W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na wykonanie usługi serwisu i konserwacji urządzeń chłodni

Nasz znak:                            

AD.2600.304.2022               

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usługi serwisu i konserwacji urządzeń chłodni zlokalizowanej w Magazynie Szczepionek w budynku PSSE w Krakowie przy ul. Gazowej 15.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usługi serwisu i konserwacji urządzeń chłodni: dwóch niezależnie pracujących agregatów chłodniczych, komory chłodniczej, systemu alarmowego, agregatu prądotwórczego oraz klimatyzatora ściennego znajdujących się w Magazynie Szczepionek w budynku PSSE w Krakowie przy ul. Gazowej 15. W przypadku awarii urządzeń chłodniczych należy przystąpić bezzwłocznie do ich usunięcia nie później niż w terminie do 8 godzin od chwili zgłoszenia.

Zakres prac konserwacyjnych wykonywanych raz w miesiącu:

  1. Sprawdzenie szczelności instalacji chłodniczej.
  2. Sprawdzenie stanu czynnika chłodzącego w instalacji.
  3. Oględziny całej instalacji pod kątem śladów olejowych i widocznych uszkodzeń mechanicznych.
  4. Sprawdzenie wszystkich elementów ruchomych pod kątem ich właściwej pracy.
  5. Sprawdzenie załączenia i wyłączenia wszystkich kompresorów, wentylatorów i innych urządzeń.
  6. Sprawdzenie wszystkich zabezpieczeń i regulatorów instalacji.
  7. Sprawdzenie resetu automatycznego i ręcznego w działaniu.
  8. Sprawdzenie pracy w reżimie awaryjnym.
  9. Sprawdzenie wszystkich połączeń elektrycznych i mechanicznych pod kątem uszkodzeń eksploatacyjnych.
  10. Sprawdzenie stanu czynności instalacji (skraplacz, parownik, wentylator, agregaty).
  11. Pomiar poboru prądu przez poszczególne elementy elektryczne.
  12. Sprawdzenie nastaw automatyki, ewentualnie ich regulacja.
  13. Sprawdzenie ciśnienia w instalacji chłodniczej.
  14. Sprawdzenie sposobu eksploatacji chłodni, czy nie ma przekroczeń warunków granicznych.
  15. Sprawdzanie stanu załadowania chłodni, dostęp powietrza do parowników.
  16. Sprawdzanie drożności instalacji spustu skroplin.
  17. Wymiana filtrów lub ich czyszczenie.
  18. Sprawdzenie stanów zaworów.
  19. Sprawdzenie temperatury pracy kompresora i skraplacza oraz parownika grzałek.
  20. Sprawdzenie grzałek parowników (włączenie, wyłączenie, automatyczne, ręczne).
  21. Uzupełnienie czynnika chłodniczego – w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby.
  22. Sprawdzenie działania agregatu prądotwórczego.
  23. Wymiana oleju, filtra powietrza, benzyny w agregacie prądotwórczym – 1 raz w roku.
  24. Sprawdzenie poprawności działania systemu alarmowego, a w szczególności:
  1. zadziałanie alarmu wysokiej temperatury,
  2. zadziałanie alarmu niskiej temperatury,
  3. zadziałanie alarmu załączenia agregatu chłodniczego awaryjnego,
  4. zadziałanie alarmu załączenia agregatu prądotwórczego,
  5. zadziałanie alarmu braku zasilania.
  1. Wykonanie protokołu z przeprowadzonej konserwacji urządzeń z uwzględnieniem wszystkich wyżej wymienionych punktów.
  1. Termin wykonania zamówienia i warunki płatności:
  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.
  2. Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
  1. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę należy złożyć na adres e-mail zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 listopada 2022 r. godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
  2. Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
  4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Kontakt:

Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numerem 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl

  1. Uwagi:
  1. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na wykonanie usługi.
  2. W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
  3. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu
    i terminie podpisania umowy.
  4. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
  5. Zamawiający poprawia w ofercie:
  1. oczywiste omyłki pisarskie;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
  1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
    1. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
    2. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
    3. została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    4. Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 5 ppkt. 5) lit. c);
    5. została złożona po terminie składania ofert;
    6. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  2. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
  1. nie złożono żadnej oferty;
  2. wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
  3. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
  4. zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
  5. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
  6. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
  1. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.
  2. W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:

  1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
  2. Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl, strona internetowa: https://bip.malopolska.pl/pssekrakow/, skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP
  3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
  1. Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod.psse.krakow@sanepid.gov.pl.
  2. Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl.
  1. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w zapytaniu ofertowym, znak sprawy AD.2600.304.2022.
  2. Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) i jest niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
  3. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
  4. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z zm.)). Natomiast umowy cywilno-prawne wraz
    z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat.
  5. Wykonawcy przysługuje:
  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
    w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
  1. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
  2. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
  1. usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
  3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Materiały

Załacznik nr 1 Formularz ofertowy
304​_zal​_1​_formularz​_chlodnia.doc 0.03MB
{"register":{"columns":[]}}