Zapytanie ofertowe oferta cenowa na świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej z dostępem do Internetu
Nasz znak: Data:
AD.Z.2600.140.2023 24 sierpnia 2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej wraz z dostępem do Internetu oraz z dostawą aparatów telefonii komórkowej.
1. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej i Internetu mobilnego wraz z dostawą aparatów telefonii komórkowej dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie zgodnie ze specyfikacją wg załącznika nr 2.
2) Wykonawca zobowiązany jest do płynnego tj. bez przerwy w świadczeniu usług, bezpłatnego przeniesienia oraz aktywacji wszystkich aktualnych numerów telefonów, należących do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie (w przypadku zmiany operatora). Dotychczasowy operator telefonii komórkowej świadczący usługi na rzecz PSSE w Krakowie to PLAY. Wykaz numerów do przeniesienia zostanie przekazany Wykonawcy po wyborze oferty.
3) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia bezpłatnego szczegółowego bilingu dla wszystkich numerów telefonicznych w formie wydruku stanowiącego załącznik do faktury VAT. Dopuszcza się możliwość samodzielnego pobierania przez Zamawiającego bilingu za pośrednictwem portalu w formacie PDF, Excel.
2. Termin realizacji zamówienia
Umowa obowiązuje od dnia jej zawarcia, z zastrzeżeniem, że usługi telefonii komórkowej oraz usługi Internetu mobilnego będą świadczone od dnia 30 października 2023 r. przez okres 24 miesięcy.
3. Warunki udziału w postepowaniu
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
2) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.
4. Kryterium oceny ofert
1) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium;
Cena 100%
2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie.
5. Miejsce i termin złożenia oferty
1) Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 1 września 2023 r. do godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
2) Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
4) Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
5) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Kontakt z Zamawiającym
Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Maria Lisak pod numerem telefonu (12) 430 70 69 lub za pośrednictwem poczty e-mail: zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl
7. Inne informacje:
1) W przypadku otrzymania dwóch takich samych ofert Zamawiający wezwie Wykonawców do ponownej weryfikacji złożonych ofert z możliwością ich zmiany.
2) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia. Dopuszcza się możliwość podpisania umowy według wzoru zaproponowanego przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, aby proponowana umowa zawierała wymagania zawarte w treści powyższego zapytania ofertowego i jego załącznikach.
3) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
4) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
5) Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
6) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
- została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 7 ppkt. 5) lit. c);
- została złożona po terminie składania ofert;
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
7) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty;
- wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
- zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
9) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
10) Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni, liczonego od terminu składania ofert.
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
Działając na podstawie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „Rozporządzeniem (UE) 2016/679” informuję Panią / Pana, że:
- Administratorem Pani/Pana danych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Krakowie / Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków, e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl, centrala telefoniczna (+48) 12 644 93 72, 12 644 99 64, strona internetowa: https://www.gov.pl/web/psse-krakow, adres skrytki ePUAP: /pssekrakow/skrytkaESP
- We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora danych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail: iod.psse.krakow@sanepid.gov.pl lub dzwoniąc pod numer: (+48) 12 644 93 72 wew. 150 lub listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora Danych.
- Pani /Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia (UE) 2016/679 w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem ofertowym, którego wartość nie przekracza 130 000 zł netto, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego zgodnie z regulaminem administratora, jak też - jeżeli do tego dojdzie – zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postępowaniu. Konsekwencją braku podania danych osobowych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
- W ograniczonym zakresie Administrator Danych może udzielić dostępu do Pani/Pana danych podmiotom, które obsługują Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Krakowie np. firmom obsługującym systemy informatyczne, dostawcy usług pocztowych. Udostępnianie danych podmiotom obsługującym PSSE w Krakowie może odbywać się wyłącznie na podstawie zawartych umów.
Pani/Pana dane będą także mogły być przekazywane podmiotom uprawnionym do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa (np. sądom powszechnym, Policji, Prokuraturze). Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty zakończenia postępowania ofertowego zgodnie z symbolem jednolitego rzeczowego wykazu nr 2600 wynikającego z załącznika nr 5 – Jednolity rzeczowy wykaz akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy – do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 ze zm.). Po upływie tego okresu zostaną trwale usunięte. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
- Posiada Pani/Pan na podstawie:
- art. 15 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- art. 16 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- art. 18 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia (UE) 2016/679,
Informuję również Panią/Pana, iż stosownie do art. 15 ust. 1 rozporządzenia (UE) 2016/679 jest Pani/ Pan uprawniony do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, do uzyskania dostępu do nich.
Informuję również, że stosownie do art. 15 ust. 3 rozporządzenia (UE) 2016/679 za wszelkie kolejne kopie danych osobowych administrator może pobrać opłatę w wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych. Jeżeli osoba, której dane dotyczą, zwraca się o kopię drogą elektroniczną i jeżeli nie zaznaczy inaczej, informacji udziela się powszechnie stosowaną drogą elektroniczną.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się z naruszeniem prawa pod adresem: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Administrator danych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 rozporządzenia (UE) 2016/679. Pani/Pana dane nie będą profilowane.
Materiały
Załącznik nr 1 Formularz ofertowyzał_1_formularz_ofertowy_telefonia_komórkowa.docx 0.02MB Załącznik nr 2 Specyfikacja przedmiotu zamówienia
zał_2_specyfikacja_zamówienia_telefonia_komórkowa.pdf 0.11MB