Zaproszenie do składania ofert: prace konserwacyjno-naprawcze w sieci kanalizacji poziomej i pionowej ogólnospławnej w budynku MRiT
09.05.2022
Zamawiający:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Biuro Administracyjne.
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie prac konserwacyjno-naprawczych w sieci kanalizacji poziomej i pionowej ogólnospławnej w budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy placu Trzech Krzyży 3/5
w Warszawie.
Kryteria oceny ofert:
O wyborze oferty decydować będzie kryterium ceny (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zaproszeniu do składania ofert).
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
Liczba punktów = Cmin/Cwn x 100
Gdzie:
Cmin – cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
Cwn – cena badanej oferty
Warunki udziału.
Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy którzy:
w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej spełniają następujące warunki:
- wykażą się należytym wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 3 prac, w tym :
- dwie prace polegające na czyszczeniu i naprawie pionów i poziomów kanalizacji deszczowej i/lub sanitarnej z inspekcją TVC w budynkach wielokondygnacyjnych (min. 4 kondygnacje) o wartości prac minimum 50 000,00 zł brutto każda.
- jedna praca polegająca na wykonaniu renowacji pionów, o długości każdego pionu nie mniejszej niż 20 m., kanalizacji deszczowej i/lub sanitarnej polegająca na ich uszczelnieniu metodą rękawa nasączonego żywicami o wartości minimum 50 000,00 zł brutto,
- Do oferty należy dołączyć referencje/oświadczenia o prawidłowym wykonaniu ww. prac.
- wezmą udział w wizji lokalnej na terenie nieruchomości Zamawiającego organizowanej w dniu 10.05.2022r. o godz. 10:00. W przypadku chęci udziału w wizji lokalnej w innym terminie proszę o indywidualne uzgadnianie terminu z Panem Michałem Dominiak, e-mail: michal.dominiak@mrit.gov.pl.
Terminy wykonania zamówienia.
Do 4 tygodni od daty podpisania umowy
Warunki finansowe rozliczeń i płatności.
- cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty;
- zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego – w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiającego;
- podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru prac podpisany przez zmawiającego bez zastrzeżeń;
- rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.
Dodatkowe informacje
- zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia;
- zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny;
- umowy zawierane są z wykorzystaniem wzorów stosowanych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii;
- przy ocenie ofert pod uwagę będą brane tylko oferty, w których wycenione zostały wszystkie rodzaje prac. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert;
- zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
Okres związania ofertą – 30 dni od złożenia oferty (którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert).
Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Sposób przygotowania i termin składania ofert.
Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy w formie skanu należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: michal.dominiak@mrit.gov.pl w terminie do dnia 13.05 2022r.
Załączniki:
Formularz ofertowy
Opis przedmiotu zamówienia
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rozwoju i Technologii z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, mail: kancelaria@mrit.pl, tel.+48 222 500 123, adres skrytki na ePUAP: /MRPIT/SkrytkaESP, natomiast obowiązki administratora wykonuje Dyrektor Biura Administracyjnego.
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu praw, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w MRiT wysyłając informację na skrzynkę: iod@mrit.gov.pl
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj. w związku z zawarciem i realizacją umowy, której Pani/Pan jest stroną.
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy,
a następnie będą przetwarzane w celu wykonania zawartej umowy.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z MRiT przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Minister Rozwoju i Technologii.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, w tym do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego wynoszącego 5 lat oraz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji, tj. ustawie o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 )
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazane do państw trzecich.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii zgodnie z art. 15 RODO;
- prawo do sprostowania swoich danych zgodnie z art. 16 RODO;,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych zgodnie z art. 18 RODO.
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Materiały
Opis Przedmiotu Zamówienia 1Opis_Przedmiotu_Zamówienia_1.doc 0.15MB formularz ofertowy
formularz_ofertowydoc.docx 0.03MB zał. 1 do opz-rzut kondygnacji
zał_1_do_opz_-_rzut_kondygnacji.pdf 12.27MB zał. 2 do opz-rzut kondygnacji 4-2
zał_2_do_opz_-_rzut_kondygnacji_4-2.pdf 1.88MB
- Pierwsza publikacja:
- 09.05.2022 12:05 Agata Kubel-Grabau
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Joanna Jabłońska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zaproszenie do składania ofert: prace konserwacyjno-naprawcze w sieci kanalizacji poziomej i pionowej ogólnospławnej w budynku MRiT | 1.0 | 09.05.2022 12:05 Agata Kubel-Grabau |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP