Obwieszczenie ws. ustalenia lokalizacji inwestycji towarzyszącej inwestycjom w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu pn.: „Przyłączenie Synthos Dwory 7 Oświęcim – etap I i II”
04.03.2021
Obwieszczenie o wydaniu decyzji
Przedmiot decyzji
Decyzja Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii (znak: DLI-III.7620.11.2020.KM.7) uchylająca w części i orzekająca w tym zakresie co do istoty sprawy, a w pozostałej części utrzymująca w mocy decyzję Wojewody Małopolskiego nr 1/2020 z dnia 4 czerwca 2020 r., znak: WI-IV.747.1.5.2020, o ustaleniu lokalizacji inwestycji towarzyszącej inwestycjom w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu pn.: „Przyłączenie Synthos Dwory 7 Oświęcim – etap I i II”
Data wydania decyzji
23 lutego 2021 r.
Materiały
Obwieszczenie znak: DLI-III.7620.11.2020.KM.8DLI-III_obwieszczenie_znak_DLI-III.7620.11.2020.KM.8_04.03.2021.doc 0.08MB Obwieszczenie znak: DLI-III.7620.11.2020.KM.8
DLI-III_obwieszczenie_znak_DLI-III.7620.11.2020.KM.8_04.03.2021.pdf 0.09MB
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1866, z późn. zm.)
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256, z późn. zm.)
Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 247)
- Pierwsza publikacja:
- 04.03.2021 14:21 Agata Kubel-Grabau
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Karolina Szulecka
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Obwieszczenie ws. ustalenia lokalizacji inwestycji towarzyszącej inwestycjom w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu pn.: „Przyłączenie Synthos Dwory 7 Oświęcim – etap I i II” | 1.0 | 04.03.2021 14:21 Agata Kubel-Grabau |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP