W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe na opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie dla projektu „Unowocześnienie infrastruktury budowlanej PSSE w Krakowie

Nasz znak:                 Data:

                                                          AD.260.133.2022       20 maja 2022 r.

Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), na podstawie
art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie dla projektu „Unowocześnienie infrastruktury budowlanej Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie w celu zwiększenia efektywności w obszarze prowadzonych działań przeciwepidemicznych oraz związanych z nimi sytuacji o charakterze kryzysowym”.


1.    Opis przedmiotu zamówienia:
Wymagania ogólne
1)    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie dla projektu „Unowocześnienie infrastruktury budowlanej Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie w celu zwiększenia efektywności
w obszarze prowadzonych działań przeciwepidemicznych oraz związanych z nimi sytuacjami charakterze kryzysowym” i wszystkimi wymaganymi do niego załącznikami.
2)    Oś priorytetowa XI „REACT-EU” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, Działanie 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia; Typ projektu: Wsparcie organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (roboty budowlane, doposażenie, w tym zakup wyrobów medycznych jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej oraz środków do dezynfekcji).
3)    Studium wykonalności będzie załącznikiem do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie.
4)    Opracowanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia należy przekazać Zamawiającemu w następującej formie:
    forma pisemna 4 egzemplarze
    forma elektroniczna w pliku pdf na nośniku zewnętrznym 1 egzemplarz
    forma elektroniczna w wersji edytowalnej na nośniku zewnętrznym 1 egzemplarz.
Tabele finansowe do studium wykonalności, jeśli będą wymagane muszą być dostarczone w formacie .xlsx lub pochodnym, tak aby umożliwić prześledzenie formuł komórek w celu potwierdzenia prawidłowości wyliczeń.
5)    Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia musi zapewnić jednakowy układ graficzny i składowy przygotowanych dokumentów zapewniający czytelność
i przejrzystość treści. Każdy egzemplarz studium wykonalności należy przygotować
w formacie A4 i oprawić zgodnie z wymaganiami Programu ogłoszonym przez Instytucję Właściwą.
6)    Wykonawca na każdorazowe żądanie Zamawiającego przekaże informację w terminie 3 dni roboczych na temat zaawansowania procesu przygotowania dokumentów będących przedmiotem zamówienia.
7)    Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu wszelkich praw własności oraz praw autorskich do wykonanych dokumentów. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności otrzymanych informacji, jak również do faktu, iż opracowane dokumenty nie zostaną udostępnione i wykorzystane przez osoby trzecie bez zgody Zamawiającego.
8)    Wszystkie dokumenty Wykonawca zobowiązuje się opracować z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wytycznymi i zaleceniami Instytucji Zarządzającej.
9)    Zamawiający dopuszcza sytuację, w której wykonawca powierzy realizację zadania podwykonawcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania lub zaniechania działania podwykonawców.
Informacje o projekcie Zamawiającego
1)    Przewidywany okres realizacji projektu lata 2022-2023.
2)    Termin złożenia wniosku zgodnie z ogłoszonym konkursem przez Instytucję właściwą.
3)     Orientacyjna wartość projektu 6 000 000,00 zł brutto.
4)    Projekt przewiduje realizację robót o charakterze budowlano-rozbiórkowo - montażowym (m.in. roboty instalacji sanitarnych, grzewczych, gazowych, wentylacyjnych, elektro-energetycznych, przeciwpożarowych, montaż systemów alarmowych, teletechnicznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, ślusarki, roboty murowe, wzmacnianie istniejącej konstrukcji, wykończeniowe tynkarskie, okładzinowe, malarskie posadzkarskie oraz zakup wyposażenia wg zestawienia zawartego w dokumentacji projektowej). Zakup
i montaż komory chłodniczej wyposażonej w wymagane agregaty chłodnicze
5)    Celem projektu jest poprawa funkcjonowania systemu opieki zdrowotnej po pandemii oraz wzmocnienie jego długofalowej odporności i przygotowanie na potencjalne przyszłe zagrożenia epidemiologiczne oraz sytuacje o charakterze kryzysowym. Dzięki realizacji projektu nastąpi poprawa dostępności, efektywności i jakości systemu ochrony zdrowia
w kluczowym obszarze jakim jest infrastruktura Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Realizacja tego projektu poprawi warunki pracy oraz usprawni nadzór nad dystrybucją szczepionek, co w dalszej perspektywie nie tylko poprawi funkcjonowanie Stacji, ale przede wszystkim podniesie poziom bezpieczeństwa społeczeństwa i pracowników Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie chorób zakaźnych, w kontekście pandemii Covid-19 i jej skutków zdrowotnych i społecznych.
6)    Projekt będzie obejmował następujące zadania:
•    Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz uzyskaniem ewentualnych pozwoleń i uzgodnień.
•    Prace o charakterze budowlano-montażowym.
•    Nadzór inwestorski.
•    Promocję projektu.
•    Zarządzanie projektem - wydatki osobowe.
Wymagania dla studium wykonalności
1)    Studium wykonalności zostanie sporządzone w celu dokonania analizy i uzasadnienia realizacji planowanych przedsięwzięć.
2)    Studium wykonalności powinno wykazać, że uzasadnione jest objęcie przedmiotowego projektu wsparciem w ramach osi priorytetowej XI „REACT-EU” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 11.3.
3)    Studium wykonalności musi być zgodne z obowiązującym prawem polskim i unijnym, obowiązującymi wytycznymi i programami.
4)    Zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie kompletnego studium wykonalności, zgodnego z wymogami programowymi.
5)    Studium wykonalności powinno zawierać wszelkie informacje wynikające
z obowiązujących wytycznych dotyczących studium wykonalności.
6)    Zgodnie z kryteriami formalnymi i merytorycznymi dla trybu pozakonkursowego lub konkursu Wykonawca musi zawrzeć w studium wszystkie informacje i dane niezbędne do poprawnego i kompletnego przygotowania wniosku o dofinansowanie oraz do dokonania jego pozytywnej oceny przez właściwą Instytucję.
7)    Studium wykonalności musi zawierać informacje dotyczące zagadnień wymaganych w trybie pozakonkursowym lub konkursie ogłoszonym przez właściwą Instytucję.
8)    Zamawiający zobowiązuje się do przekazania danych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 7 dni roboczych o dnia zawarcia umowy.
9)    Wykonawca będzie zobowiązany, jeżeli zmienią się wytyczne właściwej Instytucji, do wykonania studium wykonalności zgodnie z aktualnymi wytycznymi na dzień odbioru.
10)    Jeżeli wystąpi taka konieczność Wykonawca zobowiązuje się do wykonania aktualizacji studium wykonalności.
11)    Przez aktualizację studium Zamawiający rozumie dostosowanie treści opracowania do ewentualnych zmian wprowadzonych przez Zamawiającego oraz uwag i zaleceń zgłoszonych podczas weryfikacji wniosku o dofinansowanie przez odpowiednią Instytucję.
12)    Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o konieczności aktualizacji studium wykonalności od Zamawiającego przygotuje i przekaże zaktualizowane studium wykonalności.
13)    Zamawiający przewiduje wykonanie 2 aktualizacji (o ile zaistnieje taka konieczność).
W przypadku wykonania drugiej aktualizacji Wykonawca będzie wprowadzał zmiany w studium wykonalności do czasu uzyskania przez Zamawiającego pozytywnej oceny wniosku o dofinansowanie.
14)    Wykonawca zobowiązuje się do dyspozycyjności podczas oceniania przez właściwą Instytucję dokumentacji aplikacyjnej, tj. między innymi do udziału w spotkaniach w siedzibie Zamawiającego lub właściwej Instytucji, dotyczących omówienia uwag do studium wykonalności i wniosku o dofinansowanie, o ile zaistnieje taka konieczność. Koszt ewentualnych wyjazdów Wykonawca będzie pokrywał z własnych środków.
Wymagania dla wniosku o dofinansowanie
1)    Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu wypełnionego formularza wniosku o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dla Osi priorytetowej XI „REACT-EU” Programu Operacyjnego „Infrastruktura i Środowisko” POIiS 2014-2020, działanie 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia, typ projektu: Wsparcie organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (roboty budowlane, doposażenie, w tym zakup wyrobów medycznych jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej oraz środków do dezynfekcji), który powinien być zgodny z aktualnie obowiązującym na dzień przekazania wzorem formularza oraz instrukcją wypełnienia wniosku.
2)    Wniosek o dofinansowanie wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami powinien być przygotowany w oparciu o studium wykonalności i program funkcjonalno-użytkowy.
3)    Wykonawca w ramach złożonej oferty będzie wprowadzał zmiany we wniosku o dofinansowanie do czasu uzyskania przez Zamawiającego pozytywnej oceny właściwej Instytucji.
4)    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został także we wzorze umowy (załącznik 3 do SWZ).
Kod CPV:
71241000-9 Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

2.    Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Termin wykonania studium wykonalności oraz wniosku o dofinasowanie do 14 dni od otrzymania przez Wykonawcę informacji od Zamawiającego o ogłoszeniu konkursu.
3.    Warunki udziału w postepowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na sporządzeniu studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinasowanie projektu, zweryfikowanych pozytywnie pod względem formalnym i merytorycznym przez Instytucję właściwą do oceny wniosków. Przedmiotem projektów winna być inwestycja polegająca na przebudowie lub rozbudowie obiektów.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada Wykaz usług (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
4.    Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i wagą – Cena 100%.
5.    Miejsce i termin składania ofert:
1)    Ofertę należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 maja 2022 r. godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
2)    Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
3)    Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ofertową, a podana przez niego cena ofertowa brutto, powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, należnym podatkiem VAT oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
6.    Termin związania ofertą:
30 dni od dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
7.    Kontakt:
Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numerem 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub@pssekrakow.pl
8.    Inne informacje:
1)    Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w sytuacji, gdy nie zostanie ogłoszony tryb pozakonkursowy lub konkurs albo w przypadku, gdy Zamawiający nie przystąpi do niego.
2)    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3)    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4)    Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
5)    Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia.
6)    W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
7)    Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu
i terminie podpisania umowy.
8)    Zamawiający poprawia w ofercie:
a)    oczywiste omyłki pisarskie;
b)    oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
c)    inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
9)    Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a)    jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
b)    jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
c)    została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d)    Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 8 ppkt. 6) lit. c);
e)    została złożona po terminie składania ofert;
f)    zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
10)    Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
a)    nie złożono żadnej oferty;
b)    wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
c)    cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
d)    zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
e)    wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
f)    postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
11)    W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
12)    Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.
13)    Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:
1.    Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
2.    Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl  skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP.
3.    W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
1)    Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;
2)    Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.
4.    Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie studium wykonalności wraz
z wnioskiem o dofinansowanie (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).
5.    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa
w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
6.    W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
7.    Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o regulacje dotyczące udzielania informacji publicznej.
8.    Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie
z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną.
9.    Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym
z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania2 (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).
10.    Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
1)    usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
2)    prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
3)    prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11.    Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.


Załączniki:
1.    Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
2.    Załącznik nr 2 – Wykaz usług
3.    Załącznik nr 3 – Projekt umowy

Referent: Maria Lisak tel. (12) 430-70-69

Materiały

projekt
133​_zal​_3​_projekt​_umowy​_studium-1.pdf 0.19MB
wykaz
133​_zal​_nr​_2​_wykaz​_usług​_st.doc 0.04MB
formularz
133​_zal​_1​_formularz​_ofertowy​_stud.doc 0.04MB
{"register":{"columns":[]}}