Wykonanie oceny zasadności przeniesienia obecnej lokalizacji serwerowni DGC do alternatywnego pomieszczenia
23.11.2021
Ministerstwo Rozwoju i Technologii (dalej: Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 złotych, prowadzonym bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019).
I. Opis przedmiotu zamówienia
- wykonanie oceny zasadności przeniesienia obecnej lokalizacji serwerowni DGC do alternatywnego pomieszczenia z zachowaniem aktualnych norm, standardów i przepisów prawa;
- oszacowanie kosztów z określeniem wymagań i wymogów technicznych;
- wykonanie analizy ryzyka przedsięwzięcia.
- Szczegółowy opis systemów do przeniesienia zawarto w Załączniku nr 1, 2.
- Fotografie sprzętu do przeniesienia zawarto w Załączniku nr 3.
- Opis ogólny budynku oraz pomieszczenia alternatywnej lokalizacji serwerowni CEIDG, a także instalacji i przyłączy zawarto w Załączniku 4.
- Załączniki nr 3 i 4 zostaną przekazane oferentom po podpisaniu przez osobę upoważnioną oświadczenia o poufności. Oświadczenie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym należy złożyć mailowo na adres Leszek.Szymanski@mrit.gov.pl lub też oświadczenie podpisane odręcznie może zostać złożone w czasie wizji lokalnej, o której mowa w pkt. 8 poniżej.
- W celu zapoznania się z infrastrukturą i projektowanymi zmianami Wykonawca zobowiązany jest do udziału w wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu 29.11.2021 g. 11:00 lub 30.11.2021 g. 13:00, po podpisaniu oświadczenia o poufności.
- Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od dnia podpisania umowy.
II. Kryterium oceny ofert
- Kryterium wyboru oferty stanowi cena brutto – 100%.
- Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca przedstawi cenę za wykonanie zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty.
- Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru prac podpisany przez zmawiającego bez zastrzeżeń.
- Zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego – w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiającego.
- Rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej.
III. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami
Leszek Szymański, tel. 22 411 94 33, email: Leszek.Szymanski@mrit.gov.pl
IV. Termin oraz miejsce składania ofert
- Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy w formie skanu należy przesłać drogą elektroniczną na adres email: Leszek.Szymanski@mrit.gov.pl w terminie do dnia 6 grudnia do godz. 14:00.
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
V. Warunki udziału
- Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy posiadają wiedzę, umiejętności i doświadczenie:
- Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferty należycie wykonał co najmniej 3 analizy dotyczące oceny realizacji pomieszczenia serwerowni w istniejących budynkach, co należy udokumentować poprzez listy referencyjne lub protokoły odbioru podpisane bez zastrzeżeń.
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi kompetencje do wykonania zamówienia, tj.:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, gazowych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi w załączniku nr 3 do Formularza ofertowego wykaz osób posiadających w/w uprawnienia i dołączy dokumenty potwierdzające nadanie przedmiotowych uprawnień i zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla każdej z wymienionych w wykazie osób.
VI. Poufność
- Wszelkie informacje dotyczące zastosowanych środków bezpieczeństwa fizycznego i zabezpieczeń zostaną udostępnione Wykonawcy po podpisaniu oświadczenia o poufności.
- Wzór oświadczenia o poufności stanowi Załącznik nr 6 do zaproszenia.
VII. Dodatkowe informacje
- zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny;
- umowy zawierane są z wykorzystaniem wzorów stosowanych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii;
- przy ocenie ofert pod uwagę będą brane tylko oferty, w których wycenione zostały wszystkie rodzaje prac. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
- Okres związania ofertą – 30 dni od złożenia oferty (którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert).
VIII. Klauzula obowiązku informacyjnego
Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, że:
- Administratorem Pani danych osobowych jest Minister Pracy, Rozwoju i Technologii, z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, tel.: 222 500 123, natomiast obowiązki administratora wykonuje dyrektor Departamentu Gospodarki Cyfrowej.
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@mrpit.gov.pl
- Pani dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy i w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
- Pani dane osobowe mogą być udostępniane organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Odbiorcami danych osobowych mogą być również podmioty, z którymi Ministerstwo zawarło umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych.
- Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, w tym do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego wynoszącego 5 lat i nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji, tj. ustawie o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164).
- Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy.
- W związku z przetwarzaniem Pani danych osobowych przysługują Pani następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii zgodnie z art. 15 RODO;
- prawo do sprostowania swoich danych zgodnie z art. 16 RODO,
- prawo do ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO.9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani danych osobowych, przysługuje Pani również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Materiały
Zaproszenie - analiza przeniesienia serwerowniZaproszenie_analiza_przeniesienia_serwerowni.docx 0.03MB Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
Załącznik_nr_1_do_zapytania_ofertowego_-_opis_systemu_CEIDGGOVPL.docx 0.88MB Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
Załącznik_nr_2_do_zapytania_ofertowego_-_opis_systemu_BIZNESGOVPL.docx 1.00MB Załącznik nr 5 formularz ofertowy
Załącznik_nr_5_formularz_ofertowy.docx 0.03MB Załącznik nr 6 wzór oświadczenia o poufności
Załącznik_nr_6_Wzór_oświadczenia_o_poufności.docx 0.02MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 23.11.2021 10:55 Agata Kubel-Grabau
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Paćkowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wykonanie oceny zasadności przeniesienia obecnej lokalizacji serwerowni DGC do alternatywnego pomieszczenia | 1.0 | 23.11.2021 10:55 Agata Kubel-Grabau |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP