W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert na usługę wykonania projektu technicznego remontu nawierzchni podjazdu oraz nawierzchni dziedzińca wewnętrznego Ministerstwa Rozwoju i Technologii a także sprawowanie nadzoru autorskiego.

04.01.2022

Zaproszenie do składania ofert na usługę wykonania projektu technicznego remontu nawierzchni podjazdu oraz nawierzchni dziedzińca wewnętrznego Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie, a także sprawowanie nadzoru autorskiego.

  1. Zamawiający:
    Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Biuro Administracyjne.
  2. Przedmiot zamówienia:
    Wykonanie projektu technicznego remontu nawierzchni podjazdu oraz dziedzińca wewnętrznego budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie, a także sprawowanie nadzoru autorskiego.
  3. Kryteria oceny ofert:
    O wyborze oferty decydować będzie kryterium ceny (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zaproszeniu do składania ofert).
    Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska sumarycznie największą liczbę punktów.
    Przy wycenie będzie brana pod uwagę cena oferty, a liczba punktów zostanie przyznana wg poniższego wzoru:

Liczba punktów = Cmin/Cwn x 100

Gdzie:

Cmin      –          cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
Cwn       –          cena badanej oferty

  1. Warunki udziału.

Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy którzy:

  • posiadają wiedzę, umiejętności i doświadczenie:

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat od chwili złożenia oferty wykonał przynajmniej jeden projekt techniczny budowy lub przebudowy parkingu o powierzchni minimum 1000m2 lub budowy lub przebudowy drogi    publicznej oraz dołączy do oferty dokument potwierdzający należyte wykonanie projektu (referencje, protokół obioru itp.) 

  • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o posiadaniu uprawnień do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub oświadczenie o dysponowaniu na czas realizacji zamówienia osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

  1. Terminy wykonania zamówienia.
  1. Etap I: w zakresie opracowania projektu technicznego – nie później niż 12 tygodni od dnia podpisania Umowy,
  2. Etap II: w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego na etapie wyboru wykonawcy prac remontowych – nie później niż 36 tygodni od dnia podpisania Umowy
  3. Etap III: do dnia zawarcia umowy z wybranym w postępowaniu przetargowym wykonawcą robót remontowych, nie później jednak niż 36 miesięcy od dnia zakończenia Etapu I
  1. Warunki finansowe rozliczeń i płatności.
    1. cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty;
    2. zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego – w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiającego;
    3. podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru prac podpisany przez zmawiającego bez zastrzeżeń;
    4. rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.
  1. Dodatkowe informacje
  1. zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia;
  2. zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny;
  3. umowy zawierane są z wykorzystaniem wzorów stosowanych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii;
  4. przy ocenie ofert pod uwagę będą brane tylko oferty, w których wycenione zostały wszystkie rodzaje prac. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert;
  5. zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
  6. Okres związania ofertą – 30 dni od złożenia oferty (którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert).
  7. Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
  1. Sposób przygotowania i termin składania ofert.

Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy wraz z załącznikami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału opisanych w pkt. 4 w formie skanu należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: mateusz.kozlowski@mrit.gov.pl w terminie do dnia 14.01.2022 r. do godz. 10.00.

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Opis przedmiotu zamówienia

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rozwoju i Technologii, z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, tel.: 22 262 98 99, 22 262 98 55;
  • Kontakt do Inspektora Ochrony Danych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii: iod@mrit.gov.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w ramach procesu szacowania wartości zamówienia, którego podstawę stanowi art. 32 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019);
  • Dane osobowe mogą zostać ujawnione właściwym organom oraz podmiotom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem;
  • Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu oszacowania wartości zamówienia;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji tj. ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.);
  • W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • Posiada Pani/Pan:                                                                                                 
    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Materiały

Zaproszenie do składania ofert na usługę wykonania projektu technicznego remontu nawierzchni podjazdu oraz nawierzchni dziedzińca wewnętrznego Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie, a także sprawowanie nadzoru autorskiego.
Zaproszenie​_do​_złożenia​_ofert​_remont​_nawierzchni​_podjazdu.docx 0.03MB
Zaproszenie do składania ofert na usługę wykonania projektu technicznego remontu nawierzchni podjazdu oraz nawierzchni dziedzińca wewnętrznego Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie, a także sprawowanie nadzoru autorskiego.
Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia​_remont​_nawierzchni​_podjazdu.doc 0.17MB
Formularz ofertowy na remont nawierzchni podjazdu
Formularz​_ofertowy​_remont​_nawierzchni​_podjazdudoc.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.01.2022 12:29 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Kozłowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaproszenie do składania ofert na usługę wykonania projektu technicznego remontu nawierzchni podjazdu oraz nawierzchni dziedzińca wewnętrznego Ministerstwa Rozwoju i Technologii a także sprawowanie nadzoru autorskiego. 2.0 04.01.2022 13:45 Agata Kubel-Grabau
Zaproszenie do składania ofert na usługę wykonania remontu nawierzchni podjazdu w MRiT 1.0 04.01.2022 12:29 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}