W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na sukcesywną bezgotówkową dostawę paliw płynnych poprzez tankowanie samochodów służbowych

Nasz znak: AD-25-426 / 20
Data: 27 listopada 2020 r.

 

Na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo publiczne (Dz. U. z 2019 r. Poz. 1843 ze zm.)

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków się się z prośbą o ofertę cenową na sukcesywną bezgotówkową dostawę paliw płynnych poprzez tankowanie samochodów służbowych PSSE w Krakowie.

  1. Opis przedmiotu zamówienia :

  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw: etyliny Pb-95 oraz oleju napędowego dla potrzeb PSSE w Krakowie z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji w systemie elektronicznych kart paliwowych. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów służbowych w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:

  • benzyna bezołowiowa 95 - około 4600 litrów

  • olej napędowy ON - około 2800 litrów

  1. Tankowania odbywać się będzie na podstawie szacego zużycia i bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy do jej wyczerpania. Zamawiający dowód, że podana wielkość jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmian zakresu zakupów co do ilości, ze względu na aktualne zapotrzebowanie w takim wypadku wykonawca nie będzie żądał realizacji ilości oraz odszkodowania.

  2. Każdorazowo wprowadzanie danych do benzyny w złocie. Każdorazowe wprowadzenie w życie. W / w rabat będzie stały i niezmienny w czasie całego trwania umowy.

  3. Rozliczenie pomiędzy kolejkami a Zamawiającym na podstawie ceny zakupu przez Zamawiającego ilości paliw. Dokonywane zakupy rozane będą raz w początku. Okres rozliczeniowy trwać będzie od pierwszego do ostatniego dnia danego dnia. Każdorazowo do faktury VAT Wykonawca dokładną ewidencję wykonanych transakcji. Zamawiający dopuszcza możliwość generowania e-faktur.

  4. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego paliwa przez każdy z pojazdów Zamawiającego - w systemie elektronicznym za pomocą karty paliwowej kodowanej do każdego pojazdu. Wykonawca zapewnienie Zamawiającemu bieżący monitorowanie transakcji na swoich stronach internetowych.

  5. Wykonawca ustuje się do wydania Zamawiającemu 6 kart paliwowych na numery rejestracyjne pojazdów (z doświadczenia niż ich ilości) oraz 2 kart na okaziciela po zawarciu umowy, później nie później w ciągu 15 dni roboczych licząc od daty podpisania umowy. Dokonanie pierwszej transakcji przy użyciu karty kredytowej pełnego tankowania bezgotówkowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli lub liczby kart paliwowych w trakcie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy ulegnie liczba samochodów służbowych Zamawiający, numer rejestracyjny samochodu, a także karta ulegnie zniszczeniu.

  6. W przypadku, zniszczenia lub kradzieży karty paliwowej, Wykonawca, po telefonicznym zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty. Wykonawca wyda duplikat karty nieprawidłowo funkcjonującej z winy Wykonawcy bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego. Za kartę nową (na nowy pojazd) lub zniszczoną / zablokowaną z winy Zamawiającego, Zamawiający zapłaci opłatę zgodną z cennikiem opłat i stawek Wykonawcy, a Wykonawca ma wydać ją Zamawiającemu, nie później niż w ciągu 15 dni roboczych od dnia zgłoszenia zakupu.

  7. Oferowane paliwo specyficzne wymagania w Polskich Normach Jakościowych.

  8. Wykonawca przystąpuje się do okazywania świadectwa jakości sprzedawanych paliw na każde wezwanie Zamawiającego.

  1. Termin wykonania zamówienia i warunki płatności:

  1. Termin wykonania zamówienia od dnia 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.

  2. Płatność przelewem w terminie 14 dni od otrzymania faktury.

  1. Termin składania ofert:

Ofertę spersonalizowane oferty na formularzu załączonym do zapytania ofertowego (załącznik nr 1) na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 grudnia 2020 r. godz. 11:00, podając cenę netto i brutto.

  1. Kontakt:

Informacji w sprawie przedmiotu zamówienia udziela Pani Maria Lisak pod numerem telefonu (12) 430 70 69 lub za pośrednictwem poczty e-mail: zampub@pssekrakow.pl

  1. Uwagi:

  1. Zamawiający będzie rozpatrywał całościowo.

  2. Z wykonanie Wykonawca zostanie podpisana umowa na bezgotówkową dostawę paliwa.

  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania daty.

Klauzula obowiązku informacyjnego w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy wykonawcy będącego jednocześnie przedmiotem fizycznym

W wykonaniu obowiązku w art. 13 ust. 1 i 2 karty Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z problemem ochrony danych osobowych i przenośnych, takich jak takie oraz uchylenia dyrektywy 95/46 / WE (dalej „RODO”) Powiatowa Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (dalej „RODO”) PSSE w Krakowie) informuje:

    1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o poszukiwaniach i sposobach przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca końcową budżetową oraz podmiot leczniczy wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących działalność leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o firmy 000000024349.

    2. Dane Administracyjne kontaktowe: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl , strona internetowa: www.pssekrakow.pl skrytka w ePUAP: / pssekrakow / SkrytkaESP.

    3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:

    1. Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 126, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;

    2. Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.

  1. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywną bezgotówkową dostawę paliw płynnych (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).

  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.

  3. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).

  4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm), dalej ustawą „Pzp”.

  5. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z późn.zm.)).

  6. Wykonawcy przysługuje Prawo dostepu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z Art. 15 RODO) wnioskowania o Ich sprostowanie 1 (w zakresie zgodnym z Art. 16 RODO) ograniczenia Ich Przetwarzania 2 (w zakresie zgodnym oo techniki. 18 RODO).

  7. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:

    1. numer danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),

    2. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),

    3. prawo sprzeciwu, przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), prawo ostrzeżenia dotyczące wymagań danych wykonawczych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  1. Wykonawcy przysługują prawo do kontroli skargi do organu nadzorującego przepisy dotyczące ochrony danych osobowych do Prezesa Ochrony Danych Osobowych.

1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować skutkiem postępowania z prawami do sprostowania oraz skutkami zmian w odpowiedzi na łamanie niezgodności z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego zmian.

2. Wyjaśnienie: prawo do przetwarzania nie ma zastosowania w produkcji danych, w celu zwiększenia wykorzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby lub uwagi, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa przemysł.

 

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

 

wyk. Maria Lisak tel. (12) 430-70-69

Materiały

1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
426​_www​_zal​_nr​_1​_paliwo.doc 0.04MB
{"register":{"columns":[]}}