W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe na roboty budowlane - remont powierzchni dachu.

Zapytanie ofertowe na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie powierzchni dachu budynku PSSE w Krakowie przy ul. Makuszyńskiego 9.

Nasz znak:              

AD.2600.261.2022         

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie powierzchni dachu budynku PSSE w Krakowie przy ul. Makuszyńskiego 9, w jego części garażowej.

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie powierzchni dachu (około 216 m2) budynku PSSE w Krakowie przy ul. Makuszyńskiego 9, w jego części garażowej.
2) Zamówienie obejmuje w szczególności:
     a) wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia;
     b) wykonanie obróbek dachowych;
     c) demontaż i odtworzenie instalacji odgromowej na dachu;
     d) wywóz i utylizacja odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3) Szczegółowy zakres prac zawiera specyfikacja wykonania robót stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
4) Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz normami.
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone roboty i jakość zastosowanych materiałów, jak również zabezpieczenie terenu robót zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów.
6) Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za materiały składowane i pozostawione na jego terenie przez Wykonawcę lub osoby działające w jego imieniu. Zapewnienie bezpiecznego składowania oraz zabezpieczenia materiałów znajduje się po stronie Wykonawcy i nie może powodować utrudnień i zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania PSSE w Krakowie.
7) Zamawiający zastrzega sobie obowiązek zabezpieczenia przez Wykonawcę miejsca robót przed działaniem niekorzystnych czynników środowiska.

2. Termin wykonania zamówienia, gwarancja i płatność:
   1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 5 tygodni od dnia podpisania umowy. Oferta winna zawierać wskazanie terminu realizacji zamówienia.
   2) Wymagana jest minimum 36 miesięczna gwarancja na wykonanie robót budowlanych. W ofercie należy podać czas, na jaki udzielana jest gwarancja na wykonanie robót.
   3) Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury.

3. Warunki udziału w postępowaniu:
   1) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
     a)    posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG);
     b)    posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
     c)    posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia;
     d)    znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
   2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku – spełnia lub nie spełnia – treść oświadczenia w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
   3) W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana.

4. Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium;
Cena - 100%

5. Miejsce i termin złożenia oferty:
   1) Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail zampub.psse.krakow.@sanepid.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 października 2022 r. do godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
   2) Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
   3) Do oferty należy dołączyć parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
   4) Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
   5) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

6. Kontakt z Zamawiającym:
Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Maria Lisak pod numerem telefonu (12) 430 70 69 lub za pośrednictwem poczty e-mail zampub.psse.krakow.@sanepid.gov.pl

7. Inne informacje:
   1) Przed sporządzeniem oferty wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej celem ustalenia szczegółowego zakresu robót i obmiaru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu 693 035 308.
   2) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia.
   3) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
   4) Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie podpisania umowy.
   5) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
   6) Zamawiający poprawia w ofercie:
     a)    oczywiste omyłki pisarskie;
     b)    oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
     c)    inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
   7) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
     a)    jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
     b)    jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
     c)    została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
     d)    Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 7 ppkt. 6) lit. c);
     e)    została złożona po terminie składania ofert;
     f)    zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  8) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
     a)    nie złożono żadnej oferty;
     b)    wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
     c)    cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
     d)    zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
     e)    wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
     f)    postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
  9) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.
 10) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:
1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
2. Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl, strona internetowa: https://bip.malopolska.pl/pssekrakow/, skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP
3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
   1) Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod.psse.krakow@sanepid.gov.pl.
   2) Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl.
4. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w zapytaniu ofertowym, znak sprawy AD.2600.261.2022.
5. Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) i jest niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
6. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
7. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z zm.)). Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat.
8. Wykonawcy przysługuje:
   1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
   2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
   3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
9. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
10. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
    1) usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
    2) prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
    3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 – Specyfikacja wykonania robót
3. Załącznik nr 3 – Projekt umowy

 

Materiały

Załącznik nr 1 - Formularz oferty
261​_zal​_1​_formularz​_dach.doc 0.03MB
Załącznik nr 2 - specyfikacja wykonania robót
261​_zal​_2​_specyfikacja​_wykonania​_robot.pdf 0.11MB
Załącznik nr 3 - projekt umowy
261​_zal​_3​_projekt​_umowy​_dach.pdf 0.14MB
{"register":{"columns":[]}}