W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie Rada Miejska w Łowiczu: PNIK-I.4131.670.2022 z 8 czerwca 2022 r. o wszczęciu z urzędu postępowania określonego w rozdziale 10 ustawy o samorządzie gminnym w celu kontroli legalności uchwały Nr LVI/426/2022 Rady Miejskiej w Łowiczu z dnia 26 maja 2022 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania, która wpłynęła do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi w dniu 2 czerwca 2022 r.

09.06.2022

Materiały

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania Rada Miejska w Łowiczu
Zawiadomienie​_do​_RM​_Łowicz.pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.06.2022 09:31 Agnieszka Rosiak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dorota Stankowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie Rada Miejska w Łowiczu: PNIK-I.4131.670.2022 z 8 czerwca 2022 r. o wszczęciu z urzędu postępowania określonego w rozdziale 10 ustawy o samorządzie gminnym w celu kontroli legalności uchwały Nr LVI/426/2022 Rady Miejskiej w Łowiczu z dnia 26 maja 2022 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania, która wpłynęła do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi w dniu 2 czerwca 2022 r. 1.0 09.06.2022 09:31 Agnieszka Rosiak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}