[Anulowane] Realizacja kampanii informacyjnej w Internecie
23.04.2019
Uwaga - zapytanie anulowane w dniu 24.04.2019 r. Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii zwraca się z prośbą o przesyłanie ofert na przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej w Internecie.
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy usługi polegającej na zaplanowaniu i realizacji kampanii informacyjno-edukacyjnej, która przybliży przedstawicielom grupy docelowej (przedsiębiorcy i osoby, które chcą założyć własny biznes) korzyści i oszczędności oraz praktyczne aspekty nowowprowadzanych proprzedsiębiorczych rozwiązań.
W formularzu ofertowym należy przedstawić elementy obowiązkowe, które zostaną zrealizowane w trakcie kampanii oraz elementy opcjonalne, z których Zamawiający może, ale nie musi skorzystać.
Oferta dotyczy wszystkich elementów, które należy wycenić w Załączniku1 – Formularz ofertowy do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Terminy
Okres realizacji zamówienia wynosi 62 dni.
Prosimy o przesyłanie ofert do 2 maja 2019 r. (do końca dnia) na adres: internet@mpit.gov.pl podając w tytule wiadomości: „Szacowanie kosztów oferty na realizację kampanii informacyjnej w Internecie”.
Co powinna zawierać oferta?
Do wiadomości należy załączyć uzupełniony formularz oraz koncepcję kreatywną i hasło kampanii, ogólny opis koncepcji kreatywnej całej kampanii oraz wizualizację motywu przewodniego (key visual). Ponadto należy przedstawić rozwiązania kreatywne do internetu, w tym:
- 1 przykładową egzekucję kreacji dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw dotycząca Sukcesji Firm lub Małego ZUS-u na Facebooku
- 1 przykładową egzekucję dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw dotycząca Sukcesji Firm lub Małego ZUS-u na Facebooku w formie infografiki
- 1 przykładową egzekucję kreacji dotycząca „Pasa startowego” dla młodych firm (str. 28) na Instagram
- 1 przykładową egzekucję dotycząca Pakietu MŚP na Twittera.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Przedsiębiorczości i Technologii, z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, tel.: 22 262 98 99, 22 262 98 55;
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych w Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii: iod@mpit.gov.pl;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w ramach procesu szacowania wartości zamówienia, którego podstawę stanowi art. 32 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579);
- Dane osobowe mogą zostać ujawnione właściwym organom oraz podmiotom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem;
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu oszacowania wartości zamówienia;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji tj. ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.);
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Materiały
SOPZ dot. kampanii internetowychDK_SOPZ_kampanie_internetowe_20190423.pdf 0.07MB Formularz ofertowy dot. kampanii internetowych
DK_kampanie-internetowe_Formularz_ofertowy_20190423.xlsx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 23.04.2019 16:40 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Agata Żołnacz-Okoń
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
[Anulowane] Realizacja kampanii informacyjnej w Internecie | 1.2 | 24.04.2019 14:05 Monika Waćkowska-Kabaczyńska |
Realizacja kampanii informacyjnej w Internecie | 1.1 | 23.04.2019 16:46 Monika Waćkowska-Kabaczyńska |
Realizacja kampanii informacyjnej w Internecie | 1.0 | 23.04.2019 16:40 Monika Waćkowska-Kabaczyńska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP