W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej z dostępem do Internetu

Nasz znak: AD-2600-252/21
Data: 23 sierpnia 2021 r.

 

Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej z dostępem do Internetu.

  1. Opis przedmiotu zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej i Internetu mobilnego zgodnie ze specyfikacją wg załącznika nr 2 oraz zapewnienie budżetu na dostawę sprzętu (telefony komórkowe, modemy, routery) nie mniejszego niż 10 000 zł netto dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczna
    w Krakowie.
  2. Zamawiający zastrzega, iż dostawa urządzeń odbywać się będzie sukcesywnie, zgodnie
    z aktualnymi potrzebami Zamawiającego przez cały okres trwania umowy.
  3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
  1. zagwarantowania dostępu do pomocy technicznej – Biuro Obsługi Klienta, zwane dalej „BOK”, czynne 24h na dobę 7 dni w tygodniu, z możliwością kontaktu poprzez m.in. połączenia telefoniczne, platformę internetową lub aplikację mobilną,
  2. udostępnienie Zamawiającemu bezpłatnego dostępu do zestawienia/bilingu dla każdej
    z zamówionych kart SIM – dokument w formie elektronicznej z możliwością eksportu do pliku w formacie akceptowalnym przez MS EXEL.
  1. Termin realizacji zamówienia

Umowa obowiązuje od dnia jej zawarcia, z zastrzeżeniem, że usługi telefonii komórkowej oraz usługi Internetu mobilnego będą świadczone od dnia 31 października 2021 r. przez okres 24 miesięcy.

  1. Warunki udziału w postepowaniu

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

  1. posiadać kwalifikacje wymagane do wykonania zamówienia;
  2. posiadać wiedzę i doświadczenie do prawidłowego wykonywania zamówienia;
  3. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania:
  4. dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  1. Kryterium oceny ofert
  1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium;

Cena 100%

  1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie.
  1. Miejsce i termin złożenia oferty
  1. Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl
    w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 sierpnia 2021 r. do godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
  2. Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
  4. Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
  5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Kontakt z Zamawiającym

Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Maria Lisak pod numerem telefonu (12) 430 70 69 lub za pośrednictwem poczty e-mail: zampub@pssekrakow.pl

  1. Inne informacje:
  1. W przypadku otrzymania dwóch takich samych ofert Zamawiający wezwie Wykonawców do ponownej weryfikacji złożonych ofert z możliwością ich zmiany.
  2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia. Dopuszcza się możliwość podpisania umowy według wzoru zaproponowanego przez Wykonawcę,
    z zastrzeżeniem, aby proponowana umowa zawierała wymagania zawarte w treści powyższego zapytania ofertowego i jego załącznikach.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:

    1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
    2. Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl  skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP.
    3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
    1. Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;
    2. Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.
  1. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem
    o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej z dostępem do Internetu
    (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa
    w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
  3. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
  4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o regulacje dotyczące udzielania informacji publicznej.
  5. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie
    z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną.
  6. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania2 (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).
  7. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
    1. usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
    3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

2. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
  2. Załącznik nr 2 – Specyfikacja zamówienia

 

Referent: Maria Lisak tel. (12) 430-70-69

Materiały

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
252​_zal​_1​_formularz​_tel​_kom.doc 0.04MB
Załącznik nr 2 – Specyfikacja zamówienia
252​_zal​_2​_specyfikacja​_tel​_kom.pdf 0.10MB
{"register":{"columns":[]}}