Zakup i sukcesywna dostawa prasy krajowej i zagranicznej w formie elektronicznej oraz prasy krajowej i zagranicznej w formie drukowanej na potrzeby Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii
10.12.2020
W ramach procedury rozeznania rynku zapraszamy do składania ofert. Kod CPV: 22200000-2
Departament Bezpieczeństwa i Obsługi Administracyjnej zwraca się z uprzejmą prośbą o przesłanie oferty cenowej na zakup i sukcesywną dostawę prasy krajowej i zagranicznej w formie elektronicznej oraz zakup i sukcesywną dostawę prasy krajowej i zagranicznej w formie drukowanej na potrzeby Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii.
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).
Cz. I zakup i sukcesywna dostawa prasy krajowej w formie drukowanej
Cz. II zakup i sukcesywna dostawa prasy krajowej i zagranicznej w formie elektronicznej
Cz. III zakup i sukcesywna dostawa prasy zagranicznej w formie drukowanej
Oferty mogą być składane przez Wykonawców na 1, 2 lub 3 części, przy oferty na każdą z części zostaną ocenione oddzielnie.
Termin i sposób składania ofert
Oferty należy składać w formie wypełnionego Formularza ofertowego wraz z załącznikami oraz wykazem realizowanych zamówień w terminie do dnia 16.12.2020 r. do godziny 14:00.
w formie pisemnej na adres:
Ministerstwo Rozwoju, Pracy w Technologii Departament Bezpieczeństwa i Obsługi Administracyjnej Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa
Kancelaria ogólna (godziny pracy urzędu 8:15 do 16:15 w dni robocze od poniedziałku do piątku)
lub drogą elektroniczną na adres: SekretariatDBA@mr.gov.pl
Ofertę traktuje się jako złożoną w terminie, jeżeli zostanie dostarczona do dnia wskazanego powyżej.
Informacje dodatkowe
Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji prawnie chronionych, uzyskanych w związku z udzieleniem mu zamówienia.
Informujemy ponadto, że Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Ministerstwie ( w załączeniu IPU).
Osoba wskazana do kontaktu:
Aneta Bącławek – Departament Bezpieczeństwa i Obsługi Administracyjnej, tel.
(22) 411 93 72 e-mail: aneta.baclawek@mr.gov.pl
Renata Wilewska –Departament Bezpieczeństwa i Obsługi Administracyjnej , tel. (22) 411 92 43, e-mail: renata.wilewska@mr.gov.pl
Kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Cena – 100%
Oferty będą oceniane (porównywane) oddzielnie dla każdej z części. Zamawiający przewiduje zawarcie 3 oddzielnych umów z 1, 2 lub 3 Wykonawcami.
Załączniki
- SOPZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia cz. I
- IPU – Istotne postanowienia Umowy cz. I
- Formularz Ofertowy cz. I
- Załącznik do Formularza Ofertowego
- Zał. do FO cz.I cz. 18
- Zał. do FO cz. I cz. 20
- Zał. do FO cz. I cz. 31
- Zał. do FO cz. I cz. 40
- Wykaz realizowanych zamówień cz. I,II,III.
- SOPZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia cz. II
- IPU – Istotne postanowienia Umowy cz. II
- Formularz Ofertowy cz. II
- Załącznik do Formularza Ofertowego
- Zał. do FO cz. II cz. 18
- Zał. do FO cz. II cz. 20
- Zał. do FO cz. II cz. 31
- Zał. do FO cz. II cz. 40
- SOPZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia cz. III
- IPU – Istotne postanowienia Umowy cz. III
- Formularz Ofertowy cz. III
- Załącznik do Formularza Ofertowego
- Zał. do FO cz. III cz. 20
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny. Zamawiający zastrzega, że oferowana przez Wykonawcę cena będzie stanowić informację publiczną.
***
Realizując obowiązek informacyjny zawarty w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych "RODO") informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych jest Minister Rozwoju, Pracy i Technologii z siedzibą w Warszawie (00-507) przy ul. Pl. Trzech Krzyży 3/5. Kontakt z Administratorem: kancelaria@mrpit.gov.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@mrpit.gov.pl. Szczegółowe informacje o zasadach i przysługujących Pani/Panu prawach w związku z przetwarzaniem przez MRPiT Pani/Pana danych osobowych znajdują się :
https://www.gov.pl/web/rozwoj/klauzula-przetwarzania-danych-osobowych-udostepnionych-droga-elektroniczna
Materiały
SOPZ- cz.ISOPZ__prasa_cz_I.docx 0.03MB IPU cz.I
IPU_prasa__cz_I.doc 0.08MB Formularz ofertowy cz.I
FO_prasa_I_cz_I.docx 0.02MB zał 4a do FO cz.1
zał_4a__prasa__cz_I.xlsx 0.01MB zał. 4b do FO cz.I
zał_4b_prasa___cz_I.xlsx 0.02MB zał. 4c do FO cz.I
zał_4c__prasa__cz_I.xlsx 0.01MB zał.4d do FO cz. I
zał_4d__prasa__cz_I.xlsx 0.01MB SOPZ cz.II
SOPZ_prasa_cz_II.docx 0.03MB IPU cz.II
IPU-prasa_cz_II.doc 0.11MB Formularz ofertowy cz.II
FO_prasa_cz_II.docx 0.02MB zał.1 do FO cz.II
zał_9A__prasa_cz_II.xlsx 0.01MB zał.2 do FO cz.II
zał_9B__prasa_cz_II.xlsx 0.01MB zał.3 do FO cz.II
zał_9C_prasa_cz_II.xlsx 0.01MB zał.4 do FO cz.II
zał_9D_prasa_cz_II.xlsx 0.01MB SOPZ cz.III
SOPZ_prasa_cz_III.docx 0.02MB IPU cz.III
IPU_prasa_cz_III.docx 0.02MB Formularz ofertowy cz. III
FO_prasa_cz_III.docx 0.02MB zał.1 do FO cz.III
zał_13A-prasa__cz_III.xlsx 0.01MB Wykaz zrealizowanych zamówień
Zał_5_Wykaz_zrealizowanych_zamówień_prasa_cz_I,_II,_III_(1).doc 0.05MB
- Pierwsza publikacja:
- 10.12.2020 17:10 Agata Kubel-Grabau
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Piotr Rzewuski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zakup i sukcesywna dostawa prasy krajowej i zagranicznej w formie elektronicznej oraz prasy krajowej i zagranicznej w formie drukowanej na potrzeby Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii | 1.0 | 10.12.2020 17:10 Agata Kubel-Grabau |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP