Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na ubezpieczenie mienia
- Pytania wykonawcy dotyczące zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym
- Pytania wykonawcy dotyczące zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym
- Pytania wykonawcy dotyczące zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym
- Pytania wykonawcy dotyczące zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym
- Ogłoszenie wyników w sprawie zapytania ofertowego na ubezpieczenie mienia.
Nasz znak: Data:
AD.2600.355.2022 12 grudnia 2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na ubezpieczenie mienia.
- Opis przedmioty zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie tj.:
- Ubezpieczenie nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych na okres od dnia 30.12.2022 r. do dnia 29.12.2023 r. - załącznik nr 1.
- Ubezpieczenie zapasów szczepionek w magazynie w budynku przy ul. Gazowej 15
w Krakowie od ognia i innych zdarzeń losowych na okres od dnia 30.12.2022 r. do dnia 29.12.2023 r. - załącznik nr 2. - Ubezpieczenie OC w związku z prowadzeniem działalności lub posiadaniem mienia na okres od 30.12.2022 r. do 29.12.2023 r. - załącznik nr 3.
- Ubezpieczenie sprzętu komputerowego oraz przenośnego sprzętu elektronicznego na okres od dnia 30.12.2022 r. do dnia 29.12.2023 r.- załącznik nr 4.
- Termin wykonania zamówienia, płatność:
- Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie od 30 grudnia 2022 r. do dnia 29 grudnia 2023 r.
- Warunki płatności: 14 dni od daty wystawienia polisy.
- Warunki udziału w postepowaniu
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
- posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
- Miejsce i termin złożenia oferty
- Ofertę należy złożyć na adres e-mail zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 grudnia 2022 r. godz. 13:00, podając cenę brutto za całość zamówienia.
- Wraz z ofertą cenową należy przedstawić ogólne warunki ubezpieczenia.
- Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Kontakt z Zamawiającym:
Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Małgorzata Szewczyk lub Maria Lisak lub pod numerem telefonu (12) 430 70 69 lub za pośrednictwem poczty e-mail: zampub.psse.krakow@sanepid.gov. pl
- Inne informacje:
- Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna Krakowie jest państwową jednostką budżetową, finansowaną z budżetu państwa. Stacja nie prowadzi działalności gospodarczej, w związku z tym nie osiąga przychodów.
- PSSE w Krakowie posiada REGON: 351371049, NIP: 675-11-59-603, PKD: 84.12.Z.
- Wybrany Wykonawca wystawi polisę.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:
- Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach
i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349. - Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków,
tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl, strona internetowa: https://bip.malopolska.pl/pssekrakow/, skrytka w ePUAP: / pssekrakow/SkrytkaESP - W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
- Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod.psse.krakow@sanepid.gov.pl.
- Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl.
- Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w zapytaniu ofertowym, znak sprawy AD.2600.355.2022. - Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) i jest niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
- W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
- Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z zm.)). Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat.
- Wykonawcy przysługuje:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
- Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
- usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
- prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 - Ubezpieczenie nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych.
- Załącznik nr 2 - Ubezpieczenie zapasów szczepionek w magazynie w budynku przy ul. Gazowej 15 w Krakowie od ognia i innych zdarzeń losowych.
- Załącznik nr 3 - Ubezpieczenie OC w związku z prowadzeniem działalności lub posiadaniem mienia.
- Załącznik nr 4 - Ubezpieczenie sprzętu komputerowego oraz przenośnego sprzętu elektronicznego.
Materiały
Załacznik 1 do 3 - Opis przemiotu zamówienia355_ubezp_zalacz_1_do_3.pdf 0.49MB Załacznik nr 4 - sprzęt
355_ubezp_zalacz_4.pdf 0.12MB