Sukcesywna dostawa do Ministerstwa Rozwoju i Technologii artykułów spożywczych
02.03.2022
Zapraszamy do składania ofert (dla zakupów o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł) na realizację zadania: Sukcesywna dostawa do Ministerstwa Rozwoju i Technologii artykułów spożywczych.
INFORMACJE PODSTAWOWE
- W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza do składania ofert na Sukcesywną dostawę do Ministerstwa Rozwoju i Technologii artykułów spożywczych.
- Kod CPV: 15800000-6 – Różne produkty spożywcze.
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do siedziby Ministerstwa Rozwoju i Technologii w Warszawie przy pl. Trzech Krzyży 3/5.
- Termin realizacji: sukcesywnie, w okresie od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umowy.
- Zamawiający oczekuje zaoferowania asortymentu zgodnego z parametrami określonymi w tabeli ofertowej. W przypadku wycofania z produkcji lub braku dostępności na rynku określonego artykułu spowodowanego czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, Zamawiający dopuści możliwość, w uzgodnieniu z nim, zamiany i zastąpienia przedmiotowego artykułu innym - o cechach fizycznych nie gorszych od artykułu wycofanego lub niedostępnego przy zachowaniu jego ceny.
- Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 2019, ze zm.).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków po wyborze oferty, w zakresie nie objętym treścią oferty, oraz rezygnacji z zamówienia lub jego części bez podania przyczyny.
- Ministerstwo Rozwoju i Technologii zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów.
- O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
- Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenione wszystkie pozycje.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
- Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAKUPU
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
WARUNKI FINANSOWE/ROZLICZENIA/PŁATNOŚCI
- Strony ustalają, że podstawą do rozliczenia dostaw są wyłącznie stawki podane w ofercie Wykonawcy oraz w podpisanej z wybranym Wykonawcą umowie.
- Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie z tytułu realizacji umowy lub zwrot kosztów, jakie poniósł realizując dostawy.
- Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Podstawą do wystawienia faktury VAT jest zrealizowanie dostaw bez uwag, potwierdzone protokołem sporządzonym przez Zamawiającego.
- Dniem zapłaty wynagrodzenia jest dzień wydania dyspozycji przelewu z rachunku bankowego Zamawiającego.
- Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT) i inne (np. ubezpieczenia, transport).
KRYTERIA OCENY OFERT/INFORMACJA O WAGACH PUKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH / OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
1. Oferty będą oceniane według poniższych kryteriów:
Cena oferty (Co) – waga 100%
2. Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny
w oparciu o kryterium: Cena oferty (Co), która zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru:
Cena oferty (Co) = 100 x (CenaComin/CenaCo) [pkt]
gdzie:
CenaCo - cena netto badanej oferty,
Cenamin - najniższa zaoferowana cena netto spośród ofert podlegających ocenie.
3. Zamawiający dokona wyboru oferty najwyżej ocenionej – tj. o najwyższej liczbie punktów przyznanych w ww. kryterium, wyliczonym wg wzoru określonego w ust. 2 spośród ofert nieodrzuconych, złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu na etapie oceny oferty.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zaproszeniu poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami (zaleca się przygotowanie oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
- Cena oferty, w rozumieniu m.in. art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178), musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, inne opłaty, podatki i koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z przedmiotem zakupu.
- Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
- Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami – pod rygorem jej odrzucenia – musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy wobec osób trzecich.
- Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
- W przypadku gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.
DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
- Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 14.03.2022 r. godz. 12:00
- Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej na adres email: SekretariatBA@mrit.gov.pl w terminie wskazanym powyżej. W tytule/temacie e-maila proszę wpisać: „/nazwa firmy/ - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych” lub w formie papierowej na adres:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Administracyjne
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
albo złożyć w Kancelarii ogólnej (godziny pracy urzędu 8:15 do 16:15 w dni robocze od poniedziałku do piątku).
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.
- Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w Zaproszeniu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą.
- Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji szczegółowych warunków zamówienia, w zakresie nie objętym treścią oferty.
INFORMACJE DODATKOWE
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, na każdym etapie.
- Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji prawnie chronionych, uzyskanych w związku z udzieleniem mu zamówienia.
DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ
- Formularz ofertowy wraz z załącznikiem.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do Zaproszenia ( jeśli dotyczy).
WYJAŚNIENIA TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
- Zamawiający informuje, że w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z wyjątkiem poprawy: oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, innych omyłek polegających na niezgodności oferty z zaproszeniem do składania ofert, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
- Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Zamawiający informuje, że w przypadku braku wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia.
OSOBY WSKAZANE DO KONTAKTU
Barbara Ślesicka – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 95 81,
email: barbara.slesicka@mrit.gov.pl
Monika Łączyńska – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 99 53
email: monika.laczynska@mrit.gov.pl
Joanna Jabłońska – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 98 41
email: joanna.jablonska@mrit.gov.pl
Joanna Lenart - Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 92 43
email: joanna.lenart@mrit.gov.pl
Materiały
Załacznik nr 1s-Szczegółowy Opis Przedmiotu ZamówieniaZałącznik_nr_1s_-_Szczegółowy_Opis_Przedmiotu_Zamówienia.doc 0.05MB Załacznik nr 2 s-Wzór Formularz Ofertowy
Załącznik_nr_2s_-_Wzór_-_Formularz_ofertowy.doc 0.04MB Załacznik nr 2 s-Załacznik do Wzoru Formularza Ofertowego
Załącznik_nr_2s_-_Załącznik_do_Wzoru_Formularza_ofertowego.xls 0.06MB Załacznik nr 3s- istotne postanowienia umowy
Załącznik_nr_3s_-_isotne_postanowienia_umowy.doc 0.16MB Klauzula RODO
Klauzula_RODO.docx 0.02MB Oświadczenie RODO
Oświadczenie_RODO.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 02.03.2022 15:37 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Lenart Joanna, Joanna Jabłońska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sukcesywna dostawa do Ministerstwa Rozwoju i Technologii artykułów spożywczych | 1.0 | 02.03.2022 15:37 Monika Waćkowska-Kabaczyńska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP