W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe na świadczenie usług w ramach programu sportowo-rekreacyjnego dla pracowników Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie.

Nasz znak:                             Data:

AD.2600.194.2022                 21 lipca 2022 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy.

 

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9,
31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na
świadczenie usług w ramach programu sportowo-rekreacyjnego dla pracowników Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie.

  1. Opis przedmioty zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup udostępnianych przez Wykonawcę miesięcznych abonamentów na świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla imiennie wskazanych pracowników Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie, umożliwiających dostęp do obiektów i prowadzonych w nich zajęć sportowo-rekreacyjnych.
  2. Zamawiający wymaga, by w ramach abonamentu w zależności od wybranego przez pracownika rodzaju abonamentu, Wykonawca zapełnił pełny dostęp do obiektów
    i prowadzonych w nich zajęć sportowo-rekreacyjnych, w szczególności: siłownia, fitness, basen, sauna. Zamawiający dopuszcza możliwość pobierania dodatkowych opłat tylko
    w przypadku korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych ponadstandardowych lub gdy wymaga tego umowa Wykonawcy z partnerem. Wszelkie dodatkowe opłaty za ponadstandardowe zajęcia sportowo-rekreacyjnej będzie ponosił użytkownik abonamentu we własnym zakresie. Wykonawca zapewni, by bieżąca informacja o dostępnych obiektach danego partnera, a także o dopłatach dla wybranych zajęć sportowo-rekreacyjnych, dla danego rodzaju karty była dostępna na stronie internetowej Wykonawcy.
  3. Zamawiający przewiduje zakup następujących rodzajów abonamentów: abonament na korzystanie z usług „open”, abonament na korzystanie z usług jeden raz dziennie oraz abonament na korzystanie z usług osiem razy w miesiącu.
  4. Liczba osób, które zgłosiły chęć uczestnictwa w programie sportowo-rekreacyjnym wynosi: 20 pracowników Zamawiającego, uprawionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Liczba ta jest szacunkowa i ma celu określenie zakresu zamówienia oraz skalkulowanie ceny oferty przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z usług sportowo-rekreacyjnych przez mniejszą niż podana ilość osób, jednakże nie mniej niż 10 osób, co nie uprawiania Wykonawcy do występowania
    z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego. Zamawiający obecnie zatrudnia 220 pracowników.
  5. Zamawiający informuje, iż przewiduje dofinansowanie wyłącznie dla pracowników korzystających z programu sportowo-rekreacyjnego w wysokości około 15% całkowitego kosztu pozyskania karnetu.
  6. Zamawiający, przed rozpoczęciem każdego okresu rozliczeniowego będzie przekazywał Wykonawcy listę osób uprawnionych do korzystania z usług sportowo-rekreacyjnych, zawierającą wyłącznie imię i nazwisko tych osób. Zamawiający dopuszcza identyfikację/weryfikację użytkownika przy pomocy różnych metod weryfikacji (telefon komórkowy, imienny karnet i/lub dowód osobisty). W przypadku stosowania weryfikacji za pomocą telefonu komórkowego warunkiem skorzystania przez pracownika z usług
    w ramach programu sportowo – rekreacyjnego jest wyrażenie zgody na korzystanie
    z telefonu komórkowego. Identyfikacyjna przychodząca na telefon użytkownika powinna zawierać w treści imię Użytkownika.
  7. Wykonawca powinien podać w ofercie taką samą liczbę obiektów dla każdego rodzaju programu.
  8. Wykonawca ma utrzymać i zapewnić ciągłą gotowość dostępu użytkowników do programu sportowo-rekreacyjnego w obiektach będących w ofercie Wykonawcy.
  1. Termin wykonania zamówienia i płatność:
  1. Usługa będzie świadczona od dnia 1 września 2022 r. do dnia 31 sierpnia 2023 r.
  2. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie faktur wystawionych za każdy miesiąc.
  3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie tylko za taką liczbę osób, jaka zostanie zgłoszona w danym miesiącu do korzystania z programu, przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego.
  4. Wynagrodzenie będzie płatne przez Zamawiającego w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury VAT, na rachunek bankowy Wykonawcy.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy z Wykonawcą z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia. Okres wypowiedzenia musi obejmować pełny okres rozliczeniowy.
  1. Kryterium oceny ofert:

Zamawiający dokonując oceny ofert będzie się kierował następującymi kryteriami:

  1. cenę oferty brutto za miesiąc korzystania z programu przez pracownika (na potrzeby tego wyliczenia zostaną zsumowane kwoty oferowanych trzech rodzajów abonamentów) – 80% (C);

Maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali Wykonawcy otrzymają liczbę punktów obliczonych matematycznie w oparciu o wzór:

C = (Cn : Cb) x 80pkt

gdzie: Cn - najniższa cena brutto, Cb - cena brutto oferty badanej.

Obliczenia ceny należy dokonać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Porównaniu podlegać będzie wartość brutto ogółem.

  1. Liczbę wszystkich dostępnych na dzień składania ofert obiektów świadczących usługi sportowo-rekreacyjne na terenie miasta Krakowa, z których będą mogli korzystać użytkownicy w ramach programu – 20% (LO);

Maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje największą liczbę dostępnych obiektów na terenie miasta Krakowa, pozostali Wykonawcy otrzymają liczbę punktów obliczonych matematycznie w oparciu o wzór:

LO = (LOr : LOn) x 20pkt

gdzie: LOr – liczba obiektów rozpatrywanych, LOn – największa liczba obiektów;

Ocena będzie wyliczona wg wzoru:

O = C+LO

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów.

  1. Miejsce i termin złożenia oferty
  1. Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail: zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl
    w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 lipca 2022 r. do godz. 10:00.
  2. W ofercie należy podać:
  1. miesięczną cenę brutto za korzystanie z programu przez pracownika oddzielnie dla każdego z rodzajów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia abonamentów;
  2. miesięczną cenę brutto za korzystanie z programu przez dorosłą osobę towarzyszącą;
  3. miesięczną cenę brutto za korzystanie z programu przez osobę towarzyszącą – dziecko (dziecko pracownika do 15 roku życia);
  4. rodzaj świadczonych usług w ramach programu sportowo-rekreacyjnego;
  5. liczbę i wykaz dostępnych na dzień składania ofert obiektów na terenie miasta Krakowa;
  6. inne ważne informacje związane z realizacją przedmiotowej usługi, a które nie zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia.
  1. Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Zamawiający po otrzymaniu ofert zastrzega sobie możliwość zaproszenia wybranych Wykonawców do dalszych negocjacji, w szczególności w zakresie wykazu dostępnych obiektów.
  4. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza zaakceptowanie wymagań i warunków określonych przez Zamawiającego w niniejszym ogłoszeniu.
  1. Kontakt z Zamawiającym:

Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Maria Lisak pod numerem telefonu (12) 430 70 69 lub za pośrednictwem poczty e-mail: zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl

  1. Inne informacje:
  1. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia.
  2. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu
    i terminie podpisania umowy.
  3. W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  5. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.
  6. W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
  7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni, liczonego od terminu składania ofert.

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:

  1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
  2. Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl, strona internetowa: https://bip.malopolska.pl/pssekrakow/, skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP
  3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
  1. Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod.psse.krakow@sanepid.gov.pl.
  2. Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl.
  1. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem
    o udzielenie zamówienia publicznego w zapytaniu ofertowym, znak sprawy AD.2600.194.2022.
  2. Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z zm.)
    i jest niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
  3. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
  4. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie
    z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z zm.)).
    Natomiast umowy cywilno-prawne wraz
    z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat.
  5. Wykonawcy przysługuje:
  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
    w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
    o udzielenie zamówienia.
  1. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
  2. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
  1. usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
  3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Referent. Maria Lisak tel. (12) 430-70-69

{"register":{"columns":[]}}