BF-II-3710-1/18
24.07.2018
Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń sieciowych oraz zakup systemu ochrony poczty elektronicznej i komunikacji www dla Ministerstwa Sprawiedliwości w podziale na 5 części.
Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń sieciowych oraz zakup systemu ochrony poczty elektronicznej i komunikacji www dla Ministerstwa Sprawiedliwości w podziale na 5 części.
Materiały
Ogłoszenie o zamówieniuogloszenie-o-zamowieniu_(5).pdf 0.21MB Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
specyfikacja-istotnych-warunkow-zamowienia_(1).doc 0.55MB Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ)
jednolity-europejski-dokument-zamowienia-jedz_(1).docx 0.05MB Tom II - Istotne Postanowienia Umowy - cz. 1
tom-ii---istotne-postanowienia-umowy---cz-1.docx 0.06MB Tom III - Opis przedmiotu zamówienia - cz. 1
tom-iii---opis-przedmiotu-zamowienia---cz-1.doc 0.89MB Tom II - Istotne Postanowienia Umowy - cz. 2
tom-ii---istotne-postanowienia-umowy---cz-2_(1).docx 0.06MB Tom III - Opis przedmiotu zamówienia - cz. 2
tom-iii---opis-przedmiotu-zamowienia---cz-2.docx 0.06MB Tom II - Istotne Postanowienia Umowy - cz. 3
tom-ii---istotne-postanowienia-umowy---cz-3.docx 0.06MB Tom III - Opis przedmiotu zamówienia - cz. 3
tom-iii---opis-przedmiotu-zamowienia---cz-3.doc 0.14MB Tom II - Istotne Postanowienia Umowy - cz. 4
tom-ii---istotne-postanowienia-umowy---cz-4.docx 0.06MB Tom III - Opis przedmiotu zamówienia - cz. 4
tom-iii---opis-przedmiotu-zamowienia---cz-4.docx 0.03MB Tom II - Istotne Postanowienia Umowy - cz. 5
tom-ii---istotne-postanowienia-umowy---cz-5.docx 0.06MB Tom III - Opis przedmiotu zamówienia - cz. 5
tom-iii---opis-przedmiotu-zamowienia---cz-5.doc 0.29MB Wyjaśnienia oraz zmiana treści SIWZ nr 1- z dn. 10.08.2018 r.
wyjasnienia-oraz-zmiana-tresci-siwz-nr-1--z-dn-10082018-r_.pdf 0.45MB Sprostowanie ogłoszenia z dn. 28.08.2018 r.
sprostowanie-ogloszenia-z-dn-28082018-r_.pdf 0.07MB Zmiana treści SIWZ nr 2
zmiana-tresci-siwz-nr-2.pdf 0.12MB Sprostowanie ogłoszenia z dn. 19.09.2018 r.
sprostowanie-ogloszenia-z-dn-19092018-r_.pdf 0.07MB Zmiana treści SIWZ nr 3
zmiana-tresci-siwz-nr-3.pdf 0.12MB Sprostowanie ogłoszenia
Sprostowanie_Ogłoszenia_z_28092018.pdf 0.07MB Zmiana treści SIWZ nr 4
Zmiana_treści_SIWZ_nr_4.pdf 0.12MB Sprostowanie ogłoszenia
Sprostowanie_ogłoszenia_z_dn_15102018.pdf 0.07MB Zmiana treści SIWZ nr 5
Zmiana_treści_SIWZ_nr_5.pdf 0.12MB Sprostowanie ogłoszenia
Sprostowanie_ogłoszenia_z_dn_29102018_r.pdf 0.07MB Zmiana treści SIWZ nr 6
Zmiana_treści_SIWZ_nr_6.pdf 0.12MB Sprostowanie ogłoszenia
Sprostowanie_ogłoszenia_z_dn_09112018_r.pdf 0.07MB Zmiana treści SIWZ nr 7
Zmiana_treści_SIWZ_nr_7.pdf 0.12MB Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu
Sprostowanie_ogłoszenia_o_zamówieniu.pdf 0.07MB Zmiana treści SIWZ nr 8
Zmiana_treści_SIWZ_nr_8.pdf 0.12MB Sprostowanie ogłoszenia
Sprostowanie_ogłoszenia_o_zamówieniu_z_dn_29112018.pdf 0.10MB Wyjaśnienia i zmiana SIWZ nr 9
Wyjaśnienia_i_zmiana_SIWZ_nr_9.pdf 14.15MB Zał. 1 - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Zał_1_-_Specyfikacja_Istotnych_Warunków_Zamówienia.doc 0.60MB Zał. 2 - Tom II - Istotne Postanowienia Umowy - cz. 1
Zał_2_-_Tom_II_-_Istotne_Postanowienia_Umowy_-_cz_1.docx 0.06MB Zał. 3 - Tom III - Opis przedmiotu zamówienia - cz. 1
Zał_3_-_Tom_III_-_Opis_przedmiotu_zamówienia_-_cz_1.docx 0.12MB Zał. 4 - Tom II - Istotne Postanowienia Umowy - cz. 2
Zał_4_-_Tom_II_-_Istotne_Postanowienia_Umowy_-_cz_2.docx 0.06MB Zał. 5 - Tom III - Opis przedmiotu zamówienia - cz. 2
Zał_5_-_Tom_III_-_Opis_przedmiotu_zamówienia_-_cz_2.docx 0.06MB Zał. 6 - Tom II - Istotne Postanowienia Umowy - cz. 3
Zał_6_-_Tom_II_-_Istotne_Postanowienia_Umowy_-_cz_3.docx 0.07MB Zał. 7 - Tom III - Opis przedmiotu zamówienia - cz. 3
Zał_7_-_Tom_III_-_Opis_przedmiotu_zamówienia_-_cz_3.docx 0.05MB Zał. 8 - Tom II - Istotne Postanowienia Umowy - cz. 4
Zał_8_-_Tom_II_-_Istotne_Postanowienia_Umowy_-_cz_4.docx 0.06MB Zał. 9 - Tom III - Opis przedmiotu zamówienia - cz. 4
Zał_9_-_Tom_III_-_Opis_przedmiotu_zamówienia_-_cz_4.docx 0.04MB Zał. 10 - Tom II - Istotne Postanowienia Umowy - cz. 5
Zał_10_-_Tom_II_-_Istotne_Postanowienia_Umowy_-_cz_5.docx 0.05MB Zał. 11 - Tom III - Opis przedmiotu zamówienia - cz. 5
Zał_11_-_Tom_III_-_Opis_przedmiotu_zamówienia_-_cz_5.docx 0.10MB Informacja z otwarcia ofert
Informacja_z_otwarcia_ofert_-_5_cz.pdf 0.31MB Informacja o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie części nr 2
Informacja_o_unieważnieniu_przedmiotowego_postępowania_w_zakresie_części_nr_2.pdf 0.14MB Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część nr 4
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_-_część_nr_4.pdf 0.18MB Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część nr 3
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_-_część_nr_3.pdf 0.18MB Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część nr 1
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_-_część_nr_1.pdf 0.19MB Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - cześć nr 5
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_-_część_nr_5.pdf 0.20MB Informacja o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty - część 5
Informacja_o_unieważnieniu_czynności_wyboru_najkorzystniejszej_oferty_-_część_5.pdf 0.10MB Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część nr 5
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_z_dn_26032019_r_-_część_nr_5.pdf 0.20MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 25.10.2018 13:51 Kamila Jarosławska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Łukasz Kruszewski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
BF-II-3710-1/18 | 1.9 | 26.03.2019 14:48 Łukasz Kruszewski |
BF-II-3710-1/18 | 1.8 | 18.03.2019 17:07 Rafał Jankowicz |
BF-II-3710-1/18 | 1.7 | 15.03.2019 09:22 Aneta Witkosz |
BF-II-3710-1/18 | 1.6 | 25.01.2019 10:06 Łukasz Kruszewski |
BF-II-3710-1/18 | 1.5 | 25.01.2019 09:42 Łukasz Kruszewski |
BF-II-3710-1/18 | 1.4 | 25.01.2019 09:31 Łukasz Kruszewski |
BF-II-3710-1/18 | 1.3 | 22.11.2018 11:50 Rafał Jankowicz |
BF-II-3710-1/18 | 1.2 | 30.10.2018 12:54 administrator gov.pl |
BF-II-3710-1/18 | 1.1 | 30.10.2018 12:36 Kamila Jarosławska |
BF-II-3710-1/18 | 1.0 | 25.10.2018 13:51 Kamila Jarosławska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP