Sporządzenie tłumaczenia
Gdzie załatwisz sprawę?
W wybranym urzędzie konsularnym RP, który dokonuje tłumaczeń z języka, w jakim sporządzony jest dokument.
Tłumacze przysięgli języka polskiego i hiszpańskiego w Panamie
Alfonso José De la Torre Zúñiga
Tel: +507 6281 9999
Zaida Castillero de Machaj
Tel: +507 6264 1475
Pablo Asis Navarro Icaza
Tel. +507 6643 0837
Ważne!
Ambasada RP w Panamie nie bierze odpowiedzialności za jakość świadczonych usług oraz inne zobowiązania, które mogą wyniknąć z zatrudnienia tłumacza.
Czy musisz składać dokumenty osobiście?
Dokumenty możesz przedłożyć osobiście lub przesłać je pocztą.
Jak umówisz się na spotkanie?
Na wizytę umów się za pomocą systemu e-konsulat / telefonicznie pod numerem (+507)3680250.
Jakie dokumenty musisz złożyć?
Dokument, który ma zostać przetłumaczony przez konsula.
Pamiętaj! Konsul dokonuje tłumaczeń z języka polskiego na język hiszpański i z języka hiszpańskiego na język polski.
Ile zapłacisz?
Aktualna tabela opłat konsularnych dostępna jest pod linkiem.
Jaki jest termin realizacji?
Konsul załatwia sprawę bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie trzydziestu dni od dnia złożenia wniosku.
Jak odbierzesz dokumenty?
Osobiście. Możesz też zawnioskować o doręczenie dokumentów pocztą, jeżeli pokryjesz koszt przesyłki.
Jak możesz się odwołać?
W przypadku odmowy wykonania czynności, konsul wyda postanowienie, na które możesz wnieść w terminie 7 dni zażalenie do Ministra Spraw Zagranicznych. Zażalenie wnosi się za pośrednictwem konsula, który wydał postanowienie.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 25 czerwca 2015 r. Prawo konsularne