Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na roboty budowlane polegające na remoncie schodów
Zapraszamy do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym na roboty budowlane polegające na remoncie schodów wejściowych do budynku głównego PSSE w Krakowie przy ulicy Makuszyńskiego 9.
Nasz znak: Data:
AD.2600.161.2022 21 czerwca 2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie schodów wejściowych do budynku głównego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Makuszyńskiego 9.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie schodów wejściowych do budynku głównego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Makuszyńskiego 9. Remontowany będzie podest o orientacyjnych wymiarach: szerokość 180 cm i 420 cm długości, 3 stopnie
o orientacyjnych wymiarach: szerokość 30 cm i 420 cm długości, podstopnice o wysokości 10 cm oraz 2 boki schodów o orientacyjnych wymiarach: szerokość 160 cm
i 160 cm długości (zdjęcia schodów stanowią załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
2) Zamówienie obejmuje:
a) zabezpieczenie istniejących balustrad przed uszkodzeniem,
b) demontaż istniejących płytek klinkierowych,
c) wyczyszczenie i naprawa wszelkich spękań warstwy betonowej podłoża,
d) wywóz i utylizacja odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
e) położenie nowych płytek klinkierowych, matowych, antypoślizgowych, ryflowanych przy zewnętrznej krawędzi. Wymiary płytek klinkierowych na podest oraz na betonowe murki po obydwu stronach schodów powinny wynosić 300x300 mm, na stopnice 300x330 mm, a na podstopnice 150x300 mm. Podane wymiary płytek są orientacyjne, Wykonawca może zastosować płytki o przybliżonych wymiarach, kolorystyka płytek zostanie uzgodniona z wybranym Wykonawcą.
3) Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz normami.
4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone roboty i jakość zastosowanych materiałów, jak również zabezpieczenie terenu robót zgodnie
z wymaganiami obowiązujących przepisów.
5) Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za materiały składowane
i pozostawione na jego terenie przez Wykonawcę lub osoby działające w jego imieniu. Zapewnienie bezpiecznego składowania oraz zabezpieczenia materiałów znajduje się po stronie Wykonawcy i nie może powodować utrudnień i zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania PSSE w Krakowie.
6) Zamawiający zastrzega sobie obowiązek zabezpieczenia przez Wykonawcę miejsca robót przed działaniem niekorzystnych czynników środowiska.
2. Termin wykonania zamówienia, gwarancja i płatność:
1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 4 tygodni od dnia podpisania umowy. Oferta winna zawierać wskazanie terminu realizacji zamówienia.
2) Wymagana jest minimum 36 miesięczna gwarancja na wykonanie robót budowlanych. W ofercie należy podać czas, na jaki udzielana jest gwarancja na wykonanie robót.
3) Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG);
b) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia;
d) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku – spełnia lub nie spełnia – treść oświadczenia w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3) W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana.
4. Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium;
Cena - 100%
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
1) Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail: zampub@pssekrakow.pl lub zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 czerwca 2022 r. do godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
2) Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3) Do oferty należy dołączyć parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
4) Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
5) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Kontakt z Zamawiającym:
Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Maria Lisak pod numerem telefonu (12) 430 70 69 lub za pośrednictwem poczty e-mail: zampub@pssekrakow.pl lub zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl
7. Inne informacje:
1) Przed sporządzeniem oferty wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej celem ustalenia szczegółowego zakresu robót i obmiaru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających
z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu 693 035 308.
2) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia.
3) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
4) Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu
i terminie podpisania umowy.
5) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
6) Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
7) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
b) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
c) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 7 ppkt. 6) lit. c);
e) została złożona po terminie składania ofert;
f) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
8) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty;
b) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
c) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
d) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
9) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.
10) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:
1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
2. Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP.
3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
1) Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;
2) Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.
4. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie schodów wejściowych do budynku głównego PSSE w Krakowie przy
ul. Makuszyńskiego 9 (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa
w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
6. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
7. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o regulacje dotyczące udzielania informacji publicznej.
8. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie
z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną.
9. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym
z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania2 (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).
10. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
1) usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
2) prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy
3. Załącznik nr 3 – Zdjęcia schodów (5 zdjęć)
wyk. Maria Lisak tel. (12) 430-70-69
Materiały
Załącznik 1 - Formularz ofertowy161_zal_1_formularz_schody.doc 0.03MB Załącznik 2 - Projekt Umowy
161_zal_projekt_umowy_schody.pdf 0.15MB Zdjęcie załącznik - (zal_3_schody)
zal_3_schody.jpg 0.02MB Zdjęcie załącznik - (zal_3_schody_stopnice)
zal_3_schody_stopnice.jpg 0.14MB Zdjęcie załącznik - (zal_3_schody_bok)
zal_3_schody_bok.jpg 0.17MB Zdjęcie załącznik - (zal_3_schody_bok_2)
zal_3_schody_bok_2.jpg 0.18MB Zdjęcie załącznik - (zal_3_schody_bok_1)
zal_3_schody_bok_1.jpg 0.03MB