W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Świadczenie usługi dostępu do Internetu stacjonarnego w budynkach Stacji

Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości  130 000,00 zł z dnia 22.02.2023 r.

Zapraszam do złożenia oferty na niżej opisany przedmiot zamówienia:
1. Zamawiający
Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna
w Gorzowie Wlkp.
ul. Kosynierów Gdyńskich 27
66-400 Gorzów Wlkp.

2. Nazwa zamówienia: świadczenie usługi dostępu do Internetu stacjonarnego w budynkach Stacji
Kod CPV *72400000-4
Opis przedmiotu zamówienia:

1/ Realizacja zamówienia  będzie  obejmowała  okres 12 miesięcy, przy czym 
     Zamawiający  zastrzega iż, aktywacja usługi może nastąpić z chwilą zakończenia
     umowy zawartej z dotychczasowym Operatorem.
2/  Faktury będą wystawiane  na adres: 
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
w Gorzowie Wlkp., ul. Kosynierów Gdyńskich 27, 66-400 Gorzów Wlkp.
NIP: 599-21-25-841.
3/ Przepustowość gwarantowana do punktu styku z siecią Internet (CIR=EIR)
4/ Łącze powinno być zakończone złączem RJ-45 w technologii Ethernet/ Wykonawca zapewni własne urządzenie dostępowe, po stronie Zamawiającego styk elektryczny Ethernet 100/1000Mbps.
5/ Łącze dostępowe nie może być budowane z wykorzystaniem: łączy satelitarnych, komutowanych łączy telefonicznych, łączy technologii radiowych, technologii Wifi i technologii HSDPA.
6/ Wykonawca samodzielnie uzyska ewentualne pozwolenia, o ile będą wymagane, oraz dokona niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza.
7/ Łącze w technologii światłowodu 100 Mb/s.: wysyłka min. 50Mb/s, odbiór min. 100 Mb/s
8/ Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny na udostępnione łącze na okres trwania umowy. Wykonawca gwarantuje 24-godzinny bezpłatny dostęp Zamawiającego do serwisu Wykonawcy; czas reakcji serwisowej nieprzekraczający 12 godziny od chwili zgłoszenia awarii.
9/ Stały adres IP.
10/  Usługa  winna być dostępna  przez 24/h przez 7 dni w tygodniu.
11/ Rozpoczęcie świadczenia usług winno być zapewnione i umożliwić bezkolizyjne i ciągłe korzystanie z usług nie później niż od dnia 01.04.2023.
12/ Wykonawca wskaże przedstawiciela (Opiekuna) odpowiedzialnego za obsługę techniczną, merytoryczną i prawna wszystkich usług objętych umowa przez cały okres jej trwania.
13/ Transmisja danych zostanie zabezpieczona sprzętowo przez dostawcę w celu zapewnienia poufności przesyłanych informacji.
14/ Wykonawca przedstawi projekt umowy do akceptacji.

3.Termin realizacji zamówienia:
Ogólny termin realizacji zamówienia od dnia 01.04.2023 r. do dnia 31.03.2024 r.

4. Warunki udziału w postepowaniu, opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia*
4.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia
b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4.2 W postepowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopni a lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

5. Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów, opis sposobu przyznawania punktacji za dane kryterium:
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100

Lp. Rodzaj Kryterium oceny oferty  Punktacja Sposób oceny
1. Cena Max 100 pkt W kryterium Cena punkty zostaną przyznane (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie ze wzorem: 
Liczba punktów oferty badanej 
Pc = Cmin/Cbadana x 100
gdzie: 
Pc - punkty w kryterium ceny 
Cmin– cena netto najniższa 
Cbadana - cena netto badanej oferty 
100– waga kryterium 
Porównaniu podlegać będą kwoty netto (tj. nie uwzględniające VAT) podane w poszczególnych ofertach, przy czym w przypadku, gdyby Zamawiający nie był uprawniony do rozliczenia podatku VAT uwzględnionego w fakturze danego oferenta, wówczas porównaniu podlegać będzie kwota brutto takiej oferty. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100  

W przypadku, gdy złożone oferty uzyskały jednakową liczbę punktów, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli równo ocenione oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1) Cenę oferty należy wyliczyć na Arkuszu Cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszego Zapytania  i wyliczone wartości sumaryczne wpisać do Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.
2) Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (podatek od towarów i usług, rabaty, upusty i inne własne koszty). 
3) Do porównania ofert będzie brana ostateczna cena brutto (z VAT).
4) Jeżeli Wykonawca zaproponuje w ofercie rabaty lub upusty nie uwzględnione w cenach wpisanych do Formularza Ofertowego - Załącznik Nr 1, Zamawiający nie będzie ich brał pod uwagę przy ocenie oferty.
5) Ceny muszą być podane w złotych polskich i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku
6) Wykonawca w swojej ofercie jest zobowiązany określić podatek VAT z należytą starannością i zgodnie z przepisami prawa
6. Informacja o możliwości składania ofert częściowych*:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.


7. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny*:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych


8. Informacja o planowanych zamówieniach dotyczących podobnych usług, robót budowlanych lub dodatkowych dostaw, o których mowa w Wytycznych, ich zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone*:

……………………………………………………………………………………………….

9. Termin składania ofert do 28.02.2023 r. do godz. 14.00
Oferty złożone u Zamawiającego po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.
Ofertę można przesłać do Zamawiającego e-mailem na adres: kadry.psse.gorzow@sanepid.gov.pl

Dopuszcza się złożenie skanu podpisanej oferty lub złożenie oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.


10. Istotne warunki przyszłej umowy lub projekt umowy w załączeniu:
Wzór umowy Wykonawcy do akceptacji przez Zamawiającego.

11. informacje dodatkowe, uwagi*:

11.1 Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego:
 Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Podana przez Wykonawcę wartość zamówienia w zł brutto jest wartością ostateczną za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia

11.2 Unieważnienie postępowania:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny z tym, że unieważnienie postępowania po dokonaniu wyboru Wykonawcy, a przed zawarciem umowy wymaga uzasadnienia.
  2. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w szczególności, jeżeli:
    1. nie zostanie złożona żadna oferta;
    2. wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
    3. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
    4. zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
    5. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
    6. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
  3. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie jest zobowiązany do zwrotu jakichkolwiek kosztów na rzecz Wykonawców. Wykonawcom nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego w związku z unieważni

Materiały

Załącznik nr1 do zapytania ofertowego
załącznik​_nr​_1.docx 0.01MB
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
Załącznik​_nr​_2​_do​_zapytania​_ofertowego.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.02.2023 09:03 Przemysław Szymański
Wytwarzający/ Odpowiadający:
PSSE w Gorzowie Wlkp.
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Świadczenie usługi dostępu do Internetu stacjonarnego w budynkach Stacji 2.0 24.02.2023 10:31 Przemysław Szymański
Świadczenie usługi dostępu do Internetu stacjonarnego w budynkach Stacji 1.0 23.02.2023 09:03 Przemysław Szymański

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}