Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej Alarm112
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej aplikacji mobilnej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy aplikacji mobilnej "Alarm112" dla systemów:
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data publikacji aplikacji mobilnej Android: 01 stycznia 2020 r.
- Data publikacji aplikacji mobilnej IOS: 01 stycznia 2020 r.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 25 września 2024 r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta aplikacja mobilna jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji: 28 marca 2023 r.
- Data ostatniego przeglądu deklaracji: 14 marca 2025 r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o poradnik opublikowany przez Ministerstwo Cyfryzacji-Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Zespół Alarm112 - mejlowo email alarm112@mswia.gov.pl.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji,,
- Adres: ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa,
- mejl: kontakt@mswia.gov.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Siedziba główna wraz z biurem przepustek i biurem podawczym (wejście od ulicy Rakowieckiej)
budynek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie
budynek przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie
budynek przy al. Jana Chrystiana Szucha 2/4 w Warszawie
zobacz opis dostępności architektonicznej dla wszystkich lokalizacji Ministerstwa
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- MSWiA w punkcie obsługi klienta i oraz punktach wydawania przepustek zainstalowane są pętle indukcyjne ułatwiające kontakt z osobami niedosłyszącymi posiadającymi aparaty słuchowe wyposażone w moduł komunikacji
- Brak osługi tłumacza języka migowego
- Ostatnia modyfikacja:
- 02.07.2025 08:17 Paweł Gołębiowski
- Pierwsza publikacja:
- 19.03.2021 14:34 Tomasz Mnich