W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Gmina Zgierz - kontrola prawidłowości ustalenia przez gminę kwoty wydatków wykonanych w ramach funduszu sołeckiego według stanu na dzień 31 grudnia 2021 FB-IV.431.7.2023

18.07.2024

Data: 17 lipca 2024 r.

Podmiot kontrolowany: Gmina Zgierz

Przedmiot kontroli: Prawidłowość ustalenia przez gminę kwoty wydatków wykonanych w ramach funduszu sołeckiego według stanu na dzień 31 grudnia 2021 r., która stanowiła podstawę do wyliczenia kwoty zwrotu z budżetu państwa części wydatków wykonanych w ramach funduszu sołeckiego w 2021 r., przekazanej gminom w 2022 roku z budżetu Wojewody Łódzkiego w formie dotacji celowej na realizację zadań własnych gmin.

Podmiot kontrolujący: Wydział Finansów i Budżetu

Okres objęty kontrolą: od 1 marca 2020 r. do 31 grudnia 2022 r.

Dokumentacja: Wystąpienie pokontrolne

Miejsce przechowywania dokumentacji: Z całością dokumentacji kontroli można zapoznać się w Oddziale Kontroli Finansowej w Wydziale Finansów i Budżetu Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, pok. 237.

Materiały

Wystąpienie pokontrolne Gmina Zgierz-FB-IV.431.7.2023
Wystąpienie​_pokontrolne​_Gmina​_Zgierz-FB-IV43172023.pdf 0.30MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.07.2024 09:58 Wanda Rutecka-Wybraniec
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Rutkowska Agnieszka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Gmina Zgierz - kontrola prawidłowości ustalenia przez gminę kwoty wydatków wykonanych w ramach funduszu sołeckiego według stanu na dzień 31 grudnia 2021 FB-IV.431.7.2023 1.0 18.07.2024 09:58 Wanda Rutecka-Wybraniec

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}