Wykonanie przeglądu i konserwacji bramek kontroli dostępu
29.08.2024
Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza do złożenia, w ramach procedury rozeznania rynku, oferty na wykonanie przeglądu i konserwacji bramek kontroli dostępu zainstalowanych w budynku przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie.
Oferty, po zapoznaniu się z projektowanymi postanowienia umowy, należy składać poprzez wypełnienie załączonego formularza ofertowego, drogą mailową na adres: ochrona@mrit.gov.pl do dnia 5 września 2024 r.
Informacje dla oferentów, dotyczące zamówienia objętego zapytaniem:
- Miejsce realizacji zamówienia: Ministerstwo Rozwoju i Technologii Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie.
- Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od dnia wystawienia zlecenia wykonania usługi przez Zamawiającego.
- Prace w ramach realizacji zamówienia mogą być prowadzone w dni robocze, w godz. 8:00 16:00.
- Zamawiający zaleca wizję lokalną - po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
- Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
- W ofercie należy podać cenę netto i brutto uwzględniającą wszystkie koszty.
- Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania przesłanych dokumentów.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
- Zapytanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy Prawa zamówień publicznych oraz nie kształtuje zobowiązania Ministerstwa do przyjęcia którejkolwiek z ofert.
- Ministerstwo zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
- Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu przepisów Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta, jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy, jego oferta zostanie odrzucona.
- Ministerstwo przy wyborze oferty będzie kierowało się całkowitą łączną ceną brutto oferty. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
- Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się najniższą - najkorzystniejszą łączną ceną brutto, spełniającą wymagania Zamawiającego.
- Ministerstwo zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów/zleceń stosowanych w Ministerstwie.
Materiały
Zał_nr_1_-_Formularz_ofertowyZał_nr_1_-_Formularz_ofertowy.pdf 0.08MB Zał_nr_2_-_Opis_przedmiotu_zamówienia
Zał_nr_2_-_Opis_przedmiotu_zamówienia.pdf 0.11MB Zał_nr_3_-_Oświadczenie_wykonawcy
Zał_nr_3_-_Oświadczenie_wykonawcy.pdf 0.15MB Zał_nr_4_-_Wzór_protokółu_odbioru
Zał_nr_4_-_Wzór_protokółu_odbioru.pdf 0.10MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 29.08.2024 09:10 Monika Krasuska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Monika Krasuska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wykonanie przeglądu i konserwacji bramek kontroli dostępu | 1.0 | 29.08.2024 09:10 Monika Krasuska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP