Moduł 1
Realizacja programu przed podpisaniem UMOWY
Beneficjent, przed podpisaniem Umowy zobowiązany jest – w terminie do dnia 19.06.2020 dostarczyć:
- Zał. nr 3 – Harmonogram zapotrzebowania na środki;
- Zał. nr 4 – Oświadczenie o poprawności danych w Rejestrze Żłobków i Dziennym Opiekunie;
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym będzie prowadzony żłobek, klub dziecięcy lub będzie sprawowana opieka przez dziennego opiekuna (np. akt własności, umowa najmu)- jeśli na etapie przyjęcia dotacji nie został złożony;
- Numer wyodrębnionego rachunku bankowego dla środków dofinasowania do obsługi Programu MALUCH + .
Realizacja programu po podpisaniem UMOWY – Wypłata środków.
Beneficjent, po podpisaniem Umowy zobowiązany jest dostarczyć:
- Zał. nr 1 – Wniosek o wypłatę środków;
- Zał. nr 2 – rozliczenie transzy;
- Dokument potwierdzający poniesione wydatki;
- W przypadku realizacji robót budowlanych należy dostarczyć kopię protokołów odbioru lub innych dokumentów poświadczających wykonanie zadania.
Środki na realizacji zadania będą wypłacane w transzach po złożeniu zał. nr 1 czyli wniosku o wypłatę śr. na tworzenie. Środki mogą być wypłacane w formie zaliczki bądź refundacji jednakże w terminie zgodnym z zał. 3 - Harmonogramem. Przed złożeniem kolejnego wniosku o wypłatę kolejnej transzy należy złożyć zał. nr 2 - rozliczenie transzy wraz z dokumentami potwierdzającymi poniesione koszt.
Wniosek należy składać do 5 dnia każdego miesiąca.
Materiały
M1 FP - wzór umowy -po uwagach FKi PNM1_FP_-_wzór_umowy_-po_uwagach_FKi_PN.docx 0.05MB Zał. nr 1. M1- harmonogram zapotrzebowania środków finansowych
Zał_nr_1_M1-_harmonogram_zapotrzebowania_środków_finansowych.xlsx 0.01MB Zał. nr 2 M1 -_Oświadczenie_o_poprawności danych RZ i DzO
Zał_nr_2_M1_-_Oświadczenie_o_poprawności_danych_RZ_i_DzO.doc 0.03MB Zał. nr 3. M1 - wniosek o wyplatę środków
Zał_nr_3_M1_-_wniosek_o_wyplatę_środków.xlsx 0.01MB Zał. nr 4. M1 -rozliczenie transzy - zestawienie dokumentów
Zał_nr_4_M1_-rozliczenie_transzy_-_zestawienie_dokumentów.xlsx 0.01MB Zał. nr 5 M1 Kalkulacja kosztów moduł 1a,1b
Zał_nr_5_M1_Kalkulacja_kosztów_moduł_1a,1b.xlsx 0.02MB Zał. nr 6 M1 -Rozliczenie_inwestycja-budowlana_-sprawozdania-utworzenie
Zał_nr_6_M1_-Rozliczenie_inwestycja-budowlana_-sprawozdania-utworzenie.xlsx 0.02MB Zał. nr 7 M1 Sprawozdanie-z-trwalosci zadania-MALUCH + 2020 Moduł 1
Zał_nr_7_M1_Sprawozdanie-z-trwalosci_zadania-MALUCH_+_2020_Moduł_1.xlsx 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 09.06.2020 10:21 Urszula Kalinowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Polityki Społecznej
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Moduł 1 | 1.0 | 09.06.2020 10:21 Urszula Kalinowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP