Zamówienie publiczne
Nazwa zamówienia
Opracowanie planu customer experience dla NCBR wraz z mapą podróży klienta NCBR
- Status zamówienia: Zakończone
- Numer zamówienia:nie dotyczy
- Data rozpoczęcia: 21.07.2023
- Data zakończenia: 04.08.2023 23:59
- Jednostka publikująca:DKM
- Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest wizualizacja interakcji i doświadczeń wnioskodawców we współpracy z NCBR w postaci „mapy podróży klienta” oraz opracowanie kompleksowego planu usprawnień dla NCBR w obszarze obsługi wnioskodawców i beneficjentów.
Materiały
Zapytanie ofertowePW_372-1_F5__Zapytanie_ofertowe.pdf 0.25MB Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
PW_372-1_F5_Załącznik_nr_1_-_Formularz_ofertowy.docx 0.11MB Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik_nr_2_-_PPU_final.docx 0.11MB Odpowiedzi na pytania dot. postępowania
Odpowiedzi_na_pytania_dot_postępowania.pdf 0.82MB Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
PW_372-1_F10_Informacja_o_wyborze_oferty_najkorzystniejszej.pdf 0.14MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 21.07.2023 08:34 Szymon Iwańczuk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Szymon Iwańczuk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Opracowanie planu customer experience dla NCBR wraz z mapą podróży klienta NCBR | 4.0 | 25.09.2023 13:49 Szymon Iwańczuk |
Opracowanie planu customer experience dla NCBR wraz z mapą podróży klienta NCBR | 3.0 | 02.08.2023 13:04 Maciej Buźniak |
Opracowanie planu customer experience dla NCBR wraz z mapą podróży klienta NCBR | 2.0 | 21.07.2023 08:35 Szymon Iwańczuk |
Opracowanie planu customer experience dla NCBR wraz z mapą podróży klienta NCBR | 1.0 | 21.07.2023 08:34 Szymon Iwańczuk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP