W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kontrola wykonywania zadania zleconego z zakresu administracji rządowej polegającego na przygotowaniu wyborów ławników - Miasto Tomaszów Mazowiecki

30.04.2021

DATA KONTROLI:

25 stycznia - 30 kwietnia 2021 r.

PODMIOT KONTROLOWANY:

Przewodniczący Rady Miejskiej w Tomaszowie Mazowieckim, Prezydent Tomaszowa Mazowieckiego

TEMAT:

Wykonywanie zadania zleconego z zakresu administracji rządowej, polegającego na przygotowaniu wyborów ławników, w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 stycznia 2020 r.

PODMIOT KONTROLUJĄCY:

Wydział Prawny, Nadzoru i Kontroli

DOKUMENTACJA:

Wystąpienie pokontrolne  

MIEJSCE PRZECHOWYWANIA DOKUMENTACJI:

Dokumentacja z przebiegu i efektów kontroli znajduje się w oddziale kontroli Wydziału Prawnego, Nadzoru i Kontroli.

RODZAJ KONTROLI:

Planowana

CZAS UDOSTĘPNIENIA:

3 lata od dnia udostępnienia

Materiały

Wystąpienie pokontrolne - Przewodniczący Rady Miejskiej w Tomaszowie Mazowieckim, Prezydent Tomaszowa Mazowieckiego
Wystąpienie​_pokontrolne​_-​_Tomaszów​_Mazowiecki.pdf 0.42MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.06.2021 14:16 Ilona Kędzierska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marta Więckowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Kontrola wykonywania zadania zleconego z zakresu administracji rządowej polegającego na przygotowaniu wyborów ławników - Miasto Tomaszów Mazowiecki 2.0 10.03.2022 13:38 Wanda Rutecka-Wybraniec
Kontrola wykonywania zadania zleconego z zakresu administracji rządowej polegającego na przygotowaniu wyborów ławników - Miasto Tomaszów Mazowiecki 1.0 10.06.2021 14:16 Ilona Kędzierska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}