W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Biuro Dyrektora Generalnego

Dyrektor: Alicja Ogonowska

Zastępca dyrektora: Przemysław Nowik

Zastępca dyrektora: Paweł Staroń

tel.  22 411 96 70

e-mail: sekretariatBDG@mrit.gov.pl

 

Zadania biura

Biuro Dyrektora Generalnego odpowiada za:

  1. realizację zadań dotyczących organizacji Ministerstwa;
  2. zapewnienie obsługi prawnej Ministerstwa w zakresie spraw będących we właściwości dyrektora generalnego na podstawie odrębnych przepisów;
  3. nadzór nad poprawnością procesu i koordynację udzielania zamówień publicznych w Ministerstwie;
  4. organizowanie procesu kontroli zarządczej w Ministerstwie, w tym opracowywanie oświadczenia o stanie kontroli zarządczej Ministra, z wyłączeniem zadań realizowanych przez właściwe komórki organizacyjne;
  5. koordynowanie analizy ryzyka w kontekście operacyjnym w Ministerstwie, z wyłączeniem zadań realizowanych przez właściwe komórki organizacyjne;
  6. koordynowanie wdrażania podejścia procesowego w Ministerstwie, z wyłączeniem zadań realizowanych przez właściwe komórki organizacyjne;
  7. realizację zadań dyrektora generalnego oraz Ministra w obszarze dokonywania czynności z zakresu prawa pracy oraz realizacji polityki personalnej wobec osób zatrudnionych w Ministerstwie oraz osób zatrudnionych w wydziale lub zespołach w stałych przedstawicielstwach Rzeczypospolitej Polskiej przy organizacjach międzynarodowych za granicą, a także załatwianie spraw związanych z obsługą paszportowo-wizową pracowników wydziału lub zespołów w stałych przedstawicielstwach Rzeczypospolitej Polskiej przy organizacjach międzynarodowych za granicą;
  8. organizowanie praktyk studenckich, staży absolwenckich i wolontariatu;
  9. koordynowanie komunikacji wewnętrznej w zakresie właściwości Biura Dyrektora Generalnego i informowanie o działaniach realizowanych w tym obszarze z wykorzystaniem dostępnych narzędzi i kanałów informacji, we współpracy z Biurem Komunikacji.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.12.2019 08:38 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paweł Staroń
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Biuro Dyrektora Generalnego 23.0 20.11.2024 11:45 Emilia Chmiel
Biuro Dyrektora Generalnego 22.0 17.10.2024 15:22 Irena Latoszek
Biuro Dyrektora Generalnego 21.0 16.10.2024 09:05 Irena Latoszek
Biuro Dyrektora Generalnego 20.0 23.09.2024 13:42 Irena Latoszek
Biuro Dyrektora Generalnego 19.0 10.11.2023 08:14 Sylwia Życzkowska
Biuro Dyrektora Generalnego 18.0 02.01.2023 09:33 Paulina Pawlik
Biuro Dyrektora Generalnego 17.0 02.01.2023 09:24 Sylwia Życzkowska
Biuro Dyrektora Generalnego 16.0 05.07.2022 16:46 Katarzyna Łacheta
Biuro Dyrektora Generalnego 15.0 15.06.2022 11:39 Katarzyna Łacheta
Biuro Dyrektora Generalnego 14.0 18.05.2022 15:34 Agata Kubel-Grabau
Biuro Dyrektora Generalnego 13.0 18.05.2022 11:38 Emilia Komar
Biuro Dyrektora Generalnego 12.0 18.05.2022 09:38 Agata Kubel-Grabau
Biuro Dyrektora Generalnego 11.0 15.04.2022 11:38 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Biuro Dyrektora Generalnego 10.0 13.01.2022 11:48 Agata Kubel-Grabau
Biuro Dyrektora Generalnego 9.0 02.12.2021 10:50 Agata Kubel-Grabau
Biuro Dyrektora Generalnego 8.0 30.11.2021 13:03 Agata Kubel-Grabau
Biuro Dyrektora Generalnego 7.0 29.10.2021 17:34 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Biuro Dyrektora Generalnego 6.0 18.08.2021 14:00 Agata Kubel-Grabau
Biuro Dyrektora Generalnego 5.0 12.08.2021 13:58 Agata Kubel-Grabau
Biuro Dyrektora Generalnego 4.0 15.01.2021 17:19 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Biuro Dyrektora Generalnego 3.0 12.10.2020 09:40 Agata Kubel-Grabau
Biuro Dyrektora Generalnego 2.0 26.02.2020 08:32 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Biuro Dyrektora Generalnego 1.0 16.12.2019 08:38 Monika Waćkowska-Kabaczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}