Marka Polskiej Gospodarki - projekt Brand
W ramach projektu "Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand", Poddziałanie 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 zrealizowaliśmy 12 branżowych programy promocji, a także duże przedsięwzięcia promocyjne na kluczowych imprezach na świecie.
Ministerstwo Rozwoju i Technologii zrealizowało projekt „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki – Brand”, poddziałanie 3.3.2 PO IR. W ramach tego projektu zostało zapewnione finansowanie m.in. realizacji branżowych programów promocji, dużych wydarzeń promocyjnych, w tym udziału w wystawach EXPO, modernizacji Portalu Promocji Eksportu www.trade.gov.pl, organizacji konferencji i kampanii promocyjnych.
Zakres wsparcia
W ramach projektu Brand wsparcie zostało zapewnione dla 12 branż priorytetowych posiadających potencjał eksportowy i wizerunkowy do budowania silnej i rozpoznawalnej Marki Polskiej Gospodarki. W ramach branżowych programów promocji zostały zorganizowane narodowe stoiska informacyjno-promocyjne na wybranych najważniejszych dla danej branży imprezach targowych, a także misje wyjazdowe polskich firm oraz misje przyjazdowe dla kontrahentów zagranicznych.
Termin realizacji projektu
Rozwój branż priorytetowych był wspierany w dwóch turach. Pierwsza tura trwała do końca 2019 r., druga obejmowała lata 2020-2022.
W I etapie realizacji projektu Brand w latach 2016-2019 zostało zorganizowanych ponad 120 stoisk narodowych oraz ponad 20 misji przyjazdowych do Polski.
W II etapie projektu Brand w latach 2020-2022 zostało zrealizowanych ok. 90 stoisk narodowych, ponad 40 misji wyjazdowych oraz 18 misji przyjazdowych.
Wsparcie dla firm
Przedsiębiorcy uczestniczący w branżowych programach promocji mogli otrzymać wsparcie na działania promocyjne w ramach projektu „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand”, Poddziałania 3.3.3 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Realizatorem projektu była Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Ostatni konkurs dla firm został zorganizowany w 2021 r. i dotyczył EXPO 2020 w Dubaju. Przedsiębiorcy, beneficjenci Go to Brand, mogli realizować swoje projekty do końca 2023 r.
Więcej informacji o projekcie Brand i branżowych programach promocji
- Pierwsza publikacja:
- 22.09.2022 15:08 Sylwia Życzkowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Bożena Kujawa
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Marka Polskiej Gospodarki - projekt Brand | 8.0 | 31.07.2024 07:39 Bożena Kujawa |
Marka Polskiej Gospodarki - projekt Brand | 7.0 | 23.04.2024 08:07 Bożena Kujawa |
Marka Polskiej Gospodarki - projekt Brand | 6.0 | 23.04.2024 07:47 Bożena Kujawa |
Marka Polskiej Gospodarki - projekt Brand | 5.0 | 24.03.2023 10:09 Bożena Kujawa |
Marka Polskiej Gospodarki - projekt Brand | 4.0 | 24.01.2023 15:18 Bożena Kujawa |
Marka Polskiej Gospodarki - projekt Brand | 3.0 | 29.11.2022 11:34 Sylwia Życzkowska |
Marka Polskiej Gospodarki - projekt Brand | 2.0 | 29.11.2022 10:51 Sylwia Życzkowska |
Marka Polskiej Gospodarki - projekt Brand | 1.0 | 22.09.2022 15:08 Sylwia Życzkowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP