Go to Brand – EXPO 2020
28.01.2021
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła rozpoczęcie kolejnej edycji programu Go to Brand – EXPO 2020. Nabór wniosków rozpocznie się 26 lutego. Na sfinansowanie promocji polskich marek produktowych na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich i innych krajów Zatoki Perskiej przeznaczono 50 mln zł ze środków unijnych.
„Go to Brand” to jeden z najważniejszych elementów programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w EXPO 2020 w Dubaju. Daje szanse mikro-, małym i średnim przedsiębiorstwom na promocję ich marek podczas tegorocznej Wystawy Światowej. MŚP zyskują też możliwość uczestnictwa w Forum Gospodarczym Polska-Zjednoczone Emiraty Arabskie, które będzie częścią obchodów Dnia Polski podczas EXPO.
Wystawa Światowa w Dubaju została przesunięta o rok z uwagi na wybuch pandemii COVID-19. Jej nowe ramy czasowe to 1 października 2021 r. – 31 marca 2022 r.
Kliknij, aby zapoznać się ze szczegółami programu Go to Brand – EXPO 2020
Dowiedz się więcej o EXPO 2020