Zaproszenie do składania ofert - sukcesywna dostawa prasy
10.03.2022
Zaproszenie do składania ofert na realizację zadania: sukcesywna dostawa prasy drukowanej krajowej, prasy drukowanej zagranicznej oraz prasy elektronicznej krajowej i zagranicznej na potrzeby Ministerstwa Rozwoju i Technologii
17.03.2022 r. dodaliśmy odpowiedzi na zapytania w sprawie rozeznania rynku
INFORMACJE PODSTAWOWE
- W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Rozwoju i Technologii („Zamawiający”) zaprasza do składania ofert na sukcesywną dostawę prasy drukowanej krajowej, prasy drukowanej zagranicznej oraz prasy elektronicznej krajowej i zagranicznej na potrzeby Ministerstwa Rozwoju
i Technologii. - Kod CPV: 22200000-2 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny.
- Oferty mogą być składane przez Wykonawców na jedną, dwie lub trzy wybrane części, przy czym oferty na każdą z części zostaną ocenione oddzielnie.
- Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U z 2021 poz. 1129, ze zm.) Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów.
- O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z jednodniowym wyprzedzeniem.
- Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenione wszystkie pozycje w danej części.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo
do skontaktowania się z oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert. - Zamawiający zastrzega, że oferowana przez Wykonawcę cena będzie stanowić informację publiczną.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) dla poszczególnych części zamówienia stanowią:
- Część I - sukcesywna dostawa prasy drukowanej krajowej na potrzeby Ministerstwa Rozwoju
i Technologii - załącznik nr 1 i nr 2 do Zaproszenia, - Część II - sukcesywna dostawa prasy elektronicznej krajowej i zagranicznej na potrzeby Ministerstwa Rozwoju i Technologii - załącznik nr 3 i 4 do Zaproszenia,
- Część III - sukcesywna dostawa prasy drukowanej zagranicznej na potrzeby Ministerstwa Rozwoju
i Technologii - załącznik nr 5 i 6 do Zaproszenia.
WARUNKI FINANSOWE/ROZLICZENIA/PŁATNOŚCI:
- Strony ustalają, że podstawą do rozliczenia dostaw są wyłącznie stawki podane w ofercie Wykonawcy oraz podpisanej z wybranym Wykonawcą umowie.
- Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie z tytułu realizacji umowy lub zwrot kosztów, jakie poniósł realizując dostawy.
- Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę
na fakturze w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. - Dniem zapłaty wynagrodzenia jest dzień wydania dyspozycji przelewu z rachunku bankowego Zamawiającego.
KRYTERIA OCENY OFERT:
Wybór najkorzystniejszej oferty, dla każdej z części, będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny
w oparciu o kryterium: Wartość punktowa oferty (Wpkt), która zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru:
Wpkt = 100 x (CenaMin/CenaOfe) [pkt]
gdzie:
CenaMin - najniższa zaoferowana cena spośród ofert podlegających ocenie
CenaOfe - cena badanej oferty
Oferty będą oceniane (porównywane) oddzielnie dla każdej z części. Zamawiający przewiduje zawarcie trzech oddzielnych umów z jednym, dwoma lub trzema Wykonawcami.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami (zaleca się przygotowanie oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 7 do Zaproszenia.
- Cena oferty, w rozumieniu m.in. art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r.
o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178), musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty, podatki i koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotu zakupu. - Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
- Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami – pod rygorem jej odrzucenia – musi być sporządzona
w języku polskim i podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy wobec osób trzecich. - Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
- W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega,
że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.
DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
- Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 21 marca 2022 r. godz. 12:00.
- Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej na adres email: SekretariatBA@mrit.gov.pl w terminie wskazanym powyżej. W tytule/temacie-maila proszę wpisać: „/nazwa firmy/ - dostawa prasy na rzecz MRiT” lub w formie papierowej na adres:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Administracyjne
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Kancelaria ogólna (godziny pracy urzędu 8:15 do 16:15 w dni robocze od poniedziałku do piątku).
- Ofertę traktuje się jako złożoną w terminie, jeżeli zostanie dostarczona do dnia wskazanego powyżej.
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
- Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.
- Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w Zaproszeniu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą.
- Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji szczegółowych warunków zamówienia, w zakresie nie objętym złożoną ofertą.
INFORMACJE DODATKOWE:
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu
i spełniających wymagania Zamawiającego. - Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu.
- Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji prawnie chronionych, uzyskanych w związku z udzieleniem mu zamówienia.
DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
- Formularz ofertowy wraz z załącznikami.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych
w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią Załącznika nr 9 do Zaproszenia (jeśli dotyczy).
WYJAŚNIENIA TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
- Zamawiający informuje, że w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z wyjątkiem poprawy:
- oczywistych omyłek pisarskich;
- oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
- Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. - Zamawiający informuje, że w przypadku braku wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia.
OSOBY WSKAZANE DO KONTAKTU:
- Anna Zukowska-Czermak – tel. (22) 411 99 18 e-mail: anna.zukowska-czermak@mrit.gov.pl;
- Joanna Lenart – tel. (22) 411 92 43, e-mail: joanna.lenart@mrit.gov.pl.
Załączniki:
- SOPZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Część I,
- wzór umowy - Część I,
- SOPZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Część II,
- wzór umowy - Część II,
- SOPZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Część III,
- wzór umowy - Część III,
- Wzór - Formularz Ofertowy,
- Klauzula informacyjna RODO,
- Oświadczenie RODO.
Materiały
Załącznik nr 1 - cz. I SOPZ - prasa drukowana krajowaZałącznik_nr_1_-_cz_I_SOPZ_-_prasa_drukowana_krajowa.pdf 0.58MB Załącznik nr 2 - cz. I wzór umowy - prasa drukowana krajowa
Załącznik_nr_2_-_cz_I_wzór_umowy_-_prasa_drukowana_krajowa.pdf 0.40MB Załącznik nr 3 - cz. II SOPZ - prasa elektroniczna
Załącznik_nr_3_-_cz_II_SOPZ_-_prasa_elektroniczna.pdf 0.57MB Załącznik nr 4 - cz. II wzór umowy - prasa elektroniczna
Załącznik_nr_4_-_cz_II_wzór_umowy_-_prasa_elektroniczna.pdf 0.24MB Załącznik nr 5 - cz. III SOPZ - prasa drukowana zagraniczna
Załącznik_nr_5_-_cz_III_SOPZ_-_prasa_drukowana_zagraniczna.pdf 0.37MB Załącznik nr 6 - cz. III wzór umowy - prasa drukowana zagraniczna
Załącznik_nr_6__-_cz_III_wzór_umowy_-_prasa_drukowana_zagraniczna.pdf 0.40MB Załącznik nr 7 - Formularz ofertowy - do publikacji
Załącznik_nr_7_-_Formularz_ofertowy_-_do_pubikacji.docx 0.04MB Załącznik nr 8 - klauzula informacyjna RODO
Załącznik_nr_8_-_klauzula_informacyjna_RODO.pdf 0.23MB Załącznik nr 9 - oświadczenie RODO
Załącznik_nr_9_-_oświadczenie_RODO_-_do_publikacji.docx 0.01MB Odpowiedź na zapytania
MRiT_-_odpowiedź_na_zapytania_14-15032022_r.pdf 0.11MB
- Pierwsza publikacja:
- 10.03.2022 15:48 Agata Kubel-Grabau
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Żukowska-Czermak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zaproszenie do składania ofert - sukcesywna dostawa prasy | 2.0 | 17.03.2022 16:35 Agata Kubel-Grabau |
Zaproszenie do składania ofert - sukcesywna dostawa prasy | 1.0 | 10.03.2022 15:48 Agata Kubel-Grabau |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP