Usługa przewozu pracowników Ministerstwa Rozwoju i Technologii
29.11.2021
W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza do składania ofert na Wykonanie usługi przewozu pracowników Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Kod CPV: 60120000-5 – Usługi taxi
- Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U z 2019 poz. 2019 ze zmianami) Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
- Ministerstwo Rozwoju i Technologii zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Ministerstwie.
- O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
- Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenione wszystkie pozycje.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
- Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
II.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAKUPU:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik nr 1 do przedmiotowego Zaproszenia.
III.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU/WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAKUPU:
- Wykonawca musi posiadać niezbędne doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
IV.WARUNKI FINANSOWE/ROZLICZENIA/PŁATNOŚCI:
- Strony ustalają, że podstawą do rozliczenia świadczonych usług są wyłącznie stawki podane w ofercie Wykonawcy oraz podpisanej z wybranym Wykonawcą umowie.
- Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie z tytułu realizacji niniejszej umowy lub zwrot kosztów, jakie poniósł realizując usługi.
- Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Podstawą do wystawienia faktury VAT jest zrealizowanie zlecenia bez uwag, potwierdzone protokołem sporządzonym przez Zamawiającego.
- Dniem zapłaty wynagrodzenia jest dzień wydania dyspozycji przelewu z rachunku bankowego Zamawiającego.
- Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT), ubezpieczenia i inne.
V.KRYTERIA OCENY OFERT/INFORMACJA O WAGACH PUKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH / OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI.
- Oferty będą oceniane według poniższych kryteriów:
- kryterium Ceny;
Lp. Kryterium Waga
1 Cena oferty (Co) 100%
- kryterium Ceny;
- Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny w oparciu o kryterium: Cena oferty (Co), która zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru:
gdzie:
CenaCo - cena badanej oferty,
Cenamin - najniższa zaoferowana cena spośród ofert podlegających ocenie.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą punktacją na podstawie ww. kryteriów.
VI.SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zaproszeniu poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami (zaleca się przygotowanie oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
- Cena oferty, w rozumieniu m.in. art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178), musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty, podatki i koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z przedmiotu zakupu.
- Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
- Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami – pod rygorem jej odrzucenia – musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy wobec osób trzecich.
- Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
- W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.
VII.DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
- Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 03.12.2021 r. godz. 16:00
- Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail: SekretariatBA@mrit.gov.pl w terminie wskazanym powyżej. W tytule/temacie e-maila proszę wpisać: „/nazwa firmy/ - oferta na wykonanie usługi przewozu pracowników MRiT” lub w formie papierowej na adres:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Administracyjne
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa - Kancelaria ogólna (godziny pracy urzędu 8:15 do 16:15 w dni robocze od poniedziałku do piątku).
VIII.WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
- Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.
- Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w niniejszym Zaproszeniu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą.
IX.INFORMACJE DODATKOWE:
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu.
- Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji prawnie chronionych, uzyskanych w związku z udzieleniem mu zamówienia.
X.DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
- Formularz ofertowy
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do niniejszego Zaproszenia (jeśli dotyczy).
XI.WYJAŚNIENIA TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
- Zamawiający informuje, że w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z wyjątkiem poprawy:
- oczywistych omyłek pisarskich,
- oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze zaproszeniem do składania ofert, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
- Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Zamawiający informuje, że w przypadku braku wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia.
XII.OSOBY WSKAZANE DO KONTAKTU:
- Joanna Lenart - Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 92 43,
e-mail: joanna.lenart@mrit.gov.pl. - Monika Kierzek – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 92 36,
e-mail: monika.kierzek@mrit.gov.pl, - Agnieszka Milczarek – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 95 69,
e-mail: agnieszka.milczarek@mrit.gov.pl, - Marcin Sawicki – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 92 57,
e-mail: marcin.sawicki@mrit.gov.pl. - Izabela Czarnota – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 92 22,
e-mail: izabela.czarnota@mrit.gov.pl,
Załączniki:
- SOPZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia;
- Formularz Ofertowy
- Klauzula informacyjna RODO,
- Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
Materiały
SOPZSZCZEGÓŁOWY_OPIS_PRZEDMIOTU_ZAMÓWIENIA_-_TAXI_3011.docx 0.02MB Formularz ofertowy
Formularz_ofertowy_-_Zał_nr_2_taxi_3011.docx 0.02MB Klauzula RODO
Klauzula_RODO_-_Zał_nr_3taxi_3011.docx 0.02MB Oświadczenie
Oświadczenie_-_Zał_nr_4_taxi_3011.docx 0.03MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 30.11.2021 11:27 Agata Kubel-Grabau
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Piotr Rzewuski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Usługa przewozu pracowników Ministerstwa Rozwoju i Technologii | 2.0 | 30.11.2021 12:58 Agata Kubel-Grabau |
Usługa przewozu pracowników Ministerstwa Rozwoju i Technologii | 1.0 | 30.11.2021 11:27 Agata Kubel-Grabau |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP