W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wykonanie oceny zasadności przeniesienia obecnej lokalizacji serwerowni DGC do alternatywnego pomieszczenia

23.11.2021

Ministerstwo Rozwoju i Technologii (dalej: Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 złotych, prowadzonym bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019).

I. Opis przedmiotu zamówienia

  1. wykonanie oceny zasadności przeniesienia obecnej lokalizacji serwerowni DGC do alternatywnego pomieszczenia z zachowaniem aktualnych norm, standardów i przepisów prawa;
  2. oszacowanie kosztów z określeniem wymagań i wymogów technicznych;
  3. wykonanie analizy ryzyka przedsięwzięcia.
  4. Szczegółowy opis systemów do przeniesienia zawarto w Załączniku nr 1, 2.
  5. Fotografie sprzętu do przeniesienia zawarto w Załączniku nr 3.
  6. Opis ogólny budynku oraz pomieszczenia alternatywnej lokalizacji serwerowni CEIDG, a także instalacji i przyłączy zawarto w Załączniku 4.
  7. Załączniki nr 3 i 4 zostaną przekazane oferentom po podpisaniu przez osobę upoważnioną oświadczenia o poufności. Oświadczenie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym należy złożyć mailowo na adres Leszek.Szymanski@mrit.gov.pl lub też oświadczenie podpisane odręcznie może zostać złożone w czasie wizji lokalnej, o której mowa w pkt. 8 poniżej.
  8. W celu zapoznania się z infrastrukturą i projektowanymi zmianami Wykonawca zobowiązany jest do udziału w wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu 29.11.2021 g. 11:00 lub 30.11.2021 g. 13:00, po podpisaniu oświadczenia o poufności.
  9. Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od  dnia podpisania umowy.

II. Kryterium oceny ofert

  1. Kryterium wyboru oferty stanowi cena brutto – 100%.
  2. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca przedstawi cenę za wykonanie zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.
  3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  4. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty.
  5. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru prac podpisany przez zmawiającego bez zastrzeżeń.
  6. Zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego – w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiającego.
  7. Rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.
  8. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej.

III. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami

Leszek Szymański, tel. 22 411 94 33, email: Leszek.Szymanski@mrit.gov.pl

IV. Termin oraz miejsce składania ofert

  1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy w formie skanu należy przesłać drogą elektroniczną na adres email: Leszek.Szymanski@mrit.gov.pl w terminie do dnia 6 grudnia do godz. 14:00.
  2. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

V. Warunki udziału

  1. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy posiadają wiedzę, umiejętności i doświadczenie:
    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferty należycie wykonał co najmniej 3 analizy dotyczące oceny realizacji pomieszczenia serwerowni w istniejących budynkach, co należy udokumentować poprzez listy referencyjne lub protokoły odbioru podpisane bez zastrzeżeń.
  2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi kompetencje do wykonania zamówienia, tj.:
    • 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji  wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, gazowych, 
    • 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
    • 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
      Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi w załączniku nr 3 do Formularza ofertowego wykaz osób posiadających w/w uprawnienia i dołączy dokumenty potwierdzające nadanie przedmiotowych uprawnień i zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla każdej z wymienionych w wykazie osób.

VI. Poufność

  1. Wszelkie informacje dotyczące zastosowanych środków bezpieczeństwa fizycznego i zabezpieczeń zostaną udostępnione Wykonawcy po podpisaniu oświadczenia o poufności.
  2. Wzór oświadczenia o poufności stanowi Załącznik nr 6 do zaproszenia.

VII. Dodatkowe informacje

  1. zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia;
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny;
  3. umowy zawierane są z wykorzystaniem wzorów stosowanych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii;
  4. przy ocenie ofert pod uwagę będą brane tylko oferty, w których wycenione zostały wszystkie rodzaje prac. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert;
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
  6. Okres związania ofertą – 30 dni od złożenia oferty (którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert).

VIII. Klauzula obowiązku informacyjnego

Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, że:

  1. Administratorem Pani danych osobowych jest Minister Pracy, Rozwoju i Technologii, z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, tel.:  222 500 123,  natomiast obowiązki administratora wykonuje dyrektor Departamentu Gospodarki Cyfrowej.
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@mrpit.gov.pl
  3. Pani dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy i w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
  4. Pani dane osobowe mogą być udostępniane organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Odbiorcami danych osobowych mogą być również podmioty, z którymi Ministerstwo zawarło umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych.
  5. Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, w tym do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego wynoszącego 5 lat i nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji, tj. ustawie o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164). 
  6. Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
  7. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy.
  8. W związku z przetwarzaniem Pani danych osobowych przysługują Pani następujące prawa: 
    • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii zgodnie z art. 15 RODO;
    • prawo do sprostowania swoich danych zgodnie z art. 16 RODO,
    • prawo do ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO.9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani danych osobowych,  przysługuje Pani również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,  ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Materiały

Zaproszenie - analiza przeniesienia serwerowni
Zaproszenie​_analiza​_przeniesienia​_serwerowni.docx 0.03MB
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
Załącznik​_nr​_1​_do​_zapytania​_ofertowego​_-​_opis​_systemu​_CEIDGGOVPL.docx 0.88MB
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
Załącznik​_nr​_2​_do​_zapytania​_ofertowego​_-​_opis​_systemu​_BIZNESGOVPL.docx 1.00MB
Załącznik nr 5 formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_5​_formularz​_ofertowy.docx 0.03MB
Załącznik nr 6 wzór oświadczenia o poufności
Załącznik​_nr​_6​_Wzór​_oświadczenia​_o​_poufności.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.11.2021 10:55 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Paćkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie oceny zasadności przeniesienia obecnej lokalizacji serwerowni DGC do alternatywnego pomieszczenia 1.0 23.11.2021 10:55 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}