W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Analiza rynku oraz modyfikacja crawlera w celu przeszukiwania stron internetowych pod kątem nowych produktów

12.12.2019

Ministerstwo Rozwoju zwraca się z prośbą o przesyłanie ofert na dwuetapowe wykonanie usługi polegającej na analizie ofert sprzedaży i ogłoszeń zamieszczanych na stronach Internetowych, w tym na portalach aukcyjnych oraz platformach handlowych, pod kątem sprzedaży wskazanych przez Zamawiającego produktów, a następnie analizie możliwości rozbudowy istniejących lub dodanie nowych funkcjonalności w gotowym oprogramowaniu będącego własnością Ministerstwa Rozwoju w celu modyfikacji oprogramowania poprzez wybrane przez Zamawiającego funkcjonalności. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku.

Termin składania ofert

Uprzejmie proszę o przesyłanie oferty cenowej (cena netto i brutto) w terminie do 10 stycznia 2020 r., do godz.: 15:00, na adres e-mail: Malgorzata.Rackos@mpit.gov.pl

Uprzejmie informuję, że przewiduje się, iż szacowana wartość zamówienia nie przekroczy kwoty 30 tys. euro netto.

Kryteria oceny ofert

Zamawiający rozpatrzy oferty na podstawie następujących kryteriów:
•    Cena dla etapu I: 40%
•    Cena dla etapu II: 60%
Zamawiający oceni oferty, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert. Przyjmuje się zasadę, że 1% = 1 punkt.

Dla kryterium „Cena dla etapu II” proszę podać cenę brutto i netto dla 1 (słownie: jednej) roboczogodziny na wykonanie usługi w ramach etapu II. Cena brutto oferty dla etapu II, zostanie wyliczona poprzez przemnożenie wskazanej ceny brutto jednej roboczogodziny przez 200 h przewidzianych na wykonanie etapu II.

•    Punkty za kryterium „Cena dla etapu I” zostaną obliczone według wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej dla etapu I
---------------------------------------------------         x 40 = liczba punktów
Cena brutto oferty badanej dla etapu I

•    Punkty za kryterium „Cena dla etapu II” zostaną obliczone według wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej dla etapu II
---------------------------------------------------         x 60 = liczba punktów
Cena brutto oferty badanej dla etapu II


Końcowy wynik działań zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą ofertę uznaje się ofertę, która uzyska łącznie największą ilość punktów przyznanych według kryteriów.

Materiały

Opis przedmiotu zamówienia
opis​_przedmiotu​_zamówienia​_-​_aktualizacja​_crawlera.docx 0.02MB
Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia
Załącznik​_nr​_1-​_aktualizacja​_crawlera.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.12.2019 14:42 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Izabela Drelich-Sikorska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Analiza rynku oraz modyfikacja crawlera w celu przeszukiwania stron internetowych pod kątem nowych produktów 2.0 13.12.2019 08:48 Agata Kubel-Grabau
Analiza rynku oraz modyfikacja crawlera w celu przeszukiwania stron internetowych pod kątem nowych produktów 1.0 12.12.2019 14:42 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}