W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe na świadczenie usług telefonii stacjonarnej

Nasz znak:AD-2600-35/22             
Data: 8 lutego 2022 r.
 

Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), na podstawie 
art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla potrzeb Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie.


1.    Opis przedmiotu zamówienia:
1)    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla potrzeb Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie w zakresie opłat abonamentowych oraz stawek za połączenia krajowe, komórkowe i międzynarodowe dla 15 linii analogowych oraz jedno łącze cyfrowe ISDN PRA 30B+D (11 numerów telefonicznych) w dwóch lokalizacjach.
2)    Świadczenie usług telekomunikacyjnych będzie obejmowało:
a)    połączenia krajowe; 
b)    połączenia do sieci komórkowych;
c)    połączenia międzynarodowe;
d)    zapewnienie transmisji dla faksu;
e)    połączenia pozostałe (połączenia do biura numerów, teleinformatyczne, automatyczne serwisy informacyjne, infolinie 0-800, 0-801, 0-804, linie informacyjne, 91XX, 93XX, 95XX, itp.); 
f)    połączenia bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj.: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991, 986, 985, 984 (usługa pozostanie bezpłatna także w przypadku pojawienia się nowych numerów powyższego rodzaju w trakcie obowiązywania umowy);
g)    bezpłatna blokadę połączeń o podwyższonej płatności typu 0-70…, 0-30…, 0-40…, 0-20…, automatycznie przy zachowaniu możliwości jej usunięcia;
h)    prezentacja numeru;
i)    automatyczny wybór numeru prefiksu operatora.
3)    Zamawiający zachowuje dotychczasowe numery telefoniczne. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci, dotychczasowych numerów przydzielonych 
i wykorzystywanych przez Zamawiającego z zachowaniem numerów (bez przerw 
w świadczeniu usług).
4)    Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z zachowaniem numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych.
5)    Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wszystkich kosztów związanych z ofertą. Opłaty te powinny znaleźć się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) w pozycji „Inne koszty - opłaty jednorazowe oraz pozostałe”.
6)    Zapewnienie stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej drogą kablową. Usługi nie mogą być świadczone z użyciem technologii alternatywnych np. drogą radiową oraz przez Internet, technologią VOIP.
7)    W ramach świadczonych usług Zamawiający wymaga naliczania kosztów połączeń według stawek z formularza ofertowego (cennik).
8)    Rozpoczęcie świadczenia usługi oraz naliczanie opłat nastąpi z pierwszym dniem miesiąca kalendarzowego. Jako okres rozliczeniowy strony przyjmują miesiąc kalendarzowy.
9)    Świadczenie usługi w systemie naliczania sekundowego.
10)    Brak opłaty za niezrealizowane połączenia.
11)    Brak opłaty za rozpoczęcie połączeń.
12)    Wszystkie inne usługi nie wymienione powyżej (połączenia) płatne zgodnie z cennikiem danego operatora.
13)    Sporządzanie i dostarczanie Zamawiającemu szczegółowych wykazów realizowanych na jego rzecz usług telekomunikacyjnych w formie bilingu za dany okres rozliczeniowy lub udostępnienie wykazu bieżących i archiwalnych połączeń poprzez strony www.
14)    Zachowanie parametrów technicznych łączy, linii telefonicznych zgodnie 
z obowiązującymi normami przez cały czas trwania umowy.
15)    Przewidywana struktura ruchu w połączeniach wychodzących:
a)    połączenia krajowe – 1 900 min/mc
b)    połączenia do sieci komórkowych – 6 700 min/mc
c)    połączenia międzynarodowe – 3 min/mc
16)    Przedstawione powyżej wartości są tylko i wyłącznie wartościami orientacyjnymi i nie mogą być traktowane jako wielkości wiążące dla Zamawiającego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie odszkodowawcze w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia liczby wykonywanych połączeń i nie może mieć wpływu na wzrost cen jednostkowych.


2.    Termin wykonania przedmiotu zamówienia i warunki płatności:
1)    Termin realizacji przedmiotu zamówienia od 1 kwietnia 2022 r. do 31 marca 2024 r.
2)    Płatność przelewem w terminie 14 dni od otrzymania faktury.


3.    Warunki udziału w postępowaniu:
O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie przy realizacji podobnych zamówień;
2)    znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia;
3)    nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
4)    złożą ważną ofertę w terminie wyznaczonym do składania ofert.


4.    Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i wagą – Cena 100%.


5.    Miejsce i termin składania ofert:
1)    Ofertę należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 lutego 2022 r. godz. 10:00, podając cenę netto i brutto 
za całość zamówienia.
2)    Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 
do niniejszego Zapytania ofertowego.
3)    Do ofert należy dołączyć:
a)    odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)    aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorstw telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
4)    W przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika, do oferty winien być dołączony dokument stwierdzający upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo).
5)    Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ofertową, a podana przez niego cena ofertowa brutto, powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, należnym podatkiem VAT oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.


6.    Termin związania ofertą:
30 dni od dnia, w którym upłynął termin składania ofert.


7.    Kontakt:
Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numerem 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub@pssekrakow.pl 


8.    Inne informacje:
1)    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2)    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3)    Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
4)    W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
5)    Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu 
i terminie podpisania umowy.
6)    Zamawiający poprawia w ofercie:
a)    oczywiste omyłki pisarskie;
b)    oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
c)    inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
7)    Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a)    jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
b)    jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
c)    została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy 
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d)    Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 6 ppkt. 8) lit. c);
e)    została złożona po terminie składania ofert.
8)    Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
a)    nie złożono żadnej oferty;
b)    wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
c)    cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
d)    zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
e)    wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
f)    postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
9)    W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
10)    Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.
11)    Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia.
12)    Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.


Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:
1.    Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
2.    Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl  skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP.
3.    W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
1)    Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;
2)    Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.
4.    Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem 
o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla potrzeb Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).
5.    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa 
w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty. 
6.    W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
7.    Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o regulacje dotyczące udzielania informacji publicznej. 
8.    Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie 
z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną. 
9.    Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym 
z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania2 (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).
10.    Wykonawcy nie przysługuje prawo do: 
1)    usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
2)    prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO), 
3)    prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 
11.    Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania 
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.


Załączniki:
1.    Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy


Referent: Maria Lisak tel. (12) 430-70-69

Materiały

załącznik 1 formularz telefon
załącznik​_1​_formularz​_telefon.doc 0.04MB
{"register":{"columns":[]}}