W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostępności

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony www.gov.pl/web/numer-alarmowy-112.

  • Data publikacji strony internetowej: 10 listopada 2021 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 30 września 2024 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 5 lutego 2020 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 27 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o poradnik opublikowany przez Ministerstwo Cyfryzacji-Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2.

Skróty klawiaturowe

  • Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Pawła Gołębiowskiego - mejlowo email Pawła Gołebiowskiego pawel.golebiowski@mswia.gov.pl lub telefonicznie 797 980 199.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji,,
  • Adres: ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa,
  • mejl: kontakt@mswia.gov.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji udostępnia następujące aplikacje mobilne:

Dostępność architektoniczna

Siedziba główna wraz z biurem przepustek i biurem podawczym (wejście od ulicy Rakowieckiej)

ul. Stefana Batorego 5
02-591 Warszawa

budynek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie

ul. Rakowiecka 2a
02-591 Warszawa

budynek przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie

ul. Domaniewska 36/38
02-663 Warszawa

budynek przy al. Jana Chrystiana Szucha 2/4 w Warszawie

al. Jana Chrystiana Szucha 2/4
00-582 Warszawa

zobacz opis dostępności architektonicznej dla wszystkich lokalizacji Ministerstwa

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • MSWiA w punkcie obsługi klienta i oraz punktach wydawania przepustek zainstalowane są pętle indukcyjne ułatwiające kontakt z osobami niedosłyszącymi posiadającymi aparaty słuchowe wyposażone w moduł komunikacji
  • Brak obsługi tłumacza języka migowego

Materiały

ETR - Tekst łatwy do czytania
ETR​_-​_Tekst​_łatwy​_do​_czytania.pdf 1.72MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
01.04.2025 14:51 Paweł Gołębiowski
Pierwsza publikacja:
19.03.2021 14:47 Tomasz Mnich