Usługa ochrony fizycznej osób i mienia na rok 2025
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi "Usługa ochrony fizycznej osób i mienia"
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1
Rola zamawiającego.
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2
Nazwa zamawiającego:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koszalinie
1.3
Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330927276,
1.4
NIP 6692218148
1.5
Adres zamawiającego
Ulica: Zwycięstwa 136
1.6
Miejscowość: Koszalin
1.7 Kod pocztowy: 75-613
1.8 Województwo: zachodniopomorskie
1.9 Kraj: Polska
1.10 Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Miasto Koszalin
1.11 Adres poczty elektronicznej: psse.koszalin@sanepid.gov.pl
1.12 Adres strony internetowej zamawiającego:
https://www.gov.pl › web › psse-koszalin › kontakt
1.13 Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostki sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj.Dz. U. z 2024.1530 ze zm.)
1.14 Przedmiot działalności zamawiającego: służba zdrowia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1 Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2 Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3 Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia
2.4 Identyfikator postępowania: ocds-148610-664671a9-c109-4c31-849e-6111fa37ef36
2.5 Numer ogłoszenia: AG.272.13.2024
2.6 Wersja ogłoszenia: 01
2.7 Data ogłoszenia: 09.12.2024 r.
2.8 Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.10 Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.11 Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy Ustawa z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320)
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-664671a9-c109-4c31-849e-6111fa37ef36
3.2 Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.3 Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.4 Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.5 Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e- Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów
zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.6 Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.7 Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.8 Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski
KLAUZULA INFORMACYJNA
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Koszalinie, stosownie do treści art. 12 ust. 1 oraz art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, w wykonaniu obowiązku
informacyjnego ciążącego na administratorze danych osobowych w przypadku pozyskania ich bezpośrednio od osób, których dane te dotyczą, przekazuje poniższe informacje:
1. ADMINISTRATOREM Pani/Pana danych osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Koszalinie, dalej „PPIS w Koszalinie”.
Adres siedziby: Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Koszalinie ul. Zwycięstwa 136, 75-613 Koszalin.
Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Zwycięstwa 136, 75-613 Koszalin lub drogą e-mailową pod adresem: psse.koszalin@sanepid.gov.pl
2. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Z Inspektorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Zwycięstwa 136, 75-613 Koszalin lub drogą e-mailową pod adresem: iod.psse.koszalin@sanepid.gov.pl oraz telefonicznie pod numerem 94342085 wew. 202.
3. CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH
Dane osobowe mogą być przetwarzane przez PPIS w Koszalinie w następujących celach:
a.
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zmówienia- na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,
b.
realizacji umowy z wybranym wykonawcą - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b-c Rozporządzenia,
c.
realizacji kontaktów- na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia.
4. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Państwa dane mogą być przekazywane jedynie podmiotom mającym podstawę prawną otrzymania takich informacji i przede wszystkim odbiorcami danych magą być jednostki administracji państwowej i samorządowej, organy władzy publicznej, organy nadzoru, kontroli państwowej, zawodowej lub społecznej, jednostki służące społeczeństwu i przeznaczone do ochrony bezpieczeństwa ludzi oraz do utrzymywania bezpieczeństwa i porządku publicznego, podmioty lecznicze, państwowe jednostki organizacyjne, domy pomocy społecznej, sądy powszechne i administracyjne. W ograniczonym zakresie PPIS w Koszalinie może udzielić dostępu do danych podmiotom przetwarzającym dane w jego imieniu tj. podmiotowi obsługującemu systemy informatyczne Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koszalinie, dostawcy usług pocztowych lub kurierskich, Działowi Laboratoryjnemu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie. Udostępnienie danych może się odbywać wyłącznie na podstawie zawartych umów.
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtestein i Islandię lub organizacji międzynarodowej.
5. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 78 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania danych obejmuje cały okres trwania umowy.
6. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania. Z praw wskazanych powyżej można skorzystać poprzez: kontakt e-mailowy pod adresem psse.koszalin@sanepid.gov.pl, kontakt pisemny, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Zwycięstwa 136, 75-613 Koszalin. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. W Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 531 03 00.
7. OGRANICZENIA W PRZYSŁUGUJĄCYCH PRAWACH OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Administrator nie przekazuje informacji:
1)
o zmianie celu na inny niż cel, w którym dane zostały zebrane przed ich dalszym przetwarzaniem,
2)
o pozyskaniu danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą.
8. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie przez Panią/Pana danych jest obowiązkiem wynikającym z:art. 63 § 2 - § 3b ustawy z dn. 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, art. 25 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dn. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz przepisów innych ustaw krajowych i aktów prawa Unii Europejskiej w dziedzinie zdrowia publicznego.
W przypadku przystąpienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podanie przez Państwa danych bezpośrednio Państwa dotyczących jest niezbędne do uczestnictwa w prowadzonym postępowaniu oraz konieczne do zawarcia umowy.
9. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI
Pani/Pana dane nie będą podlegały automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1 Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1 Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2 Numer referencyjny: AG.272.13.2024
4.1.3 Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4 Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5 Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.6 Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2 Opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług polegających na kompleksowej ochronie fizycznej osób i mienia w obiektach Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 136, 75-613 Koszalin, budynek A i budynek B. Do obowiązków Wykonawcy dotyczących wykonania przedmiotu umowy w części obejmującej ochronę osób i mienia, należy:
- ochrony mienia, czyli działań zmierzających do zapobieżenia przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, - właściwego oznakowania chronionego Obiektu – logo Wykonawcy, - Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia Pracowników Ochrony w zakresie przepisów o ochronie osób i mienia, w tym obowiązków i uprawnień Pracownika Ochrony. - Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia Pracowników Ochrony w zakresie ochrony tajemnicy służbowej. Wykonawca oraz skierowani przez niego do realizacji zadań określonych Umową Pracownicy Ochrony odpowiadają solidarnie za ujawnienie osobom nieuprawnionym wszelkich wiadomości, jakie uzyskali w trakcie pełnienia czynności związanych z ochroną Obiektu.
- W przypadku zaistnienia stanu zagrożenia chronionego mienia Zamawiającego, Pracownik Ochrony zobowiązany jest niezwłocznie usunąć stan zagrożenia wszelkimi dostępnymi mu środkami, a następnie o zaistniałym zagrożeniu zawiadomić osobę wskazaną do kontaktu przez Zamawiającego. - włączanie i wyłączanie urządzeń grzewczych, wentylacji, agregatów chłodniczych, urządzeń destylacyjnych w terminach uzgodnionych z upoważnionym pracownikiem; -sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi chodnika przyległego do strzeżonego obiektu oraz posesji tj; Parkingu od strony ul. Wojska Polskiego; - ochrona obiektu przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchem, pożarem, napadem, kradzieżą i dewastacją; - podejmowanie w uzasadnionych przypadkach działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń na zewnątrz obiektu w obrębie chronionej posesji, - powiadamianie policji w przypadkach zakłócenia porządku na terenie ochranianych obiektów lub w jego otoczeniu; - niezwłoczne podejmowanie, w razie zagrożenia powstania szkody lub powstania szkody na ochranianym mieniu, szczególnie w przypadkach: - awarii istniejących w chronionych obiektach instalacji, - pożaru, - uszkodzeń obiektów w wyniku działania czynników zewnętrznych, - włamania, - klęsk żywiołowych, - stosownych do sytuacji czynności, mających na celu zapobieżenie powstania szkody lub ograniczenie jej rozmiarów; - powiadamianie, w razie: napadu, włamania, pożaru, uszkodzeń obiektów w wyniku działania czynników zewnętrznych, awarii, właściwych służb i straży, Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koszalinie oraz innych pracowników wskazanych w niniejszej umowie tj. Kierownik Sekcji Administracyjno-Gospodarczej Panią Agnieszkę Pesta numer telefonu 504-465-908; - dopilnowanie aby przed godzinami urzędowania Stacji Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koszalinie na teren obiektu wchodziły tylko osoby upoważnione; - dopilnowanie aby wszystkie osoby, nieupoważnione do przebywania na terenie obiektu poza godzinach urzędowania i pracy Zamawiających , opuściły obiekt nie później niż do 15 minut po godzinach urzędowania i pracy osób zatrudnionych przez Zamawiających. Powyższe nie dotyczy osób sprzątających obiekt, które są zatrudnione przez Zamawiających. Lista tychże osób zostanie dołączona do przedmiotowej umowy. W każdym przypadku zmiany personelu sprzątającego każdorazowo będzie aktualizowana. - udostępnianie, w dni wolne od pracy oraz po godzinach urzędowania i pracy, pomieszczeń znajdujących się w obiekcie osobom upoważnionym przez Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koszalinie oraz prowadzenie ewidencji tych zdarzeń;
- zamykanie i otwieranie bramy wjazdowej na wewnętrzny parking o godzinach i w dniach wskazanych przez Zamawiającego; - zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnętrznych w obiekcie o godzinach wskazanych przez Zamawiającego; - dokonywanie, po godzinach urzędowania i pracy osób zatrudnionych u Zamawiającego, obchodowych kontroli ochranianego obiektu; - prowadzenie „książki przebiegu służby”, w której odnotowywany będzie przebieg pełnionej ochrony, w tym godziny przekazania i przejęcia ochrony.
4.2.3 Główny kod CPV: 79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie
4.2.4 Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.5 Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.6 Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.7 Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3 Kryteria oceny ofert
4.3.1 Sposób oceny ofert: Szczegółowy sposób oceny ofert zawiera SWZ
4.3.2.Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3 Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Art. 246 ust.2
Kryterium 1
4.3.4 Nazwa kryterium: Cena
4.3.5 Waga: 100%
4.3.6 Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1. Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.2 Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.3 Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia;
- zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), Wykonawca wykonywał lub wykonuje co najmniej 2 usługi ochrony osób i mienia realizowane w sposób ciągły (usługa realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy) przez okres minimum 8 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 PLN brutto każda, z podaniem jej/ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania. Wykonawca musi załączyć dowody potwierdzające, że każda z tych usług została wykonana lub jest wykonywana należycie.
5.4 Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.5 Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania (zał. 2)
5.6 Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (tj.Dz. U. z 2024 r. poz.1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ);
5.7 Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ);
5.8 Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ
5.10 Aktualna koncesja wydana przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995) - w celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
5.11 Wykaz usług, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty opisane w SWZ, stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1 Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.2 Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.3 Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.4 Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.5 Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1 Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.2 Zamawiający przewiduje zmiany umowy: NIE
7.3 Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024- 12-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Informacje dotyczące wymogów związane z podmiotami udostępniającymi zasoby – odbywa się w sposób szczegółowo określony w postanowieniach w SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami SWZ.
3.Zamawiający przewiduje dodatkowe wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2024.507 t.j.).
Na podstawie przepisu wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tj.Dz.U. 2023 poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (tj.Dz.U. 2023 poz.120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt 3.
Materiały
Ogłoszenie o zamowieniu usługiOgłoszenie_o_zamówieniu.pdf 0.32MB Specyfikacja warunków zamówienia
SPECYFIKACJA_WARUNKÓW_ZAMÓWIENIA.pdf 0.36MB Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
Umowa_powierzenia_przetwarzania_danych_osobowych.pdf 0.19MB Umowa o wykonanie usług
Umowa_wzór_zał_8.pdf 0.42MB Załączniki 1 do 7
Załączniki_edytowalne_1_do_7_ochrona.docx 0.04MB Informacja z otwarcia ofert
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf 0.46MB Informacja o wyniku postępowania
Informacja_o_wyniku_postępowania.pdf 0.20MB
- Pierwsza publikacja:
- 10.12.2024 07:48 Daniel Dubowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Agnieszka Pesta
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia na rok 2025 | 3.0 | 20.12.2024 11:21 Daniel Dubowski |
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia na rok 2025 | 2.0 | 16.12.2024 14:58 Daniel Dubowski |
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia na rok 2025 | 1.0 | 10.12.2024 07:48 Daniel Dubowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP