W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Gmina Zgierz - prawidłowość wykorzystania dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa przekazanych w 2021 r. na realizację powierzonych zadań dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych

05.06.2024

Data kontroli:
5 czerwca 2024 r.

Podmiot kontrolowany:
Gmina Zgierz

Temat:
Prawidłowość wykorzystania dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa i przekazanych w 2021 r. w dziale: 710, rozdziale: 71035, § 2020 na realizację powierzonych zadań dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych.

Podmiot kontrolujący:
Wydział Finansów i Budżetu

Okres Objęty kontrolą:
Od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.

Dokumentacja:
Zalecenia pokontrolne

Miejsce przechowywania dokumentacji:
Z całością dokumentacji kontroli można zapoznać się w oddziale kontroli finansowej w Wydziale Finansów i Budżetu Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, pok. 237.

Materiały

Wystąpienie pokontrolne
WYSTĄPIENIE​_POKONTROLNE2.pdf 0.25MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.06.2024 13:12 Agnieszka Rosiak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Kontowt
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Gmina Zgierz - prawidłowość wykorzystania dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa przekazanych w 2021 r. na realizację powierzonych zadań dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych 1.0 05.06.2024 13:12 Agnieszka Rosiak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}