa po w/w terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku przesyłki pocztowej liczy się data stempla pocztowego).
- Dokumenty przesłane drogą elektroniczna nie będą rozpatrywane, a załączone dokumenty zostaną usunięte.
- Dodatkowe informacje:
- Do udzielania informacji w sprawie rekrutacji upoważniony jest Specjalista ds. spraw pracowniczych Adrianna Śpiewak tel. 33 864 12 14 wew. *131
tel. +48 660 707 740. - Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami/kami spełniającymi wymagania formalne i zakwalifikowane do II etapu naboru w terminie do 5 dni od dnia otwarcia ofert.
- O miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub elektronicznie.
- Nadleśnictwo Węgierska Górka nie odsyła złożonych dokumentów i nie zwraca poniesionych kosztów związanych z naborem. Złożone dokumenty będzie można odebrać w terminie jednego miesiąca od dnia zakończenia procesu naboru, a po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie trwale zniszczone.
- Nadleśnictwo Węgierska Górka może unieważnić rekrutację na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn.
- Do udzielania informacji w sprawie rekrutacji upoważniony jest Specjalista ds. spraw pracowniczych Adrianna Śpiewak tel. 33 864 12 14 wew. *131
Sporządziła: Adrianna Śpiewak
Załączniki:
- Załącznik nr 1 Kwestionariusz osobowy dla kandydata na pracownika PGL LP;
- Załącznik nr 2 Klauzula informacyjna RODO;
- Załącznik nr 3 Oświadczenie – wymogi formalne;
- Załącznik nr 4 Oświadczenie – dodatkowe kwalifikacje.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KOMUNIKAT
UTRUDNIENIA NA DRODZE LEŚNEJ "NA WOJASÓWKĘ"
W związku z planowaną inwestycją pn.: Przebudowa przepustu usytuowanego w ciągu drogi leśnej o nawierzchni gruntowo tłuczniowej (szutrowej), polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu i budowie w tym samym miejscu nowego obiektu, Nadleśnictwo Węgierska Górka informuje, że w okresie od 15 maja – 25 września 2024 mogą wystąpić utrudnienia w ruchu lub ruch będzie całkowicie wstrzymany na drodze leśnej o numerze 220/098 („droga na Wojtasówkę”) w oddziale 219 c w leśnictwie Kamesznica, za utrudnienia przepraszamy – współrzędne inwestycji :
49°35'17.4″N 19°00'50.5″E
49.588155 N 19.014021 E
X: 191193.15 Y: 501013.0
link do Google Maps:
https://www.google.pl/maps/place/49%C2%B035'17.4%E2%80%B3N+19%C2%B000'50.5%E2%80%B3E
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poniżej znajdują się informacje o wykonaniu zakupu gruntów przez Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wegierska Górka.
Materiały
ogłoszenie_o_naborze_zewnętrznym_na_stanowisko_w_dziale_księgowościogłoszenie_o_naborze_zewnętrznym_na_stanowisko_w_dziale_księgowości.pdf 3.28MB zał_1-4_nabór_do_działu_księgowości
zał_1-4_nabór_do_działu_księgowości.pdf 4.73MB ogłoszenie_o_naborze_zewnętrznym_na_stanowisko_referent_specjalista_ds_infrastruktury
ogłoszenie_o_naborze_zewnętrznym_na_stanowisko_referent_specjalista_ds_infrastruktury.pdf 3.58MB zał_1-4_nabór_na_referenta_specjalistę_ds_infrastruktury
zał_1-4_nabór_na_referenta_specjalistę_ds_infrastruktury.pdf 4.94MB Informacja_o_wykonaniu_prawa_pierwokupu_z_dnia_16_05_2024_dz_66_2_(Cisiec)
Informacja_o_wykonaniu_prawa_pierwokupu_z_dnia_16_05_2024_dz_66_2_(Cisiec).pdf 0.28MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_14_05_2024_(dz_2577,_2690,_2691,_2692,_2695-Milówka)
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_14_05_2024_(dz_2577,_2690,_2691,_2692,_2695-Milówka).pdf 0.31MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_14_05_2024_(dz_2554-Milówka)
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_14_05_2024_(dz_2554-Milówka).pdf 0.31MB ogłoszenie_-_nabór_zewnętrzny_na_stanowisko_podleśniczego
ogłoszenie_-_nabór_zewnętrzny_na_stanowisko_podleśniczego.pdf 3.82MB nabór_zewnętrzny_załączniki_1-4
nabór_zewnętrzny_załączniki_1-4.pdf 4.53MB Informacja_o_wykonaniu_prawa_pierwokupu_z_dnia_21_03_2024_dz309_1;380_1_Ostre
Informacja_o_wykonaniu_prawa_pierwokupu_z_dnia_21_03_2024_dz309_1;380_1_Ostre.pdf 0.27MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_27_02_2024_(dz_469_2-Ostre)
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_27_02_2024_(dz_469_2-Ostre).pdf 0.31MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_05_03_2024_(dz_3544_i_3545-Juszczyna)
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_05_03_2024_(dz_3544_i_3545-Juszczyna).pdf 0.31MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_05_03_2024_(dz_2578-Milówka)
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_05_03_2024_(dz_2578-Milówka).pdf 0.30MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_04_12_2023_(dz_5528-Milówka)
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_04_12_2023_(dz_5528-Milówka).pdf 0.29MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_04_12_2023_(dz._5522;5524;5526-Milówka).pdf
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_04_12_2023_(dz_5522;5524;5526-Milówka).pdf 0.30MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_04_12_2023_(dz._3543_2-Juszczyna).pdf
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_04_12_2023_(dz_3543_2-Juszczyna).pdf 0.30MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_19_09_2023_(dz_2746_1_i_2746_2-Milówka)
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_19_09_2023_(dz_2746_1_i_2746_2-Milówka).pdf 0.31MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_19_09_2023_(dz_6_1_i_8-Cisiec)
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_19_09_2023_(dz_6_1_i_8-Cisiec).pdf 0.31MB ogłoszenie_wydzierżawienia_szkółki
ogłoszenie_wydzierżawienia_szkółki.pdf 0.08MB Ogłoszenie_o_naborze_na staż_2023
Ogłoszenie_o_naborze_na staż_2023.pdf 1.88MB załącznik_nr_1_do_ogłoszenia_naboru_na_staż_2023
załącznik_nr_1_do_ogłoszenia_naboru_na_staż_2023.pdf 0.37MB załącznik_nr_2_do_ogłoszenia_naboru_na_staż_2023_
załącznik_nr_2_do_ogłoszenia_naboru_na_staż_2023_.pdf 0.29MB Ogłoszenie_o_naborze_zewnętrznym_na_stanowisko_podleśniczego
Ogłoszenie_o_naborze_zewnętrznym_na_stanowisko_podleśniczego.pdf 3.82MB Załączniki_do_ogłoszenia_o_naborze_zewnętrznym
Załączniki_do_ogłoszenia_o_naborze_zewnętrznym.pdf 2.80MB Informacja_o_wykonaniu_prawa_pierwokupu_z_dnia_11_07_2023_dz_79_4-Cisiec-1
Informacja_o_wykonaniu_prawa_pierwokupu_z_dnia_11_07_2023_dz_79_4-Cisiec-1.pdf 1.15MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_16_05_2023_(dz_11_i_23-Cisiec)
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_16_05_2023_(dz_11_i_23-Cisiec).pdf 0.27MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_16_05_2023_(dz_5_1-Cisiec)
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_16_05_2023_(dz_5_1-Cisiec).pdf 0.27MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_16_03_2023_dz_14283_2_Kamesznica
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_16_03_2023_dz_14283_2_Kamesznica.pdf 0.26MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_16_03_2023_dz_218_Cisiec
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_16_03_2023_dz_218_Cisiec.pdf 0.26MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_10_03_2023_dz_84_Cisiec
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_10_03_2023_dz_84_Cisiec.pdf 0.26MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_10_03_2023_dz_67_Cisiec
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_10_03_2023_dz_67_Cisiec.pdf 0.26MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_30_12_2022
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_30_12_2022.pdf 0.29MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_20_12_2022
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_20_12_2022.pdf 0.27MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_20_10_2022
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_20_10_2022.pdf 0.26MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_29_08_2022
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_29_08_2022.pdf 0.09MB Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_12_07_2022
Informacja_o_wykonaniu_zakupu_z_dnia_12_07_2022.pdf 0.25MB Ogłoszenie o naborze na staż
Ogłoszenie_o_naborze_na_staż-1.pdf 2.53MB Ogłoszenie_o_zamiarze_poddania__badaniu_sprawozdania_finansowego_za_2022
Ogłoszenie_o_zamiarze_poddania__badaniu_sprawozdania_finansowego.pdf 0.27MB Ogłoszenie_o_mozliwosci_zakupu_lasow_i_gruntow
Ogłoszenie_o_mozliwosci_zakupu_lasow_i_gruntow.pdf 0.35MB
- Pierwsza publikacja:
- 15.07.2021 13:56 Paweł Griner
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Paweł Griner
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 37.0 | 25.06.2024 13:46 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 36.0 | 28.05.2024 13:47 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 35.0 | 23.05.2024 12:38 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 34.0 | 24.04.2024 11:27 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 33.0 | 24.04.2024 09:19 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 32.0 | 17.04.2024 13:20 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 31.0 | 26.03.2024 14:50 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 30.0 | 26.03.2024 11:54 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 29.0 | 26.03.2024 11:48 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 28.0 | 07.03.2024 13:50 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 27.0 | 29.12.2023 13:28 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 26.0 | 07.12.2023 09:32 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 25.0 | 25.09.2023 12:19 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 24.0 | 26.07.2023 09:05 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 23.0 | 24.07.2023 12:14 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 22.0 | 11.07.2023 13:26 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 21.0 | 11.07.2023 13:00 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 20.0 | 04.07.2023 09:10 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 19.0 | 23.05.2023 13:19 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 18.0 | 23.05.2023 13:18 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 17.0 | 17.05.2023 14:18 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 16.0 | 17.03.2023 13:58 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 15.0 | 14.03.2023 13:01 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 14.0 | 30.12.2022 13:01 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 13.0 | 22.12.2022 09:34 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 12.0 | 27.10.2022 10:45 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 11.0 | 05.09.2022 13:48 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 10.0 | 13.07.2022 13:31 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 9.0 | 06.07.2022 14:35 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 8.0 | 20.06.2022 11:44 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 7.0 | 20.06.2022 11:15 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 6.0 | 15.04.2022 11:58 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 5.0 | 01.03.2022 14:45 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 4.0 | 11.02.2022 11:59 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 3.0 | 27.08.2021 13:28 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 2.0 | 27.07.2021 14:17 Paweł Griner |
Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 1.0 | 15.07.2021 13:56 Paweł Griner |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP