W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert - sukcesywna dostawa prasy

10.03.2022

Zaproszenie do składania ofert na realizację zadania: sukcesywna dostawa prasy drukowanej krajowej, prasy drukowanej zagranicznej oraz prasy elektronicznej krajowej i zagranicznej na potrzeby Ministerstwa Rozwoju i Technologii

INFORMACJE PODSTAWOWE

  1. W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Rozwoju i Technologii („Zamawiający”) zaprasza do składania ofert na sukcesywną dostawę prasy drukowanej krajowej, prasy drukowanej zagranicznej oraz prasy elektronicznej krajowej i zagranicznej na potrzeby Ministerstwa Rozwoju
    i Technologii.
  2. Kod CPV: 22200000-2 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny.
  3. Oferty mogą być składane przez Wykonawców na jedną, dwie lub trzy wybrane części, przy czym oferty na każdą z części zostaną ocenione oddzielnie.
  4. Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U z 2021 poz. 1129, ze zm.) Prawo zamówień publicznych.
  5. Zamawiający zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów.
  6. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z jednodniowym wyprzedzeniem.
  7. Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenione wszystkie pozycje w danej części.
  8. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo
    do skontaktowania się z oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
  9. Zamawiający zastrzega, że oferowana przez Wykonawcę cena będzie stanowić informację publiczną.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) dla poszczególnych części zamówienia stanowią:

  1. Część I - sukcesywna dostawa prasy drukowanej krajowej na potrzeby Ministerstwa Rozwoju
    i Technologii - załącznik nr 1 i nr 2 do Zaproszenia,
  2. Część II - sukcesywna dostawa prasy elektronicznej krajowej i zagranicznej na potrzeby Ministerstwa Rozwoju i Technologii - załącznik nr 3 i 4 do Zaproszenia,
  3. Część III - sukcesywna dostawa prasy drukowanej zagranicznej na potrzeby Ministerstwa Rozwoju
    i Technologii - załącznik nr 5 i 6 do Zaproszenia.

WARUNKI FINANSOWE/ROZLICZENIA/PŁATNOŚCI:

  1. Strony ustalają, że podstawą do rozliczenia dostaw są wyłącznie stawki podane w ofercie Wykonawcy oraz podpisanej z wybranym Wykonawcą umowie.
  2. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie z tytułu realizacji umowy lub zwrot kosztów, jakie poniósł realizując dostawy.
  3. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę
    na fakturze w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  4. Dniem zapłaty wynagrodzenia jest dzień wydania dyspozycji przelewu z rachunku bankowego Zamawiającego.

KRYTERIA OCENY OFERT:

Wybór najkorzystniejszej oferty, dla każdej z części, będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny
w oparciu o kryterium: Wartość punktowa oferty (Wpkt), która zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru:

Wpkt = 100 x (CenaMin/CenaOfe) [pkt]

gdzie:

CenaMin - najniższa zaoferowana cena spośród ofert podlegających ocenie

CenaOfe - cena badanej oferty

Oferty będą oceniane (porównywane) oddzielnie dla każdej z części. Zamawiający przewiduje zawarcie trzech oddzielnych umów z jednym, dwoma lub trzema Wykonawcami.

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

  1. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami (zaleca się przygotowanie oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 7 do Zaproszenia.
  2. Cena oferty, w rozumieniu m.in. art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r.
    o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178), musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty, podatki i koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotu zakupu.
  3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
  4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami – pod rygorem jej odrzucenia – musi być sporządzona
    w języku polskim i podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy wobec osób trzecich.
  5. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
  6. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
  7. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega,
    że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.

DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

  1. Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 21 marca 2022 r. godz. 12:00.
  2. Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej na adres email: SekretariatBA@mrit.gov.pl w terminie wskazanym powyżej. W tytule/temacie-maila proszę wpisać: „/nazwa firmy/ - dostawa prasy na rzecz MRiT” lub w formie papierowej na adres:

Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Administracyjne
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Kancelaria ogólna (godziny pracy urzędu 8:15 do 16:15 w dni robocze od poniedziałku do piątku).

  1. Ofertę traktuje się jako złożoną w terminie, jeżeli zostanie dostarczona do dnia wskazanego powyżej.

WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

  1. Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.
  2. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w Zaproszeniu.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą.
  4. Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji szczegółowych warunków zamówienia, w zakresie nie objętym złożoną ofertą.

INFORMACJE DODATKOWE:

  1. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu
    i spełniających wymagania Zamawiającego.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji prawnie chronionych, uzyskanych w związku z udzieleniem mu zamówienia.

DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:

  1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione
    nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych
    w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią Załącznika nr 9 do Zaproszenia (jeśli dotyczy).

WYJAŚNIENIA TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT

  1. Zamawiający informuje, że w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  2. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z  wyjątkiem poprawy:

- oczywistych omyłek pisarskich;

- oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

  1. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe
    z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  2. Zamawiający informuje, że w przypadku braku wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia.

OSOBY WSKAZANE DO KONTAKTU:

  1. Anna Zukowska-Czermak – tel. (22) 411 99 18  e-mail: anna.zukowska-czermak@mrit.gov.pl;
  2. Joanna Lenart – tel. (22) 411 92 43, e-mail: joanna.lenart@mrit.gov.pl.

Załączniki:

  1. SOPZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Część I,
  2. wzór umowy - Część I,
  3. SOPZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Część II,
  4. wzór umowy - Część II,
  5. SOPZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Część III,
  6. wzór umowy - Część III,
  7. Wzór - Formularz Ofertowy,
  8. Klauzula informacyjna RODO,
  9. Oświadczenie RODO.

Materiały

Załącznik nr 1 - cz. I SOPZ - prasa drukowana krajowa
Załącznik​_nr​_1​_-​_cz​_I​_SOPZ​_-​_prasa​_drukowana​_krajowa.pdf 0.58MB
Załącznik nr 2 - cz. I wzór umowy - prasa drukowana krajowa
Załącznik​_nr​_2​_-​_cz​_I​_wzór​_umowy​_-​_prasa​_drukowana​_krajowa.pdf 0.40MB
Załącznik nr 3 - cz. II SOPZ - prasa elektroniczna
Załącznik​_nr​_3​_-​_cz​_II​_SOPZ​_-​_prasa​_elektroniczna.pdf 0.57MB
Załącznik nr 4 - cz. II wzór umowy - prasa elektroniczna
Załącznik​_nr​_4​_-​_cz​_II​_wzór​_umowy​_-​_prasa​_elektroniczna.pdf 0.24MB
Załącznik nr 5 - cz. III SOPZ - prasa drukowana zagraniczna
Załącznik​_nr​_5​_-​_cz​_III​_SOPZ​_-​_prasa​_drukowana​_zagraniczna.pdf 0.37MB
Załącznik nr 6 - cz. III wzór umowy - prasa drukowana zagraniczna
Załącznik​_nr​_6​_​_-​_cz​_III​_wzór​_umowy​_-​_prasa​_drukowana​_zagraniczna.pdf 0.40MB
Załącznik nr 7 - Formularz ofertowy - do publikacji
Załącznik​_nr​_7​_-​_Formularz​_ofertowy​_-​_do​_pubikacji.docx 0.04MB
Załącznik nr 8 - klauzula informacyjna RODO
Załącznik​_nr​_8​_-​_klauzula​_informacyjna​_RODO.pdf 0.23MB
Załącznik nr 9 - oświadczenie RODO
Załącznik​_nr​_9​_-​_oświadczenie​_RODO​_-​_do​_publikacji.docx 0.01MB
Odpowiedź na zapytania
MRiT​_-​_odpowiedź​_na​_zapytania​_14-15032022​_r.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.03.2022 15:48 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Żukowska-Czermak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaproszenie do składania ofert - sukcesywna dostawa prasy 2.0 17.03.2022 16:35 Agata Kubel-Grabau
Zaproszenie do składania ofert - sukcesywna dostawa prasy 1.0 10.03.2022 15:48 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}