3025-7.262.2.2021 - Zaproszenie do składania ofert
06.09.2021
[NIEAKTUALNE] ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT na usługę: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla jednostek prokuratur okręgu zamojskiego [NIEAKTUALNE]
3025-7.262.2.2021
Rozdział I.
DANE ZAMAWIAJĄCEGO
Prokuratura Okręgowa w Zamościu
ul. Orla 2, 22-400 Zamość
NIP: 9221244745
REGON: 950221033
Strona internetowa: https://www.gov.pl/web/po-zamosc
Postępowanie o udzielenie zamówienia na Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla jednostek prokuratur okręgu zamojskiego, z uwagi na szacowaną wartość zamówienia, prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla niżej wymienionych jednostek prokuratur okręgu zamojskiego:
- Prokuratura Okręgowa w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Orla 2
- Prokuratura Rejonowa w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Szczebrzeska 47
- Prokuratura Rejonowa w Biłgoraju, 23-400 Biłgoraj, ul. T. Kościuszki 29
- Prokuratura Rejonowa w Janowie Lubelskim, 23-300 Janów Lubelski, ul. Wojska Polskiego 19a
- Prokuratura Rejonowa w Krasnymstawie, 22-300 Krasnystaw, ul. Poniatowskiego 31
- Prokuratura Rejonowa w Hrubieszowie, 22-500 Hrubieszów, ul. H. Dobrzańskiego 7
- Prokuratura Rejonowa w Tomaszowie Lubelskim, 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Żwirki i Wigury 2
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8 Usługi telekomunikacyjne.
- Wykaz zasobów telekomunikacyjnych w/w jednostek wraz z liczbą łączy i abonamentów stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Wykaz obejmuje również dane historyczne za okres od 01.01.2021 do 31.06.2021 w zakresie ilości minut połączeń telefonicznych z podziałem na wychodzące i przychodzące.
- Przedmiotowa usługa realizowana będzie z wykorzystaniem stacjonarnych łączy POTS i ISDN w obiektach wymienionych w ust 1 pkt a-g.
- Przedmiotowa usługa obejmuje:
- zapewnienie wszystkich przyłączy telekomunikacyjnych, niezbędnych do realizacji całości usług określonych w Załączniku nr 1;
- realizowanie połączeń telefonicznych.
- Szczegółowy opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 3 do niniejszego zaproszenia stanowiącym Istotne postanowienia umowy.
- Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia przewiduje prawo opcji, W ramach którego przysługuje mu prawo do zwiększenia, zmniejszenia lub zmiany ilości i typu łączy oraz abonamentów, w stosunku do wielkości i zakresu wskazanego w Załączniku nr 1 stanowiącym Wykaz zasobów telekomunikacyjnych Jednostek. Maksymalna wielkość zmian nie może przekroczyć 30% podstawowego zakresu zamówienia danej Jednostki określonego w Załączniku nr 1.
- Prawo do zwiększenia, zmniejszenia lub zmiany ilości i typu łączy oraz abonamentów dotyczy następujących sytuacji:
- zwiększenie liczby łączy i/lub abonamentów w przypadku zmian organizacyjnych Jednostki, np. jej powiększenia, pod warunkiem możliwości technicznych Wykonawcy,
- zmiana typu łączy i/lub abonamentów np. w przypadku zmiany lokalizacji Jednostki, w zależności od potrzeb Jednostki i możliwości technicznych Wykonawcy,
- zmniejszenie liczby łączy i/lub abonamentów w przypadku np. zmiany lokalizacji Jednostki lub likwidacji Jednostki lub jego części.
- Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie zwiększenia zakresu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
- Cena jednostkowa abonamentu określona w ofercie złożonej przez Wykonawcę w ramach przedmiotowego postępowania będzie obowiązywać także w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie zmiany i/lub zwiększenia zakresu zamówienia.
- Prawo opcji będzie realizowane poprzez pisemną informację, kierowaną przez Zamawiającego do Wykonawcy. Informacja ta będzie określała, czy prawo opcji dotyczy zwiększenia, zmniejszenia czy zmiany zakresu zamówienia, ilości i rodzaje ewentualnej zmiany, zwiększenia, zmniejszenia usług, termin realizacji prawa opcji oraz inne niezbędne dla realizacji prawa opcji, a także nr umowy na podstawie której realizowane jest prawo opcji. Wszelka korespondencja w zakresie skorzystania z prawa opcji odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej pomiędzy osobami wskazanymi w umowie jako nadzorujące jej realizację.
- Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje usług dotyczących:
- łączy alarmowych (na których funkcjonuje numeracja alarmowa typu 112, 987, 999 etc.),
- dzierżawy/zakupu abonenckich centrali telefonicznych (PABX), modułów wyniesionych, kart wyposażenia centrali itp.,
- dzierżawy/zakupu modemów, bramek, urządzeń końcowych itp.,
- łączy dzierżawionych pomiędzy obiektami Jednostek (m.in. dla łączności resortowej) i/lub łączy dla łączności szyfrowanej,
- dostępu do Internetu,
- łączy na których świadczone są inne usługi tj. dostęp do Internetu/DSL, usługi pakietowe,
- usług telefonii stacjonarnej świadczonej w technologii SIP TRUNK.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
PODWYKONAWCY
- Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.
- W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga wskazania w Ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców, o ile są one znane. W przypadku braku tej informacji, Zamawiający uzna, że Wykonawca sam zrealizuje zamówienie i nie będzie korzystał z podwykonawców przy jego realizacji.
- Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
- Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
-
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
-
- Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 01 grudnia 2021r.) do dnia 30 listopada 2023 roku, z zastrzeżeniem, że:
- umowa ulega rozwiązaniu w dniu 30 listopada 2023r. lub po wyczerpaniu maksymalnej wartości umowy określonej w umowie, w zależności co nastąpi jako pierwsze;
- przyłącza do sieci Wykonawcy do danej lokalizacji powinny zostać doprowadzone przed dniem 01 grudnia 2021r.
- Zamawiający wskazuje, że termin rozpoczęcia świadczenia usług w danej jednostce może ulec przesunięciu z uwagi na:
- Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 01 grudnia 2021r.) do dnia 30 listopada 2023 roku, z zastrzeżeniem, że:
-
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- uwarunkowania techniczne dotyczące wdrożenia usługi będącej przedmiotem zamówienia w Jednostce, w tym również związane ze zmianą lokalizacji Jednostki i możliwości technicznych świadczenia usługi w nowej lokalizacji, niezależne od Wykonawcy,
- Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100).
- Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:
- pieniądzu na konto bankowe wskazane w ust. 4,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w NBP: 85 1010 1339 0253 4813 9120 1000. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego.
- Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi poprzez załączenie do złożonej oferty oryginału dokumentu wadialnego. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie iż w pieniądzu jest Zamawiający.
- Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM - nr zamówienia 3025-7.262.2.2021 lub inny sposób umożliwiający identyfikację postępowania, którego dotyczy.
- Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy Zamawiającym a wystawcą gwarancji/poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są wpisani do prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, co uprawnia ich do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2021r. poz. 576 z późn. zm.). Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku powinien złożyć aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych
- VII.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I TERMIN JEJ ZŁOŻENIA
- Wykonawca może złożyć ofertę:
- w wersji papierowej, przesłanej na adres Zamawiającego, w zamkniętej kopercie, opatrzonej opisem „Oferta na świadczenie usług telefonii stacjonarnej”
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności.
- Na kompletną ofertą składają się następujące dokumenty:
- Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
- Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty,
- Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
- TERMIN złożenia oferty upływa w dniu 28 września 2021r. o godz. 12.00
- Otwarcie ofert nastąpi 28 września 2021r., o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Orlej 2, 22-400 Zamość, w Wydziale VII Budżetowo – Administracyjnym pok. 54.
- Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
- Łączna cena brutto oferty zostanie podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia
- Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje tabeli zamieszczonej w pkt 8 Formularza Ofertowego oraz wycenić wszystkie elementy zamówienia wymienione w tabeli. Brak pozycji lub niewypełnienie jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty.
- W cenie jednostkowej za każdy abonament Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić opłaty za wykonywane przez jednostkę połączenia krajowe stacjonarne i komórkowe oraz połączenia międzynarodowe stacjonarne i komórkowe, a także inne koszty, opłaty do wykonania i poniesienia przez Wykonawcę, w tym opłaty dotyczące utrzymania poszczególnych łączy oraz opłaty instalacyjne, konieczne do wykonania przedmiotu umowy, oraz ewentualne opusty i rabaty.
- Cena jednostkowa brutto określona przez Wykonawcę w ofercie za każdą usługę będzie stanowić podstawę do rozliczenia w całym okresie obowiązywania umowy i nie będzie podlegać zmianie, z zastrzeżeniem zmian określonych w Istotnych postanowieniach umowy.
- Wykonawca zobowiązany jest do podania w pkt 8 Formularza oferty w tabeli w kol. 4 ceny jednostkowej brutto za każdy wykazany abonament miesięczny. Wykonawca przemnoży zaoferowaną cenę jednostkową (kol. 4) przez liczbę abonamentów określoną w kol. 3 dla każdej pozycji i wskaże dla każdej pozycji wartość brutto w kol. 5. Tak wyliczone wartości brutto dla każdej pozycji po zsumowaniu stanowić będą cenę oferty brutto.
- Wartość umowy dla każdej Jednostki będzie wynikała z iloczynu liczby abonamentów oraz ceny jednostkowej brutto za dany abonament.
- Wykonawca określi cenę z dokładnością do setnych części złotego.
- Wartość brutto podana w ofercie będzie obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia oraz wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, wynikające z zakresu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne ewentualne obciążenia, w szczególności podatek VAT.
- Oferta musi zawierać cenę brutto przedmiotu zamówienia, zwaną dalej „ceną brutto oferty” lub „ceną”, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U. z 2019r. poz. 178 z późn. zm.), tj. wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą Jednostka będzie obowiązana zapłacić Wykonawcy za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym.
.
Rozdział XII.
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
- Szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści Umowy. Warunki zmiany umowy, szczegółowo określono w Istotnych postanowieniach umowy.
ROZDZIAŁ XIII.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z treścią art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Prokuratura Okręgowa w Zamościu informuje, że:
- Administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Zamościu z siedzibą przy ul. Orlej 2, 22-400 Zamość, tel. 84 639 60 91, email: poczta@zamosc.po.gov.pl.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z ich przetwarzaniem, w następujący sposób: elektronicznie pod adresem email: iod@zamosc.po.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią przepisy art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z odpowiednimi przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp.
- Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w szczególności osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów prawa 1).
- Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych wynikają z ustawy Pzp.
- W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
- Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
- dostępu do treści swoich danych osobowych, na zasadach określonych w art. 15 ust. 1-3 RODO w zw. art. 75 ustawy Pzp 2), 5);
- żądania sprostowania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 16 RODO w zw. z art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy Pzp 3), 5);
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 18 RODO w zw. z art. 19 ust. 3 oraz 74 ust. 3 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 4);
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
- Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do:
- usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO;
- przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- wniesienia sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawa przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
- W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 9 ppkt 1-3 należy skontaktować się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.”
1) Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy.
2) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (art. 75 ustawy Pzp).
3) Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 19 ust. 2 ustawy Pzp) oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników (art. 76 ustawy Pzp).
4) Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp). W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 74 ust. 3 ustawy Pzp).
5) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego (art. 269 ust. 2 ustawy Pzp).
ZAŁĄCZNIKI:
1. Załącznik nr 1 - Wykaz zasobów telekomunikacyjnych w/w jednostek wraz z liczbą łączy i abonamentów.
2. Załącznik nr 2 - Istotne postanowienia umowy.
3. Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy.
Materiały
3025-7.262.2.2021 - zaproszenie do składania ofert3025-726222021.pdf 8.41MB 3025-7.262.2.2021 - załącznik nr 1 - wykaz zasobów
Załącznik_1_Wykaz_Zasobów.xlsx 0.04MB 3025-7.262.2.2021 - załącznik nr 2
Zał_nr_2_-_istotne_postanowienia_umowy.pdf 0.32MB 3025-7.262.2.2021 - załącznik nr 3
Zalacznik_3_Formularz_ofertowy.docx 0.02MB