W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Konkurs o nagrodę Ministra Rozwoju i Technologii w dziedzinie geoinformacji

24.08.2023

Minister Rozwoju i Technologii rozpoczął nabór wniosków do Konkursu o nagrodę Ministra Rozwoju i Technologii za prace dyplomowe, rozprawy doktorskie, publikacje oraz innowacyjne rozwiązania w dziedzinie geoinformacji. (edycja VI – 2023 rok)

satelita

Nagrody zostaną przyznane według następujących kategorii

  • prace licencjackie lub inżynierskie - maksymalnie 2 nagrody w formie statuetek,
  • prace magisterskie - maksymalnie 4 nagrody w formie statuetek,
  • rozprawy doktorskie - maksymalnie 2 nagrody w formie statuetek,
  • publikacje - maksymalnie 1 nagroda w formie statuetki,
  • innowacyjne rozwiązania - maksymalnie 2 nagrody w formie statuetek.

Do Konkursu o nagrodę Ministra mogą być zgłaszane

  • prace dyplomowe i rozprawy doktorskie – obronione w okresie dwóch lat poprzedzających dzień złożenia wniosku;
  • publikacje, które zostały opublikowane w postaci wydawnictw zwartych w okresie dwóch lat poprzedzających dzień złożenia wniosku;
  • innowacyjne rozwiązania – funkcjonujące na rynku urządzenia, produkty, metody lub procesy technologiczne, które zostały wdrożone i nie upłynęło więcej niż trzy lata od rozpoczęcia ich użytkowania.

Uczestnikami Konkursu (autorami prac dyplomowych, rozpraw doktorskich, publikacji i innowacyjnych rozwiązań) mogą być osoby posiadające obywatelstwo polskie oraz cudzoziemcy, którzy w Polsce obronili prace dyplomowe, rozprawy doktorskie, wydali publikacje albo wdrożyli innowacyjne rozwiązania w dziedzinie geoinformacji.

Warunkiem przystąpienia do Konkursu jest złożenie wniosku oraz oświadczenia zgodnego
ze wzorem właściwym dla danej kategorii, określonym w Regulaminie.

Wnioski mogą składać w przypadku

  • prac dyplomowych – rektorzy, senaty lub organy uczelni, o których mowa w art. 28 ust. 4 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r. poz. 742, 1088 i 1234) lub inne niż uczelnie jednostki organizacyjne uprawnione do nadawania stopni naukowych;
  • rozpraw doktorskich – rektorzy, senaty lub organy uczelni, o których mowa w art. 28 ust. 4 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, uprawnionych do nadawania stopnia naukowego doktora lub inne niż uczelnie jednostki organizacyjne uprawnione do nadawania stopnia naukowego doktora;
  • publikacji – autorzy, wydawnictwa oraz jednostki organizacyjne i instytucje zatrudniające autorów, jak również wykorzystujące te publikacje w swojej działalności w okresie, którego dotyczy wniosek;
  • innowacyjnych rozwiązań – twórcy, jednostki organizacyjne oraz osoby fizyczne lub prawne związane z powstawaniem lub wykorzystaniem zgłoszonego innowacyjnego rozwiązania.

Wnioski należy składać

  • w postaci elektronicznej – wniosek wraz z oświadczeniem/oświadczeniami autora/autorów, podpisany jako jeden dokument podpisem elektronicznym (podpisem w profilu zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub jako oddzielne dokumenty, z których każdy musi być podpisany podpisem elektronicznym (podpisem w profilu zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym), z załącznikami w postaci prac dyplomowych, rozpraw doktorskich, publikacji i innowacyjnych rozwiązań za pośrednictwem poczty elektronicznej lub ePUAP lub na informatycznym nośniku danych (płyta CD, DVD lub pendrive) albo
  • w postaci papierowej – wniosek, wraz z oświadczeniem/oświadczeniami autora/autorów, podpisany podpisem odręcznym z załącznikami w postaci prac dyplomowych, rozpraw doktorskich, publikacji i innowacyjnych rozwiązań.

Wnioski wraz z załącznikami należy składać w terminie do dnia 30 października 2023 r.

  • w kancelarii Organizatora: Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, w dni robocze
  • w godzinach pracy urzędu (815-1615) albo
  • na adres e-mail sekretariatDAB@mrit.gov.pl albo
  • za pośrednictwem ePUAP: /MRPiT/SkrytkaESP

– z dopiskiem „Konkurs o nagrodę Ministra – geoinformacja”.

Osobą do kontaktu w sprawie konkursu jest Pani Kinga Orzechowska z Departamentu Architektury, Budownictwa i Geodezji (22) 323 42 27, e-mail:

kinga.orzechowska@mrit.gov.pl

Materiały

Zarządzenie nr 33
Zarządzenie.pdf 0.51MB
Regulamin konkursu w dziedzinie geoinformacji (edycja VI – 2023 rok)
Regulamin​_konkursu​_w​_dziedzinie​_geoinformacji​_(edycja​_VI​_–​_2023​_rok)​_.pdf 0.10MB
Załącznik nr 1 do Regulaminu - Wniosek do pracy dyplomowej
Załącznik​_nr1​_do​_Regulaminu​_-​_Wniosek​_do​_pracy​_dyplomowej.xml 0.24MB
Załącznik nr 1a do Regulaminu - Oświadczenie autora pracy
Załącznik​_nr1a​_do​_Regulaminu​_-​_Oświadczenie​_autora​_pracy.xml 0.09MB
Załącznik nr 2 do Regulaminu - Wniosek do rozprawy doktorskiej
Załącznik​_nr2​_do​_Regulaminu​_-​_Wniosek​_do​_rozprawy​_doktorskiej.xml 0.24MB
Załącznik nr 2a do Regulaminu - Oświadczenie autora rozprawy doktorskiej
Załącznik​_nr2a​_do​_Regulaminu​_-​_Oświadczenie​_autora​_rozprawy​_doktorskiej.xml 0.09MB
Załącznik nr 3 do Regulaminu - Wniosek do publikacji
Załącznik​_nr3​_do​_Regulaminu​_-​_Wniosek​_do​_publikacji.xml 0.24MB
Załącznik nr 3a do Regulaminu - Oświadczenie autora publikacji
Załącznik​_nr3a​_do​_Regulaminu​_-​_Oświadczenie​_autora​_publikacji.xml 0.10MB
Załącznik nr 4 do Regulaminu - Wniosek dla rozwiązania innowacyjnego
Załącznik​_nr4​_do​_Regulaminu​_-​_Wniosek​_dla​_rozwiązania​_innowacyjnego.xml 0.24MB
Załącznik nr 4a do Regulaminu - Oświadczenie autora rozwiązania innowacyjnego
Załącznik​_nr4a​_do​_Regulaminu​_-​_Oświadczenie​_autora​_rozwiązania​_innowacyjnego.xml 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.08.2023 18:11 Ewa Szuszman
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ewa Szuszman/ Kinga Orzechowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Konkurs o nagrodę Ministra Rozwoju i Technologii w dziedzinie geoinformacji 1.0 24.08.2023 18:11 Ewa Szuszman

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}