3025-7.262.2.2022 - Zaproszenie do złożenia oferty na "Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego robót remontowo-budowlanych w zakresie naprawy wad ujawnionych w poszyciu dachowym budynku Prokuratury Okręgowej w Zamościu"
22.02.2022
Prokuratura Okręgowa w Zamościu zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o wartości szacunkowej zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000zł w oparciu o art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 2019r. (Dz.U. z 2021 poz. 1129).
Rozdział I Nazwa i adres Zamawiającego
Skarb Państwa – Prokuratura Okręgowa w Zamościu
ul. Orla 2, 22-400 Zamość
tel. 84 639 60 91, 84 638 24 82, fax 84 639 33 25
e-mail: biuro.podawcze.pozam@prokuratura.gov.pl
NIP 922 124 47 45, REGON 950221033
Adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/po-zamosc
Rozdział II Tryb udzielenia zamówienia
- Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 2019r. (Dz.U. z 2021 poz. 1129).
Rozdział III Określenie przedmiotu i wielkości zamówienia
- Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sporządzenie kosztorysu inwestorskiego robót budowlano-remontowych w zakresie naprawy wad poszycia dachowego w budynku Prokuratury Okręgowej w Zamościu.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do niniejszego Zaproszenia.
- Sygnatura postępowania nadana przez Zamawiającego: 3025-7.262.2.2022
Rozdział IV Termin składania ofert
- Oferty w niniejszym postępowaniu należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 11 marca 2022r. do godz. 10:00 w sposób opisany w Rozdziale VI.
- Oferty złożone po terminie wskazanym w ust 1 lub na inny adres e-mail niż wskazany w Rozdziale VI nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego.
Rozdział V Termin wykonania przedmiotu zamówienia
Wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie 90 dni od dnia podpisania Umowy.
Rozdział VI Informacje o sposobie komunikowania się i przekazywania dokumentów w postępowaniu
- Wszelkie dokumenty oraz zapytania w niniejszym postępowaniu należy wysyłać bezpośrednio na adres e-mail osoby odpowiedzialnej u Zamawiającego za przeprowadzenie postępowania – Pawła Deca pdec@zamosc.po.gov.pl
- Przy przesyłaniu jakiejkolwiek dokumentacji lub zapytań w sposób opisany w ust 1 zawsze należy posługiwać się sygnaturą nadaną przez Zamawiającego lub nazwą nadaną niniejszemu postępowaniu.
- Zamawiający zobowiązuje się po wyłonieniu Wykonawcy, który złoży najlepszą ofertę w niniejszym postępowaniu, do przekazania wszelkiej dokumentacji projektowej i powykonawczej w zakresie prac budowlanych, konstrukcyjnych i wykończeniowych konstrukcji dachu i poszycia, które będą niezbędne do prawidłowego oszacowania wykazu i wartości prac naprawczych.
- Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia oględzin na miejscu w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu oględzin (osoba do kontaktu Paweł Dec pdec@zamosc.po.gov.pl lub 668 388 892).
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego Zaproszenia do składania ofert. Treść zapytań wraz z odpowiedziami na nie Zamawiający przekaże Wykonawcom oraz zamieści na stronie internetowej Zamawiającego bez ujawniania źródła zapytania.
- W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść niniejszego Zaproszenia. O zmianie treści Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawców za pośrednictwem swojej strony internetowej, na której będzie zamieszczona niniejsza dokumentacja.
Rozdział VII Opis sposobu przygotowania oferty
- Wykonawca może złożyć i przesłać tylko jedną ofertę w formie elektronicznej na wskazany w Rozdziale VI ust. 1 adres e-mail.
- Oferta powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę prawnie umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (plik PDF lub inny adekwatny) lub podpisem odręcznym – czytelnie imię i nazwisko lub pieczątka imienna z podpisem (skan dokumentu).
- Oferta musi obejmować całość zamówienia i zawierać łączną cenę ryczałtową brutto za zrealizowanie całego przedmiotu zamówienia. Oferta musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Oferta może być złożona na Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia, lub na innym podobnym formularzu z zachowaniem zasad wymaganych niniejszym postępowaniem.
- Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, uzupełnienia, lub wycofać złożoną ofertę, z zastrzeżeniem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert.
Rozdział VIII Kryteria wyboru ofert
- Jedynym kryterium oceny ofert jest kryterium ceny. Zamawiający wybierze ofertę z najtańszą ceną z pośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
- W czasie badania oraz oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień w zakresie treści złożonych ofert.
- Jeżeli w niniejszym postępowaniu zostaną złożone dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia w terminie wyznaczonym przez niego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaproponować ceny wyższej niż w ofercie podstawowej. Oferty dodatkowe składane będą w sposób opisany w Rozdziale VI.
- Zamawiający ma prawo poprawić w złożonych ofertach:
- Oczywiste omyłki pisarskie
- Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od upływu terminu do składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o przedłużenie terminu związania ofertą tylko jeden raz na okres nie dłuższy niż 60 dni.
Rozdział IX unieważnienie postępowania, odrzucenie oferty
- Zamawiającemu przysługuje prawo do wybory najkorzystniejszej oferty zgodnie z kryteriami określonymi w treści niniejszego zaproszenia.
- Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli:
- nie wpłynęła ani jedna oferta w postępowaniu lub wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
- cena najkorzystniejszej oferty lun oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć do realizacji niniejszego postępowania, chyba że Zamawiający może zwiększyć tą kwotę do ceny najniższej oferty;
- W przypadku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 złożone oferty dodatkowe są o takiej samej cenie;
- Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
- Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie umowy w wyniku rozstrzygnięcia postępowania.
Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
- O unieważnieniu postępowania Zamawiający informuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu oraz poprzez zamieszczenie informacji na swojej stronie internetowej.
- Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
- Złożona oferta jest niezgodna z treścią niniejszego Zaproszenia;
- Zawiera błędy w obliczeniu ceny, które nie są oczywistymi omyłkami rachunkowymi;
- Wykonawca w terminie 3 dni od doręczenia zawiadomienia sprzeciwi się dokonaniu poprawek, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 4;
- Wykonawca, będący osobą fizyczną, dokona zastrzeżenia danych osobowych (np. poprzez niewskazanie wymaganych informacji) w sposób uniemożliwiający ocenę i/lub wybór oferty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Rozdział X formalności po wyborze oferty
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje (drogą elektroniczną) wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz zamieści w/w informację na swojej stronie internetowej.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, podpisał umowę, której wzór stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia, w miejscu i terminie ustalonym indywidualnie z wybranym Wykonawcą.
- W przypadku, w którym wybrany Wykonawca będzie uchylał się od podpisania umowy w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, Zamawiający może wybrać innego Wykonawcę z pośród pozostałych, którzy złożyli oferty w postępowaniu, którego oferta będzie najkorzystniejsza.
Rozdział XI Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego pozyskanych bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą
Zgodnie z treścią art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, ze zm), zwanego dalej RODO, Prokuratura Okręgowa w Zamościu informuje, że:
- Administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Zamościu z siedzibą przy ul. Orlej 2, 22-400 Zamość, tel. 84 639 60 91, email: biuro.podawcze.pozam@prokuratura.gov.pl .
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z ich przetwarzaniem, w następujący sposób: elektronicznie pod adresem email: iod@zamosc.po.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią przepisy art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z odpowiednimi przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp.
- Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w szczególności osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów prawa 1).
- Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych wynikają z ustawy Pzp.
- W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
- Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
- dostępu do treści swoich danych osobowych, na zasadach określonych w art. 15 ust. 1-3 RODO w zw. art. 75 ustawy Pzp 2), 5);
- żądania sprostowania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 16 RODO w zw. z art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy Pzp 3), 5);
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 18 RODO w zw. z art. 19 ust. 3 oraz 74 ust. 3 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 4);
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
- Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do:
- usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO;
- przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- wniesienia sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawa przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
- W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 9 ppkt 1-3 należy skontaktować się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.”
1) Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy.
2) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (art. 75 ustawy Pzp).
3) Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 19 ust. 2 ustawy Pzp) oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników (art. 76 ustawy Pzp).
4) Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp). W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 74 ust. 3 ustawy Pzp).
5) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego (art. 269 ust. 2 ustawy Pzp).
Materiały
Zaproszenie do złożenia ofertyZaproszenie.pdf 6.62MB Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zał_1_Szczegółowy_opis_przedmiotu_zamówienia.pdf 0.18MB Formularz ofertowy
Zał_2_Formularz_Ofertowy.doc 0.07MB Wzór umowy
Zał_3_wzór_umowy.docx 0.02MB