W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Modernizacja centrali wentylacyjnej

01.04.2021

Zaproszenie do składania ofert na „Modernizację centrali wentylacyjnej w budynku Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii przy placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie”.

  1. Zamawiający:
    Ministerstwo Rozwoju, Pracy i technologii Departament Bezpieczeństwa i Obsługi Administracyjnej.
  2. Przedmiot zamówienia:
    Opracowanie inwentaryzacji kanalizacji poziomej ogólnospławnej w budynku Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii przy placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie”.
  3. Kryteria oceny ofert:
    O wyborze oferty decydować będzie kryterium ceny (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zaproszeniu do składania ofert).
    Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
    Liczba punktów = Cmin/Cwn x 100
    Gdzie:
    Cmin    –    cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
    Cwn     –    cena badanej oferty 
  4. Warunki udziału.
    Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy którzy: 
    1. posiadają wiedzę, umiejętności i doświadczenie; 
    2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  5. Terminy wykonania zamówienia.
    Do 4 tygodni od daty podpisania umowy
  6. Warunki finansowe rozliczeń i płatności.
    1. cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty;
    2. zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego – w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiającego;
    3. podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru podpisany przez zmawiającego bez zastrzeżeń;
    4. rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.
  7. Dodatkowe informacje
    1. zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia;
    2. zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny;
    3. umowy zawierane są z wykorzystaniem wzorów stosowanych w Ministerstwie Rozwoju;
    4. przy ocenie ofert pod uwagę będą brane tylko oferty, w których wycenione zostały wszystkie rodzaje prac. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert;
    5. zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
    6. Okres związania ofertą – 30 dni od złożenia oferty (którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert).
    7. Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
  8. Sposób przygotowania i termin składania ofert.
    Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy w formie skanu należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: michal.dominiak@mrpit.gov.pl w terminie do dnia 08.04.2021 r. 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Opis przedmiotu zamówienia

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.) zwanego dalej „RODO”, informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rozwoju, Pracy i Technologii z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, kancelaria@mrpit.gov.pl
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@mrpit.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c RODO, to jest na podstawie przepisów prawa, w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w celu realizacji obowiązków pracodawcy wynikających, w szczególności z: ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 265 ze zm.), ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 537 t.j.), ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1070 ze zm.) oraz innych przepisów prawa pracy, w tym przepisów dotyczących rozwiązań szczególnych.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Ministerstwem będą przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, w sytuacji, w której w ramach realizacji swoich obowiązków służbowych, zostanie Pani/Pan wskazana/-ny, do realizacji zadań określonych w umowie.
    Pani/ Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Budynek Ministerstwa objęty jest systemem monitoringu wizyjnego. Monitoring stosowany jest na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w celu ochrony mienia, zapewnienia bezpieczeństwa oraz zachowania w tajemnicy informacji prawnie chronionych. Źródłem danych są zapisy z kamer systemu monitoringu zlokalizowanych w przestrzeni publicznie dostępnej oraz ciągach komunikacyjnych. W ramach systemu monitoringu działają kamery z systemem rozpoznawania tablic rejestracyjnych w technologii LPR obejmujące zasięgiem parkingi Ministerstwa. Wspomagającą formą monitoringu funkcjonującego w Ministerstwie jest system kontroli dostępu do urzędu, wskazanych pomieszczeń biurowych lub wydzielonych stref. System, w celu wsparcia procesu zapewnienia organizacji pracy umożliwiającej pełne wykorzystanie czasu pracy, odnotowuje czas wejścia do budynku oraz czas każdorazowego opuszczenia budynku.
  5. Odbiorcami zarejestrowanych w ramach monitoringu danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, nie krócej niż okres wskazany w przepisach prawa, zgodnie z przepisami o archiwizacji, tj. ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164).
  7. Pani/Pana dane osobowe utrwalone w ramach prowadzonego monitoringu wizyjnego będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, nie dłużej niż trzy miesiące od dnia nagrania.Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
  8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące prawa: 
    • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, zgodnie z art. 15 RODO,
    • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, zgodnie z art. 16 RODO,
    • prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej lub sytuacji, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, zgodnie z art. 17 RODO,
    • prawo do ograniczenia przetwarzania danych, zgodnie z art. 18 i 21 RODO,
    • prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w sytuacji gdy Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie uzyskanej zgody, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Przysługujące Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, w przypadku danych osobowych utrwalonych w ramach prowadzonego         monitoringu wizyjnego, podlega ograniczeniu z uwagi na ryzyko naruszenia praw i wolności innych osób zarejestrowanych przez kamery systemu monitoringu.
  10. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Ministerstwie Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
     

Materiały

Opis Przedmiotu Zamówienia
Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia​_​_modernizacja​_centrali​_wentylacyjnej.doc 0.16MB
Formularz ofertowy
formularz​_ofertowydoc​_​_modernizacja​_centrali​_wentylacyjnej.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.04.2021 08:42 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Rzewuski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Modernizacja centrali wentylacyjnej 1.0 02.04.2021 08:42 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}