W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wykonanie przeglądu i konserwacji bramek kontroli dostępu

29.08.2024

Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza do złożenia, w ramach procedury rozeznania rynku, oferty na wykonanie przeglądu i konserwacji bramek kontroli dostępu zainstalowanych w budynku przy Pl. Trzech Krzyży 3/5  w Warszawie.
Oferty, po zapoznaniu się z projektowanymi postanowienia umowy, należy składać poprzez wypełnienie załączonego formularza ofertowego, drogą mailową na adres: ochrona@mrit.gov.pl do dnia 5 września 2024 r.

Informacje dla oferentów, dotyczące zamówienia objętego zapytaniem:

  1. Miejsce realizacji zamówienia: Ministerstwo Rozwoju i Technologii Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie.
  2. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od dnia wystawienia zlecenia wykonania usługi przez Zamawiającego.
  3. Prace w ramach realizacji zamówienia mogą być prowadzone w dni robocze, w godz. 8:00  16:00.  
  4. Zamawiający zaleca wizję lokalną - po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
  5. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
  6. W ofercie należy podać cenę netto i brutto uwzględniającą wszystkie koszty.
  7. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
  8. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania przesłanych dokumentów.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
  10. Zapytanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy Prawa zamówień publicznych oraz nie kształtuje zobowiązania Ministerstwa do przyjęcia którejkolwiek z ofert.
  11. Ministerstwo zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
  12. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
  13. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu przepisów Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta, jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy, jego oferta zostanie odrzucona.
  14. Ministerstwo przy wyborze oferty będzie kierowało się całkowitą łączną ceną brutto oferty. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
  15. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się najniższą - najkorzystniejszą łączną ceną brutto, spełniającą wymagania Zamawiającego.
  16. Ministerstwo zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów/zleceń stosowanych w Ministerstwie.

 

Materiały

Zał​_nr​_1​_-​_Formularz​_ofertowy
Zał​_nr​_1​_-​_Formularz​_ofertowy.pdf 0.08MB
Zał​_nr​_2​_-​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia
Zał​_nr​_2​_-​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia.pdf 0.11MB
Zał​_nr​_3​_-​_Oświadczenie​_wykonawcy
Zał​_nr​_3​_-​_Oświadczenie​_wykonawcy.pdf 0.15MB
Zał​_nr​_4​_-​_Wzór​_protokółu​_odbioru
Zał​_nr​_4​_-​_Wzór​_protokółu​_odbioru.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.08.2024 09:10 Monika Krasuska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Monika Krasuska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie przeglądu i konserwacji bramek kontroli dostępu 1.0 29.08.2024 09:10 Monika Krasuska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}