Zakończenie realizacji projektu
Po zakończeniu realizacji projektu beneficjent przekazuje do NCBR w wersji elektronicznej i papierowej raport końcowy (część A i B) w terminie określonym w umowie.
Raport jest oceniany pod kątem formalnym przez opiekuna projektu. Po zakończonym procesie oceny formalnej raportu końcowego opiekun projektu przekazuje raport końcowy w części A do oceny merytorycznej.
Raport końcowy w części B ma za zadanie pokazać realizację całości projektu od strony finansowej. Jednocześnie pełni funkcję korekty złożonych wcześniej wniosków o płatność. Tym samym informacje zawarte w ostatnim wniosku o płatność mogą nie odzwierciedlać stanu realizacji od strony finansowej całości projektu, tj. rozliczenia pozostałej części dofinansowania wraz z ostatnią transzą. Zatem zarówno raport końcowy, jak i poszczególne części ostatniego wniosku o płatność mogą nie być spójne.
Zamieszczone poniżej wzory stanowią bazowe dokumenty, którego ostateczna wersja jest uszczegóławiana zgodnie z wymogami dokumentacji konkursowej (m.in. spójność z budżetem) oraz zasadami rozliczania obowiązującymi w danej komórce organizacyjnej NCBR.
Sprawdź, jakie dokumenty (wzory) obowiązują w konkursie lub programie, w ramach którego realizujesz swój projekt.
Materiały
1 Raport końcowy z dnia 2020_04_301_Raport_okresowy_koncowy_z_2020_04_30.docx 0.09MB 1a Wzór specyfikacji dokumentów potwierdzających poniesione koszty
1a_Wzór_specyfikacji_dokumentów_potwierdzajacych_poniesione_koszty.xlsx 0.02MB 1b Wzór raportu końcowego część B
1b_Wzór_raportu_końcowego_część_B.xlsx 0.05MB