Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na dostawę i wymianę okien dachowych
Nasz znak: AD-2600-96/21
Data: 29 marca 2021 r.
Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę i wymianę okien dachowych
w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Gazowej 15.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana 12 sztuk okien dachowych wraz z remontem konstrukcji doświetlających w pomieszczeniach znajdujących się na parterze budynku PSSE
w Krakowie przy ul. Gazowej 15.
Podstawowy zakres robót obejmuje:
- dokonanie szczegółowych pomiarów przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy;
- zabezpieczenie miejsca wykonywania prac remontowych;
- demontaż starych okien w ilości 12 szt.;
- demontaż rolet w ilości 12 szt.;
- demontaż pokrycia dachowego świetlików;
- remont konstrukcji nośnej świetlików;
- montaż nowych okien dachowych w ilości 12 szt. wraz z kołnierzami uszczelniającymi;
- montaż rolety antywłamaniowej nad jednym zestawem okien;
- montaż sterowania elektrycznego w ilości 3 szt.
- montaż pokrycia dachowego świetlików;
- wykończenie ościeży wewnątrz pomieszczeń;
- uporządkowanie miejsca prowadzenia prac;
- poddanie utylizacji, po uprzednim uzgodnieniu z przedstawicielem PSSE w Krakowie, zdemontowanych okien i pozostałych materiałów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.);
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Termin wykonania zamówienia, gwarancja i płatność:
- Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 8 tygodni od dnia podpisania umowy. Oferta winna zawierać wskazanie terminu realizacji zamówienia.
- Wymagana jest minimum 48 miesięczna gwarancja na montaż okien i roboty dekarskie, na stolarkę okienną zgodnie z gwarancją producenta. W ofercie należy podać czas, na jaki udzielana jest gwarancja na wykonanie robót.
- Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
- Warunki udziału w postepowaniu
- Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
- posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG)
- posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia;
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku – spełnia lub nie spełnia – treść oświadczenia
w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. - W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana.
- Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium;
Cena 100%
- Miejsce i termin złożenia oferty
- Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 kwietnia 2021 r. do godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
- Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Do oferty należy dołączyć parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Kontakt z Zamawiającym:
Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Maria Lisak pod numerem telefonu (12) 430 70 69 lub za pośrednictwem poczty e-mail: zampub@pssekrakow.pl
- Inne informacje:
- Przed sporządzeniem oferty Wykonawca wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej celem ustalenia szczegółowego zakresu robót i obmiaru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu 693 035 308.
- Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia przedmiotu zamówienia do wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:
- Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
- Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl skrytka
w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP. - W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
-
- Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;
- Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.
- Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i wymianę stolarki okiennej w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Gazowej 15 (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
- W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
- Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej ustawą „Pzp”.
- Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie
z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67
z późn.zm.)). - Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).
- Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
- usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
- prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – Projekt umowy
- Załącznik nr 3 – Przedmiar i opis przedmiotu zamówienia
wyk. Maria Lisak tel. (12) 430-70-69
Materiały
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy96_zal_1_formularz_okna1.doc 0.03MB Załącznik nr 2 – Projekt umowy
96_zal_2_umowa_okna.pdf 0.12MB Załącznik nr 3 – Przedmiar
96_zal_4_przedmiar_okna.pdf 0.28MB Załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia
96_zal_4_OPZ_okna.pdf 0.28MB