W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na dostawę i wymianę okien dachowych

Nasz znak: AD-2600-96/21
Data: 29 marca 2021 r.

Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę i wymianę okien dachowych
w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Gazowej 15.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana 12 sztuk okien dachowych wraz z remontem konstrukcji doświetlających w pomieszczeniach znajdujących się na parterze budynku PSSE
w Krakowie przy ul. Gazowej 15.

Podstawowy zakres robót obejmuje:

  1. dokonanie szczegółowych pomiarów przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy;
  2. zabezpieczenie miejsca wykonywania prac remontowych;
  3. demontaż starych okien w ilości 12 szt.;
  4.  demontaż rolet w ilości 12 szt.;
  5. demontaż pokrycia dachowego świetlików;
  6. remont konstrukcji nośnej świetlików;
  7. montaż nowych okien dachowych w ilości 12 szt. wraz z kołnierzami uszczelniającymi;
  8. montaż rolety antywłamaniowej nad jednym zestawem okien;
  9. montaż sterowania elektrycznego w ilości 3 szt.
  10. montaż pokrycia dachowego świetlików;
  11. wykończenie ościeży wewnątrz pomieszczeń;
  12. uporządkowanie miejsca prowadzenia prac;
  13. poddanie utylizacji, po uprzednim uzgodnieniu z przedstawicielem PSSE w Krakowie, zdemontowanych okien i pozostałych materiałów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.);

Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

  1. Termin wykonania zamówienia, gwarancja i płatność:
  1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 8 tygodni od dnia podpisania umowy. Oferta winna zawierać wskazanie terminu realizacji zamówienia.
  2. Wymagana jest minimum 48 miesięczna gwarancja na montaż okien i roboty dekarskie, na stolarkę okienną zgodnie z gwarancją producenta. W ofercie należy podać czas, na jaki udzielana jest gwarancja na wykonanie robót.
  3. Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
  1. Warunki udziału w postepowaniu
  1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
  1. posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG)
  2. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
  3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym
    i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia;
  4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia;
  1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku – spełnia lub nie spełnia – treść oświadczenia
    w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  2. W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana.
  1. Kryterium oceny ofert:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium;

Cena 100%

  1. Miejsce i termin złożenia oferty
  1. Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 kwietnia 2021 r. do godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
  2. Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Do oferty należy dołączyć parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  4. Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
  5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Kontakt z Zamawiającym:

Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Maria Lisak pod numerem telefonu (12) 430 70 69 lub za pośrednictwem poczty e-mail: zampub@pssekrakow.pl

  1. Inne informacje:
  1. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej celem ustalenia szczegółowego zakresu robót i obmiaru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu 693 035 308.
  2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia przedmiotu zamówienia do wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

 

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:

  1.  
  2. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
  3. Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl  skrytka
    w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP.
  4. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
    1. Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;
    2. Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.
  1. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i wymianę stolarki okiennej w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Gazowej 15 (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
  3. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
  4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej ustawą „Pzp”.
  5. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie
    z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67
    z późn.zm.)).
  6. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).
  7. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
    1. usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
    3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

2. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
  2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy
  3. Załącznik nr 3 – Przedmiar i opis przedmiotu zamówienia

 

 

wyk. Maria Lisak tel. (12) 430-70-69

Materiały

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
96​_zal​_1​_formularz​_okna1.doc 0.03MB
Załącznik nr 2 – Projekt umowy
96​_zal​_2​_umowa​_okna.pdf 0.12MB
Załącznik nr 3 – Przedmiar
96​_zal​_4​_przedmiar​_okna.pdf 0.28MB
Załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia
96​_zal​_4​_OPZ​_okna.pdf 0.28MB
{"register":{"columns":[]}}