Sukcesywna dostawa do Ministerstwa Rozwoju i Technologii papieru do urządzeń drukujących
28.10.2021
W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza do składania ofert na Sukcesywną dostawę do Ministerstwa Rozwoju i Technologii papieru do urządzeń drukujących. Kod CPV: 30197630 -1 – Papier do drukowania
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r.
(Dz.U z 2019 poz. 2019 ze zmianami) Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
Ministerstwo Rozwoju i Technologii zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Ministerstwie.
O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3-dniowym wyprzedzeniem.
Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenione wszystkie pozycje.
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAKUPU:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik nr 1 do przedmiotowego Zaproszenia.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU/WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAKUPU:
Wykonawca musi posiadać niezbędne doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zakupu.
Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku, nie noszące znamion użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami..
WARUNKI FINANSOWE/ROZLICZENIA/PŁATNOŚCI:
Strony ustalają, że podstawą do rozliczenia świadczonych usług są wyłącznie stawki podane w ofercie Wykonawcy oraz podpisanej z wybranym Wykonawcą umowie.
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie z tytułu realizacji niniejszej umowy lub zwrot kosztów, jakie poniósł realizując usługi.
Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Podstawą do wystawienia faktury VAT jest zrealizowanie zlecenia bez uwag, potwierdzone protokołem sporządzonym przez Zamawiającego.
Dniem zapłaty wynagrodzenia jest dzień wydania dyspozycji przelewu z rachunku bankowego Zamawiającego.
Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT), ubezpieczenia i inne.
KRYTERIA OCENY OFERT/INFORMACJA O WAGACH PUKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH / OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI.
Oferty będą oceniane według poniższych kryteriów:
- kryterium Ceny;
Lp. Kryterium Waga
1 Cena oferty (Co) 100%
Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny w oparciu o kryterium: Cena oferty (Co), która zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru:
Ocena Co=100×(〖CenaCo〗_min )/CenaCo[pkt]
gdzie:
CenaCo - cena badanej oferty,
Cenamin - najniższa zaoferowana cena spośród ofert podlegających ocenie.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą punktacją na podstawie ww. kryteriów.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zaproszeniu poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami (zaleca się przygotowanie oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
Cena oferty, w rozumieniu m.in. art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178), musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty, podatki i koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z przedmiotu zakupu.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami – pod rygorem jej odrzucenia – musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy wobec osób trzecich.
Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.
DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 03.11.2021 r. godz. 16:00
Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej na adres email: SekretariatBA@mrit.gov.pl w terminie wskazanym powyżej. W tytule/temacie e-maila proszę wpisać: „/nazwa firmy/ - oferta na wykonanie i dostawę kalendarzy” lub w formie papierowej na adres:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Administracyjne
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Kancelaria ogólna (godziny pracy urzędu 8:15 do 16:15 w dni robocze od poniedziałku do piątku).
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w niniejszym Zaproszeniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą.
INFORMACJE DODATKOWE:
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu.
Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji prawnie chronionych, uzyskanych w związku z udzieleniem mu zamówienia.
DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
Formularz ofertowy
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do niniejszego Zaproszenia (jeśli dotyczy).
WYJAŚNIENIA TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
Zamawiający informuje, że w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z wyjątkiem poprawy:
- oczywistych omyłek pisarskich,
- oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze zaproszeniem do składania ofert, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Zamawiający informuje, że w przypadku braku wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia.
OSOBY WSKAZANE DO KONTAKTU:
Joanna Lenart - Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 92 43,
email: joanna.lenart@mrit.gov.pl.
Monika Kierzek – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 92 36,
email: monika.kierzek@mrit.gov.pl,
Monika Łączyńska – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 99 53,
email: monika.laczynska@mrit.gov.pl,
Materiały
SOPZSOPZ_papier2021.docx 0.02MB Formularz ofertowy
Formularz_Ofertowy_papier.docx 0.04MB Zał. do FO
Zal_nr_1_do_Formularza_Ofertowego_papier2021.xls 0.06MB Klauzula informacyjna RODO
Klauzula_informacyjna_RODO_papier2021_(2).docx 0.02MB Oświadczenie Wykonawcy RODO
Oświadczenie_Wykonawcy_RODO_papier2021.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 28.10.2021 11:29 Agata Kubel-Grabau
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Piotr Rzewuski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sukcesywna dostawa do Ministerstwa Rozwoju i Technologii papieru do urządzeń drukujących | 1.0 | 28.10.2021 11:29 Agata Kubel-Grabau |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP