Zapytanie ofertowe na świadczenie usług telefonii stacjonarnej
- Dotyczy zapytania ofertowego na świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla potrzeb Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie.
- Ogłoszenia wyników w sprawie zapytania ofertowego na świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla potrzeb Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie.
Nasz znak:AD-2600-35/22
Data: 8 lutego 2022 r.
Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), na podstawie
art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla potrzeb Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla potrzeb Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie w zakresie opłat abonamentowych oraz stawek za połączenia krajowe, komórkowe i międzynarodowe dla 15 linii analogowych oraz jedno łącze cyfrowe ISDN PRA 30B+D (11 numerów telefonicznych) w dwóch lokalizacjach.
2) Świadczenie usług telekomunikacyjnych będzie obejmowało:
a) połączenia krajowe;
b) połączenia do sieci komórkowych;
c) połączenia międzynarodowe;
d) zapewnienie transmisji dla faksu;
e) połączenia pozostałe (połączenia do biura numerów, teleinformatyczne, automatyczne serwisy informacyjne, infolinie 0-800, 0-801, 0-804, linie informacyjne, 91XX, 93XX, 95XX, itp.);
f) połączenia bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj.: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991, 986, 985, 984 (usługa pozostanie bezpłatna także w przypadku pojawienia się nowych numerów powyższego rodzaju w trakcie obowiązywania umowy);
g) bezpłatna blokadę połączeń o podwyższonej płatności typu 0-70…, 0-30…, 0-40…, 0-20…, automatycznie przy zachowaniu możliwości jej usunięcia;
h) prezentacja numeru;
i) automatyczny wybór numeru prefiksu operatora.
3) Zamawiający zachowuje dotychczasowe numery telefoniczne. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci, dotychczasowych numerów przydzielonych
i wykorzystywanych przez Zamawiającego z zachowaniem numerów (bez przerw
w świadczeniu usług).
4) Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z zachowaniem numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych.
5) Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wszystkich kosztów związanych z ofertą. Opłaty te powinny znaleźć się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) w pozycji „Inne koszty - opłaty jednorazowe oraz pozostałe”.
6) Zapewnienie stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej drogą kablową. Usługi nie mogą być świadczone z użyciem technologii alternatywnych np. drogą radiową oraz przez Internet, technologią VOIP.
7) W ramach świadczonych usług Zamawiający wymaga naliczania kosztów połączeń według stawek z formularza ofertowego (cennik).
8) Rozpoczęcie świadczenia usługi oraz naliczanie opłat nastąpi z pierwszym dniem miesiąca kalendarzowego. Jako okres rozliczeniowy strony przyjmują miesiąc kalendarzowy.
9) Świadczenie usługi w systemie naliczania sekundowego.
10) Brak opłaty za niezrealizowane połączenia.
11) Brak opłaty za rozpoczęcie połączeń.
12) Wszystkie inne usługi nie wymienione powyżej (połączenia) płatne zgodnie z cennikiem danego operatora.
13) Sporządzanie i dostarczanie Zamawiającemu szczegółowych wykazów realizowanych na jego rzecz usług telekomunikacyjnych w formie bilingu za dany okres rozliczeniowy lub udostępnienie wykazu bieżących i archiwalnych połączeń poprzez strony www.
14) Zachowanie parametrów technicznych łączy, linii telefonicznych zgodnie
z obowiązującymi normami przez cały czas trwania umowy.
15) Przewidywana struktura ruchu w połączeniach wychodzących:
a) połączenia krajowe – 1 900 min/mc
b) połączenia do sieci komórkowych – 6 700 min/mc
c) połączenia międzynarodowe – 3 min/mc
16) Przedstawione powyżej wartości są tylko i wyłącznie wartościami orientacyjnymi i nie mogą być traktowane jako wielkości wiążące dla Zamawiającego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie odszkodowawcze w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia liczby wykonywanych połączeń i nie może mieć wpływu na wzrost cen jednostkowych.
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia i warunki płatności:
1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia od 1 kwietnia 2022 r. do 31 marca 2024 r.
2) Płatność przelewem w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie przy realizacji podobnych zamówień;
2) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia;
3) nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
4) złożą ważną ofertę w terminie wyznaczonym do składania ofert.
4. Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i wagą – Cena 100%.
5. Miejsce i termin składania ofert:
1) Ofertę należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 lutego 2022 r. godz. 10:00, podając cenę netto i brutto
za całość zamówienia.
2) Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1
do niniejszego Zapytania ofertowego.
3) Do ofert należy dołączyć:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorstw telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
4) W przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika, do oferty winien być dołączony dokument stwierdzający upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo).
5) Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ofertową, a podana przez niego cena ofertowa brutto, powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, należnym podatkiem VAT oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
6. Termin związania ofertą:
30 dni od dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
7. Kontakt:
Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numerem 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub@pssekrakow.pl
8. Inne informacje:
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
4) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
5) Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu
i terminie podpisania umowy.
6) Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
7) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
b) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
c) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 6 ppkt. 8) lit. c);
e) została złożona po terminie składania ofert.
8) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty;
b) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
c) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
d) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
9) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
10) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.
11) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia.
12) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:
1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
2. Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP.
3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
1) Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;
2) Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.
4. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla potrzeb Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa
w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
6. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
7. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o regulacje dotyczące udzielania informacji publicznej.
8. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie
z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną.
9. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym
z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania2 (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).
10. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
1) usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
2) prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Referent: Maria Lisak tel. (12) 430-70-69
Materiały
załącznik 1 formularz telefonzałącznik_1_formularz_telefon.doc 0.04MB