Gmina Błaszki - prawidłowość wykorzystania dotacji celowej z budżetu państwa przekazanej w 2021 r., na podstawie zawartej umowy, na realizację zadań własnych jednostki samorządu terytorialnego, polegających na organizowaniu i świadczeniu usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych, w miejscu zamieszkania, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w ramach programu "Opieka 75+"
24.05.2023
Data:
23.05.2023 r.
Podmiot kontrolowany:
Gmina Błaszki
Temat:
Prawidłowość wykorzystania dotacji celowej z budżetu państwa przekazanej w 2021 r., na podstawie zawartej umowy, na realizację zadań własnych jednostki samorządu terytorialnego, polegających na organizowaniu i świadczeniu usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych, w miejscu zamieszkania, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w ramach programu "Opieka 75+"
Podmiot kontrolujący:
Wydział Finansów i Budżetu
Okres objęty kontrolą:
od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
Dokumentacja:
wystąpienie pokontrolne
Miejsce przechowywania dokumentacji:
Z całością dokumentacji kontroli można zapoznać się w oddziale kontroli finansowej w Wydziale Finansów i Budżetu Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, pok. 237.
Materiały
Wystąpienie pokontrolneWystąpienie_pokontrolne6.pdf 0.31MB
- Pierwsza publikacja:
- 24.05.2023 09:20 Agnieszka Rosiak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Kontowt
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Gmina Błaszki - prawidłowość wykorzystania dotacji celowej z budżetu państwa przekazanej w 2021 r., na podstawie zawartej umowy, na realizację zadań własnych jednostki samorządu terytorialnego, polegających na organizowaniu i świadczeniu usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych, w miejscu zamieszkania, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w ramach programu "Opieka 75+" | 1.0 | 24.05.2023 09:20 Agnieszka Rosiak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP