Biuro Administracyjne
Dyrektor: Marcin Bombrych
Zastępca dyrektora (koordynator do spraw dostępności): Anna Skibińska
Zastępca dyrektora: Konrad Moskwa
e-mail: sekretariatBA@mrit.gov.pl
tel.: 22 411 92 22
Zadania Biura
Biuro Administracyjne odpowiada za:
- realizację zadań administracyjno-logistycznych mających na celu zapewnienie warunków działania i sprawnego funkcjonowania Ministerstwa;
- prowadzenie ewidencji mienia Ministerstwa;
- gospodarowanie mieniem Ministerstwa, z wyłączeniem spraw prowadzonych przez inne komórki organizacyjne, w tym w odniesieniu do wyposażenia informatycznego, elementów infrastruktury informatycznej i łączności;
- zarządzanie nieruchomościami Ministerstwa, w tym zlokalizowanymi poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej;
- prowadzenie kancelarii głównej oraz archiwum zakładowego Ministerstwa;
- planowanie i realizację zadań inwestycyjnych, remontowych oraz zapewniających konserwację i utrzymanie techniczne nieruchomości Ministerstwa, z wyłączeniem spraw prowadzonych przez inne komórki organizacyjne;
- obsługę transportową oraz gospodarowanie flotą transportową Ministerstwa;
- współpracę z wydziałem/zespołami w stałych przedstawicielstwach Rzeczypospolitej Polskiej przy organizacjach międzynarodowych za granicą i odpowiednimi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa sprawującymi nadzór nad ww. wydziałem/zespołami, w zakresie wsparcia merytorycznego przy prowadzeniu spraw związanych z zarządzaniem majątkiem i gospodarką samochodową;
- nadzór nad poprawnością procesu i koordynację udzielania zamówień publicznych w Ministerstwie.
W strukturze Biura Administracyjnego funkcjonuje komórka realizująca zadania w zakresie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.
Podstawa prawna
Zarządzenie nr 30 Ministra Rozwoju i Technologii z 14 listopada 2024 r. (Dz. Urz. Min. Roz. I Tech. poz. 34)
Zarządzenie nr 31 Ministra Rozwoju i Technologii zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Rozwoju i Technologii z 27 listopada 2024 r. (Dz. Urz. Min. Roz. I Tech. poz. 35)
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 12.08.2021 14:01 Agata Kubel-Grabau
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Piotr Rzewuski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Biuro Administracyjne | 15.0 | 29.11.2024 10:56 Agnieszka Włazowska |
Biuro Administracyjne | 14.0 | 21.11.2024 13:54 Joanna Jabłońska |
Biuro Administracyjne | 13.0 | 19.11.2024 14:45 Joanna Jabłońska |
Biuro Administracyjne | 12.0 | 23.10.2024 09:52 Joanna Jabłońska |
Biuro Administracyjne | 11.0 | 24.09.2024 09:43 Agnieszka Włazowska |
Biuro Administracyjne | 10.0 | 31.01.2023 10:32 Agnieszka Włazowska |
Biuro Administracyjne | 9.0 | 30.06.2022 10:55 Katarzyna Łacheta |
Biuro Administracyjne | 8.0 | 18.01.2022 14:15 Agata Kubel-Grabau |
Biuro Administracyjne | 7.0 | 31.12.2021 11:42 Agata Kubel-Grabau |
Biuro Administracyjne | 6.0 | 31.12.2021 11:34 Agata Kubel-Grabau |
Biuro Administracyjne | 5.0 | 25.10.2021 16:23 Agata Kubel-Grabau |
Biuro Administracyjne | 4.0 | 12.08.2021 17:14 Agata Kubel-Grabau |
Biuro Administracyjne | 3.0 | 12.08.2021 15:00 Agata Kubel-Grabau |
Biuro Administracyjne | 2.0 | 12.08.2021 14:44 Agata Kubel-Grabau |
Biuro Administracyjne | 1.0 | 12.08.2021 14:01 Agata Kubel-Grabau |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP