Katalogi Administracji Publicznej
Projekt zakłada budowę fundamentów dla rozwoju e-administracji. Korzyścią projektu będzie m.in. usprawnienie procesu wdrażania elektronicznych usług publicznych. Efektem ma być również odciążenie pracowników administracji publicznej poprzez ograniczenie konieczności kontaktowania się obywateli/przedsiębiorców z pracownikami urzędów.
Nazwa Beneficjenta:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Partner/Partnerzy:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Sieć Badawcza Łukasiewicza - Instytut Logistyki i Magazynowania
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
Wartość dofinansowania:
44 552 760,30 zł
Opis projektu:
Celem głównym projektu jest udostępnienie spójnych, wiarygodnych, aktualnych, kompletnych, wysokiej jakości danych o instytucjach i usługach publicznych oraz o powiązanych z nimi wzorach dokumentów i zasobach informacyjnych państwa. Dzięki projektowi powstaną Katalogi Administracji Publicznej, które będą centralnym, referencyjnym repozytorium, udostępniającym ustandaryzowaną, spójną, wiarygodną i kompletną informację na potrzeby świadczenia spraw i e-usług publicznych przez polskie podmioty.
Katalogi Administracji Publicznej zostaną osadzone w obecnie funkcjonującym środowisku technicznym platformy ePUAP, którego komponenty zostaną zmodernizowane w celu dostosowania do korzystania z KAP. KAP będzie udostępniał dane przez API dla portali usługowych i innych systemów dziedzinowych. W szczególności KAP będzie referencyjną bazą danych portalu RP, który będzie stanowił jedną bramę e-administracji. Opisy spraw udostępnianych na portalu RP będą pobierane z KAP.
- Pierwsza publikacja:
- 06.10.2022 10:58 Sylwia Życzkowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Paćkowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Katalogi Administracji Publicznej | 4.0 | 02.06.2023 08:36 Michał Paćkowski |
Katalogi Administracji Publicznej | 3.0 | 02.06.2023 08:04 Michał Paćkowski |
Katalogi Administracji Publicznej | 2.0 | 28.11.2022 08:50 Sylwia Życzkowska |
Katalogi Administracji Publicznej | 1.0 | 06.10.2022 10:58 Sylwia Życzkowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP