Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na sukcesywną bezgotówkową dostawę paliw płynnych poprzez tankowanie samochodów służbowych
Nasz znak: AD-25-426 / 20
Data: 27 listopada 2020 r.
Na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo publiczne (Dz. U. z 2019 r. Poz. 1843 ze zm.)
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków się się z prośbą o ofertę cenową na sukcesywną bezgotówkową dostawę paliw płynnych poprzez tankowanie samochodów służbowych PSSE w Krakowie.
-
Opis przedmiotu zamówienia :
-
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw: etyliny Pb-95 oraz oleju napędowego dla potrzeb PSSE w Krakowie z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji w systemie elektronicznych kart paliwowych. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów służbowych w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:
-
benzyna bezołowiowa 95 - około 4600 litrów
-
olej napędowy ON - około 2800 litrów
-
Tankowania odbywać się będzie na podstawie szacego zużycia i bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy do jej wyczerpania. Zamawiający dowód, że podana wielkość jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmian zakresu zakupów co do ilości, ze względu na aktualne zapotrzebowanie w takim wypadku wykonawca nie będzie żądał realizacji ilości oraz odszkodowania.
-
Każdorazowo wprowadzanie danych do benzyny w złocie. Każdorazowe wprowadzenie w życie. W / w rabat będzie stały i niezmienny w czasie całego trwania umowy.
-
Rozliczenie pomiędzy kolejkami a Zamawiającym na podstawie ceny zakupu przez Zamawiającego ilości paliw. Dokonywane zakupy rozane będą raz w początku. Okres rozliczeniowy trwać będzie od pierwszego do ostatniego dnia danego dnia. Każdorazowo do faktury VAT Wykonawca dokładną ewidencję wykonanych transakcji. Zamawiający dopuszcza możliwość generowania e-faktur.
-
Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego paliwa przez każdy z pojazdów Zamawiającego - w systemie elektronicznym za pomocą karty paliwowej kodowanej do każdego pojazdu. Wykonawca zapewnienie Zamawiającemu bieżący monitorowanie transakcji na swoich stronach internetowych.
-
Wykonawca ustuje się do wydania Zamawiającemu 6 kart paliwowych na numery rejestracyjne pojazdów (z doświadczenia niż ich ilości) oraz 2 kart na okaziciela po zawarciu umowy, później nie później w ciągu 15 dni roboczych licząc od daty podpisania umowy. Dokonanie pierwszej transakcji przy użyciu karty kredytowej pełnego tankowania bezgotówkowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli lub liczby kart paliwowych w trakcie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy ulegnie liczba samochodów służbowych Zamawiający, numer rejestracyjny samochodu, a także karta ulegnie zniszczeniu.
-
W przypadku, zniszczenia lub kradzieży karty paliwowej, Wykonawca, po telefonicznym zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty. Wykonawca wyda duplikat karty nieprawidłowo funkcjonującej z winy Wykonawcy bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego. Za kartę nową (na nowy pojazd) lub zniszczoną / zablokowaną z winy Zamawiającego, Zamawiający zapłaci opłatę zgodną z cennikiem opłat i stawek Wykonawcy, a Wykonawca ma wydać ją Zamawiającemu, nie później niż w ciągu 15 dni roboczych od dnia zgłoszenia zakupu.
-
Oferowane paliwo specyficzne wymagania w Polskich Normach Jakościowych.
-
Wykonawca przystąpuje się do okazywania świadectwa jakości sprzedawanych paliw na każde wezwanie Zamawiającego.
-
Termin wykonania zamówienia i warunki płatności:
-
Termin wykonania zamówienia od dnia 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.
-
Płatność przelewem w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
-
Termin składania ofert:
Ofertę spersonalizowane oferty na formularzu załączonym do zapytania ofertowego (załącznik nr 1) na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 grudnia 2020 r. godz. 11:00, podając cenę netto i brutto.
-
Kontakt:
Informacji w sprawie przedmiotu zamówienia udziela Pani Maria Lisak pod numerem telefonu (12) 430 70 69 lub za pośrednictwem poczty e-mail: zampub@pssekrakow.pl
-
Uwagi:
-
Zamawiający będzie rozpatrywał całościowo.
-
Z wykonanie Wykonawca zostanie podpisana umowa na bezgotówkową dostawę paliwa.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania daty.
Klauzula obowiązku informacyjnego w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy wykonawcy będącego jednocześnie przedmiotem fizycznym
W wykonaniu obowiązku w art. 13 ust. 1 i 2 karty Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z problemem ochrony danych osobowych i przenośnych, takich jak takie oraz uchylenia dyrektywy 95/46 / WE (dalej „RODO”) Powiatowa Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (dalej „RODO”) PSSE w Krakowie) informuje:
-
-
Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o poszukiwaniach i sposobach przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca końcową budżetową oraz podmiot leczniczy wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących działalność leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o firmy 000000024349.
-
Dane Administracyjne kontaktowe: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl , strona internetowa: www.pssekrakow.pl skrytka w ePUAP: / pssekrakow / SkrytkaESP.
-
W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
-
-
-
Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 126, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;
-
Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.
-
-
Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywną bezgotówkową dostawę paliw płynnych (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).
-
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
-
W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
-
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm), dalej ustawą „Pzp”.
-
Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z późn.zm.)).
-
Wykonawcy przysługuje Prawo dostepu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z Art. 15 RODO) wnioskowania o Ich sprostowanie 1 (w zakresie zgodnym z Art. 16 RODO) ograniczenia Ich Przetwarzania 2 (w zakresie zgodnym oo techniki. 18 RODO).
-
Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
-
numer danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
-
prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
-
prawo sprzeciwu, przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), prawo ostrzeżenia dotyczące wymagań danych wykonawczych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-
-
Wykonawcy przysługują prawo do kontroli skargi do organu nadzorującego przepisy dotyczące ochrony danych osobowych do Prezesa Ochrony Danych Osobowych.
1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować skutkiem postępowania z prawami do sprostowania oraz skutkami zmian w odpowiedzi na łamanie niezgodności z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego zmian.
2. Wyjaśnienie: prawo do przetwarzania nie ma zastosowania w produkcji danych, w celu zwiększenia wykorzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby lub uwagi, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa przemysł.
Załączniki:
-
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
wyk. Maria Lisak tel. (12) 430-70-69
Materiały
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy426_www_zal_nr_1_paliwo.doc 0.04MB