W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
biało-czerwona flaga polska obok napis Rzeczpospolita Polska Logotyp

Zakończenie realizacji projektu

Po zakończeniu realizacji projektu beneficjent przekazuje do NCBR w wersji elektronicznej i papierowej raport końcowy (część A i B) w terminie określonym w umowie.

Raport jest oceniany pod kątem formalnym przez opiekuna projektu. Po zakończonym procesie oceny formalnej raportu końcowego opiekun projektu przekazuje raport końcowy w części A do oceny merytorycznej. 

Raport końcowy w części B ma za zadanie pokazać realizację całości projektu od strony finansowej. Jednocześnie pełni funkcję korekty złożonych wcześniej wniosków o płatność. Tym samym informacje zawarte w ostatnim wniosku o płatność mogą nie odzwierciedlać stanu realizacji od strony finansowej całości projektu, tj. rozliczenia pozostałej części dofinansowania wraz z ostatnią transzą. Zatem zarówno raport końcowy, jak i poszczególne części ostatniego wniosku o płatność mogą nie być spójne.

 

Zamieszczone poniżej wzory stanowią bazowe dokumenty, którego ostateczna wersja jest uszczegóławiana zgodnie z wymogami dokumentacji konkursowej (m.in. spójność z budżetem) oraz zasadami rozliczania obowiązującymi w danej komórce organizacyjnej NCBR.

Materiały

1 Raport końcowy z dnia 2020​_04​_30
1​_Raport​_okresowy​_koncowy​_z​_2020​_04​_30.docx 0.09MB
1a Wzór specyfikacji dokumentów potwierdzających poniesione koszty
1a​_Wzór​_specyfikacji​_dokumentów​_potwierdzajacych​_poniesione​_koszty.xlsx 0.02MB
1b Wzór raportu końcowego część B
1b​_Wzór​_raportu​_końcowego​_część​_B.xlsx 0.05MB
{"register":{"columns":[]}}