Zaproszenie do składania ofert na dostawę i montaż mikrofonów wraz z oprzyrządowaniem
27.05.2022
I. INFORMACJE PODSTAWOWE:
- W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Rozwoju i Technologii („Zamawiający”) zaprasza do składania ofert na dostawę i montaż mikrofonów wraz z oprzyrządowaniem na potrzeby Ministerstwa Rozwoju i Technologii.
- Kod CPV: 32340000-8 (mikrofony i głośniki)
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenione wszystkie pozycje.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
- Zamawiający zastrzega, że oferowana przez Wykonawcę cena będzie stanowić informację publiczną.
- Zamawiający zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z jednodniowym wyprzedzeniem.
- Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U z 2021 poz. 1129, ze zm.) Prawo zamówień publicznych.
II. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Szczegółowy opis przedmiotu zakupu (SOPZ) określa załącznik nr 1 do Zaproszenia.
III. WARUNKI FINANSOWE/ROZLICZENIA/PŁATNOŚCI:
- 1. Strony ustalają, że podstawą do rozliczenia przedmiotu zakupu są wyłącznie stawki podane w ofercie Wykonawcy oraz podpisanej z wybranym Wykonawcą umowie.
- Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie z tytułu realizacji umowy lub zwrot kosztów, jakie poniósł realizując przedmiot zakupu.
- Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Dniem zapłaty wynagrodzenia jest dzień wydania dyspozycji przelewu z rachunku bankowego Zamawiającego.
IV. KRYTERIA OCENY OFERT:
Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny w oparciu o kryterium:
Wartość punktowa oferty (Wpkt), która zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru:
Wpkt = Wcen + Wgwa
gdzie:
Wcen – wartość punktowa oferty wg kryterium cząstkowego „cena” – max. 80 pkt
Wgwa – wartość punktowa oferty wg kryterium cząstkowego „gwarancja” – max. 20 pkt.
gdzie:
Wcen – wartość punktowa oferty wg kryterium cząstkowego „cena”, zostanie wyliczona za
pomocą następującego wzoru:
Wpkt = 80 x (CenaMin/CenaOfe) [pkt]
gdzie:
CenaMin - najniższa zaoferowana cena spośród ofert podlegających ocenie
CenaOfe - cena badanej oferty
Wgwa – wartość punktowa oferty wg kryterium cząstkowego „gwarancja”, zostanie ustalona wg tabeli:
Okres gwarancji Liczba punktów
min. 24 miesiące 1
od 25 do 36 miesięcy 10
od 37 i więcej miesięcy 20
V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami (zaleca się przygotowanie oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia.
- Cena oferty, w rozumieniu m.in. art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178), musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty, podatki i koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotu zakupu.
- Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
- Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami – pod rygorem jej odrzucenia – musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy wobec osób trzecich.
- Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
- W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.
VI. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
- Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 02 czerwca 2022 r. godz. 16:00.
- Ofertę należy przesłać wyłącznie w formie elektronicznej na adres email: SekretariatBA@mrit.gov.pl w terminie wskazanym powyżej. W tytule/temacie-maila proszę wpisać: „/nazwa firmy/ - dostawa prasy na rzecz MRiT”.
- Ofertę traktuje się jako złożoną w terminie, jeżeli zostanie dostarczona w terminie wskazanym powyżej.
VII. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
- Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.
- Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w pkt IV Zaproszenia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą.
- Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji szczegółowych warunków zamówienia, w zakresie nie objętym złożoną ofertą.
VIII. INFORMACJE DODATKOWE:
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu.
- Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji prawnie chronionych, uzyskanych w związku z udzieleniem mu zamówienia.
IX. DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
- Formularz ofertowy wraz z załącznikami.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią Załącznika nr 9 do Zaproszenia (jeśli dotyczy).
- Karta produktu wraz ze specyfikacją techniczną oferowanych urządzeń.
X. WYJAŚNIENIA TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
- Zamawiający informuje, że w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z wyjątkiem poprawy:
- oczywistych omyłek pisarskich;
- oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
- Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Zamawiający informuje, że w przypadku braku wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia.
XI. OSOBY WSKAZANE DO KONTAKTU (w godzinach pracy urzędu):
- Arkadiusz Stępień tel. (22) 411 98 21, adres e-mail: arkadiusz.stepien@mrit.gov.pl
- Tomasz Jurkiewicz tel. (22) 411 92 34, adres e-mail: tomasz.jurkiewicz@mrit.gov.pl.
XII. Załączniki:
- SOPZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zakupu,
- Wzór - Formularz Ofertowy,
- Wzór umowy,
- Klauzula informacyjna RODO,
- Oświadczenie RODO.
Materiały
Formularz_ofertowy_mikrofonyFormularz_ofertowy_mikrofony.docx 0.04MB Klauzula_informacyjna_RODOdocx_
Klauzula_informacyjna_RODOdocx_.docx 0.02MB Oświadczenie_RODOdocx_
Oświadczenie_RODOdocx_.docx 0.01MB Pytania_i_odpowiedzi mikrofon
Pytania_i_odpowiedzimikrofony.docx 0.02MB Pytania_i_odpowiedzi_-mikrofony_2
Pytania_i_odpowiedzi_-mikrofony_2.docx 0.02MB SOPZ_po_zmianach_-_mikrofony
SOPZ_po_zmianach_-_mikrofony.xlsx 0.01MB Projekt_umowy_po_zmianach_-_mikrofony
Projekt_umowy_po_zmianach_-_mikrofony.docx 0.03MB Oswiadczenie_wykonawcy_-_przeciwdziałanie_agresji
Oswiadczenie_wykonawcy_-_przeciwdziałanie_agresji.docx 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 27.05.2022 12:50 Agata Kubel-Grabau
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Joanna Jabłońska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zaproszenie do składania ofert na dostawę i montaż mikrofonów wraz z oprzyrządowaniem | 4.0 | 01.06.2022 16:25 Monika Waćkowska-Kabaczyńska |
Zaproszenie do składania ofert na dostawę i montaż mikrofonów wraz z oprzyrządowaniem | 3.0 | 31.05.2022 15:22 Monika Waćkowska-Kabaczyńska |
Zaproszenie do składania ofert na dostawę i montaż mikrofonów wraz z oprzyrządowaniem | 2.0 | 30.05.2022 16:44 Agata Kubel-Grabau |
Zaproszenie do składania ofert na dostawę i montaż mikrofonów wraz z oprzyrządowaniem | 1.0 | 27.05.2022 12:50 Agata Kubel-Grabau |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP